New in #1

sreda, september 10, 2014

Živjo!

Ker zelo rada berem objave, kjer blogerke pokažejo, kaj so novega kupile, sem se tudi sama odločila, da bom občasno tudi jaz objavila moje šoping podvige.
Za prvič naj vam pokažem res majhen nakup, ki se je zgodil čisto spontano, zadnje čase sem bol stiskaška sama do sebe in si ne kupujem več toliko nepotrebne kozmetike. Zakaj? Zato, ker jo imam za doživljensko zalogo in ker imam izredno, izredno grdo navado, da ničesar ne porabim do konca.
Zadnjič sem šla štet lake in to številko pomnožila z 3, Čeprav vse vemo, da je nekaj cenejših pa nekaj tudi dosti dražih od 3€. No ko sem videla številko, me je skoraj kap. Takrat sem se nekako zavedala, da pretiravam. Mogoče se bom celo lahko držala tega, ampak če delaš v eni izmed večjih drogerij in vidiš vsako novost, verjemite mi, da je težko :)
Dosti čeblanja naj vam pokažem svoj skromni nakup :)


Balea krema za nego kože po britju ali depilaciji
Tole kremico sem kupila predvsem zato, ker imam gromozanske probleme z vraščenimi dlačicami, ker uporabljam predvsem depilator. Tista stara verzija je bila odlična v boju proti vraščanju, bomo videli, če se ta tudi obnese.

Inell micelarna vodica
V nakup so me prepričale blogerke, ker so bile vse zadovoljne z njo, No ker sem preizkusila že Vichy, L'oreal in Garnier vodico, pa so bile vse isti šmorn, sem bila prepričana, da bo s to isto.
In deluje:) Odstrani make up in osveži :) Poleg tega je izredno cenovno dostopna. Mislim, da je Inell hišna znamka E.Leclerka.

Dvorec Trebnik balzam za ustnice vanilija
Ze moj drugi, pa ne zato, ker bi prvega porabila. Tipicno zame, zgubila sem ga. Za tale balzam lahko mirne duse recem, da je meni osebno poleg Hurraw balzamov najboljsi! Ni eden tistih, ki ga je potrebno non stop nanasati. Zadosti je zjutraj in zvecer tik pred spanjem. Imam ga ze kar nekaj mesecev in moje ustnice, kljub super "poletnemu" vremenu, se niso bile suhe ali razpokane. Priporocam vsem! Pripravljam kmalu tudi celotno oceno!

Lip Smacker Berry buttercrem
Tega sem kupila, ker sem podlegla blogerskemu pomu o njih. Hotela sem nekaj, da lahko nanesem cez dan, da disi in malo obarva, pa vseeno pri poljubljanju ne pusca sledi. O kaksnih hudih vlazilnih efektih ne morem se govoriti. Definitivno kmalu stestiram in napisem mnenje.


Kaj po vasem mnenju moram kupiti v septembru? Mogoce kak lep jesenski odtenek sminke?
Imate katero izmet zgoraj omenjenih stvari? Ste zadovoljni z njo?

Se tipkamo hmalu!
A.

You Might Also Like

1 Comments

  1. Jaz tudi kupujem stvari na zalogo, grozna razvada :( Poročaj, kakšna bo ta Baleina krema :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe