Haul

petek, februar 11, 2011

Hey guys!
how are you?
Well i have never wrote a post what i bought. But today i bought some cool stuf;)
All together:

Revlon colorstay make up fond de teint, for normal to dry skin.
I've read so maaaany good review's and i bought it today, so hope it will be good fondation:)
I have it in 150 buff, and its a little bit darker than my skin tone. im really pale:O

Yeeey i got a new essence plate:) happy, happy, happy!

Well this mask is defenetly my favourite one. Its smells just like chocolate and taste like it too! Gorgeous. And its good for my sensitive, dry skin! I add Ingredients:
I bought two lip gloss and lip liner:
And OMG this smells GORGEOUS! Strawberry+vanilla...mmmmm*fallinlove*

Okei this is it! what do you think?
Do you have any of this at home?


And My Dear readers...i have to thank you! all of you, i just love you! i almost reach 130 followers and this is just so good, im so happy. i apreciate every comment and maybe its time for some giveaway? For all my followers that comment one of my post. I don't need new followers that will follow this blog just because of giveaway, so when i buy some goodies for you i will pick one with random org and send him price, just to thank you;)

Have fun lovlies**

You Might Also Like

6 Comments

  1. Super nakup! :) Smo vse vesele, ko najdemo platko v Müllerju. :D Čestitke za 130 followerjev, prepričana sm, da jih bo še veliko veliko več. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Srečka, da si našla platko :) jaz sem včeraj tudi našla eno (ampak drugačno od tvoje).
    Boš poročala kako se obnesejo miss sporty glosi? Sem jih že gledala pa jih potem nisem vzela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi mene zanima, kako se obnesejo glosi. Ful so mi všeč, ampak jih imam že preveč in ne vem, če "potrebujem" še katerega od teh.
    (Eh, itak, da jih rabim. ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ooo.. Super nakup!
    Revlon Colorstay je bil eden izmed najbolj obstojnih pudrov, kar sem jih uporabljala. Obvezno temeljito scisti kozo po njemu, ker je trdovraten! :D

    Paletko pa bi tudi jaz imela :(.

    Tele gloseke sem tudi jaz gledala, probala na roki in so se mi zdeli prevec lepljivi, nekaj takega kot stila glosi. In Elf gloseki xD. Ampak disijo pa, pa barve so tudi fantasticne!

    Btw a masko kar.. uhm jes? xD Sem prebrala, da ima maska tudi dober okus :P.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tamara hvala za nasvet, bom temeljito očistila;)

    Glede glossov, so malo lepljivi, meni se niti ne zdi tako grozno, sem že imela kakšnega bolj lepljivega, dišijo super, meni aplikator ni ušeč, glede obstojnosti pa še poročam;))

    Jaa no, če res tako grozno lepo diši po čokoladi in sm jo pač čisto malo poiskusila...pa ma okus kot čokoladni puding:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nice post and beautiful blog! Happy Valentine's Day!! Kisses from Barcelona - Paris,
    Mónica.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe