Iced age reloaded

nedelja, januar 13, 2013

Hei beauties. <3 p="p">Its again me! :)
With, you won't believe it, some taupe color. On my nails. Yes for a 4 days now. I can't believe it. And I must say I really like it!:)
It's from last year LE Crystalliced and its called Iced age reoaded. It has wonderful formula, application it's really easy. And staying power is amazing! 4 days and hasn't chipped at all! With essence better than gel top coat.
It's taupe color with tiny little gold and rose simmer. And hard to capture. Really :/
But enough talking let me show you photos!



Like it?

XOXO, Anna

You Might Also Like

4 Comments

  1. Odgovori
    1. Hvala :) neki me je primlo, da bi bol umirjene barve nosla o.O

      Izbriši
  2. Čudovit <3 jaz sem imela zdej pol tedna Ice crystals on my window - sem rabla eno leto, da sem ga probala, pa sem navdušena, staying time nenormalen, pa tudi drugi so ga opazili! Tale pa pri meni še čaka na vrsto sicer.
    V bistvu se mi zdi, da je bila Crystalliced LE vredna več, kot se ji je priznavalo (vsaj laki, ki na prvi pogled niso dajali nekega waw vtisa).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja hvala enako! Se čisto strinjam s tabo. Jaz pa sem tega, ko si ga ti imela, že nosila, pa mi je bil res všeč. Bodo od zdaj naprej več na mojih nohtih, ker so res super! ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe