Catrice Luxury Lacquers- Million Brilliance- 01 It's Showtime

ponedeljek, september 15, 2014



 Živijo!
Si lahko predstavljate moje veselje ob pogledu čisto novega in sveže napolnjenega novega Catrice stojala? Z vsemi novostmi. Moja WL se je takoj gromozansko povečala. Catrice je isto kot Essence malce podaljašala svoje stojalo in dodala kar nekaj novih stvari ter odtenkov. Poleg vsem znanega Beautifying lip smootherja, mi je v oči padel tale bleščeči lakec in nekaj novih šmink, ki so naravnost prekrasno jesenske, a bom počakala prvo na kakšno vašo oceno.

Lak vsebuje prozorno bazo in srebrne bleščice razlčnih velikosti. Ima izredno goste bleščice, zato me je malo strah, da se bo prehitro posušil tako, kot vsem znani črno beli L'orealov lakec. Ujemal se bo z vsako podlago, Črno, rdečo, mint, modro. Komaj čakam, da malo ustvarjam z njim. Sedaj je že krasil 2 manikire. Punce čeprav sem še sveži lastnih, ga priporočam prav vsem.

Med ostalimi Luxury Lacqures je še kar nekaj lepotcev, ki bodo kmalu moji. Novost, na stojalu so tudi umetni nohti ob laku, kjer je prikazan dejanski lak in ne naprintana približica na nail wheel-u. To je velik plus, saj kaj hitro vidiš, kakšen je lakec na nohtih. In velik minus za denarnico :)

Cena laka je 3,75€, pride v prekrasni štirikotni steklenički, z zanimivim pokrovčkom, nekaj podobnega kot, vsem znani lakci  iz precej višjega cenovnega ranga. Steklenička je prekrasna, ravno tako kot vsebina. Čopič je zopet malo tanjši, tisti klasični, in ščetine ne štrlijo na vse strani, kar je zame velik, velik plus. Lak me je prepričal in ga res priporočam vsem navdušenkam nad bleščečimi dodatki k klasičnim barvam.

Podlaga tokret je meni zelo ljub Barry M lakec, Pure turquoise.



Kakšen pa se zdi vam? In ste že videle novo stojalo? Kaj je prva stvar, ki vam je padla v oči?

Se kmalu spet tipkamo!
A.

You Might Also Like

5 Comments

  1. Jaz sem najbolj čakala mat paletko senčk, ampak sem bila navdušena nad dodatnimi šminkami :)) laki so mi na pogled sicer všeč, ampak sem vedno bila razočarana nad njimi, tako da jih ne kupujem več, čeprav me odtenki kar mikajo.. ahh.. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pogrešam DM in Muller, s tem p tudi posledično na Catrice, Essense in še ostale znamke. Jih tukaj na Kanarskih ni. Prav lušte mi delaš, pa še tako lep lak je..

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep lakec...

    Vendar me nekako niso prepričali teli :(

    OdgovoriIzbriši
  4. Res si lep lak kupila. Sploh pa zelo paše s tvojo modro barvo nohtov :)
    Mi pa od Catrice laki niso nikoli bli preveč všeč, pa ne vem zakaj. Imam dva doma, pa ju res redko uporabljam.

    http://patrisn.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe