What's on my face #3 [Slo&Eng]

ponedeljek, december 01, 2014


Tale teden sem na jutranji smeni in to pomeni, da nosim skoraj vsak dan isti zelo preprost make up. Edino pri šminki malo eksperimentiram. Ker se je začela zima, mi na koži zelo paše Bourjouis 123 Perfect CC cream, saj je le ta malo bolj suha in ji še dodatna nega pride prav. Prekrivnost je nekaj srednjega, je pa dobra zato, ker se ne vsede v suhe predele. Podočnjake in kakšen občasen mozoljček prekrijem s svojim predragim Bourjouis Healty Mix concealer-jem. Vse skupaj rahlo fiksiram z zelo priljubljenim Rimmel Stay matte pudrom. Od kar imam NYX blush v odtenku Taupe vsakodnevno senčim svoj obraz, predvsem pod lično kostjo in po robovih lasišča. Tale je res top odkritje za vse bledoličneže! Nič oranžnega tona. Čisto naravna, skoraj sivkasta senčka. Na ličkih je zadnje čase skoraj vedno Revolution blush v odtenku Treat, ki je izredno pigmentiran. Da dodam malo sijaja obrazu pa uporabljam trenutno MUA Undress Your Skin highlighter. Res je prekrasen! Oči zasenčim zelo naravno z Essence četvorčkom senčil v odtenku To Die For, mojo oceno najdete tukaj. Za rahlo črto pri trepalnicah uporabim Bourjouis Khol Contour, ki ga z čopičem še malo zabrišem. Piko na I pa mojim očem doda moja trenutno najljubša maska Dior Iconic Overcurl. Moje trepalnice so privihane kot še nikoli. Bi že davno napisala oceno, pa tega očinka enostavno ne morem ujeti na sliko.

Zelo se že veselim prebiranja komentarjev, vanj mi zaupajte kaj pa ve trenutno uporabljate! Vedno rada sprejemam predloge za nove dobre stvari :)


[Eng] Lately I have almost everyday the same make up routine. I always started with my Bourjouis CC Cream, because during the winter I have a little bit more dry skin and this one doesn't highlight my dry patches. Then I try to cover my dark under eye circles and blemishes if I have any. For that I always use my favourite concealer Bourjouis Healthy mix. For fixing everything I used Rimmel Stay matte powder, it works nice with all my foundations and my dry skin. Since I own NYX blush in Taupe I daily contour my face with it. It's really amazing for light skin tones. No orange, just nice shadow. For my blush I use Revolution blush in Treat, it's super pigmented and it is perfect for winter. On my eyes I go with light brown smokey eye look, and for that I love my Essence quattro eye shadow pallet in To die for. Then I line my eyelash line with Bourjouis Khol Contour, and my favourite part, I applied mascara. My favourite at the moment must be Dior Iconic Overcurl, it really curls my lashes like crazy!

You can tell mi in comment what are you using at the moment for everyday make up look.


Hope you all have amazing week!
Ana

p.s I will posted this look on my Instagram in a couple of days. Follow me there too! (@anna_verdnik)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


  Follow me: Facebook | Twitter Bloglovin Instagram

You Might Also Like

3 Comments

  1. Tale rimmelov puder je top, tudi jaz ga vsakodnevno uporabljam. Imam pa tudi tale četvorček senčk, ampak ga zanemarjam, sem trenutno pri Catrice mat paletki :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau šminka izgleda super, in mislim da je skrajni čas da si tudi jaz omislim kakšno Dior maskaro :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Bourjois CC krema je eden od mojih najljubših izdelkov letošnjega leta :)

    http://mmemento-mmori.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe