My top 5 brushes

petek, september 05, 2014


Živijo!

Danes vam bom predstavila mojih naj 5 čopičev za make up, kateri so vedno sprakirani v moji make up torbici. (ker dostikrat spim pri fantu)


E.L.F Complexion Brush
Je meni osebno najboljši čopič za nanos fiksirnega pudra, pa naj bo to v kamnu ali prahu. Zelo pomembno mi je, da so ščetine mehke in ne izpadajo. Poleg tega je še antibakterijski. Z njim ne "vlečem" po obrazu, ampak rahlo pritiskam oz. tapkam, da ne premikam podlage in korektorjev "all over the place". Tehnika tapkanja mi je dosti boljše za nanos fiksirnih pudrov. Čopiča imam 2, ker jih dejansko uporabljam vsak dan.

Real Techniques Buffing brush
Je definitivno zmagovalec pri nanosu tekoče podlage. Čeprav jo najraje nanašam z prsi, vseeno večkrat posežem po tem čopiču, ker podlago lepo enakomerno nanese, z lepo prekrivnostjo in brez sledi ščetin. Vse je lepo "zblendano", kot bi gledal kožo samo. Kolikor sem preverila deluje z lahko rečem skoraj vsemi podlagami. (Revlon Colorstay, Rimmer Wake me up, Catrice All matte, Yves Rocher Youthful glow, Bourois Healthy mix in CC krema,...)

Real Techniques Contour brush
Je ravno prav velik za nanos bronzerja in blusha, poleg tega lepo zabriše linije, da izgleda vse naravno.
Pri teh čopičih se točno vidi, da so izdelek nekoga, ki se sam ukvarja z make upom in točno ve, kaj rabimo uporabniki.

Costal Scents Angle Fluff 
Je odličen čopič za nanašanje temnih senč, v V predel zananjega kotička očesa, nanese intenzivne barve, prav tako pa lepo zabrise prehode. Čopič imam že sigurno 4 leta, pa dlake še vedno ne izpadajo in svoje delo še vedno upravlja kot je treba, cena pa je verjemite mi smešno nizka.

Costal Scents Classic Blender Crease
Je bil eden mojih prvih čopičev za blendanje in še sedaj, ga najraje uporabljam za nanos senčke v "crease" in potem za zabrisovanje linij. Čeprav ima za sabo že vsaj 4 delovna leta, je če vedno videti kot nov.
Tele CS čopiče priporočam vsem, da jih preizkusite,če jih še niste!




Upam, da še katera spiše svojih 5 najbljubših čopičev :)
Uživajte še zadnje "poletne" dni.

A.

You Might Also Like

1 Comments

  1. Morem sprobat te Costal Scents čopiče, se super slišijo. Drugače bi pa jaz tudi izbrala oba RT čopiča, ki si ju ti omenila in še njihov blush brush & setting brush ter pa MAC 217 :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe