Najlepša jesenska kombinacija (NOTD)

nedelja, oktober 12, 2014


Živijo!
Tokrat nam je jesen dala, vse kar nam poletje ni. Tople in sončne dneve v katerih uživamo. Narava je prekrasno pisana, naši nohti pa so obarvani v temnejših zemeljskih tonih. Jesenski skratka. Letus jeseni sem odkrila mojo najljubšo jesensko kombinacijo. Temno rdeča z prekrasnim leskom mikro gliterja. Mogoče se na slikah ne vidi toliko, ampak ravno ta dan, ko se je moj dragi strinjal, da bo moj fotograf je bilo hladno in oblačno.

Za tale look sem izbrala Essie Nourish me podlak, Essie Bahama mama, Kiko 254 in SV top coat, ki je vse plasti posušil v trenutku. V tile kombinaciji je manikira res dolgo obstojna, na mojih nohtih tudi 4 dni, kar je verjemite mi veliko!
Pa še ena prekrasna novica, Seche Vita Top coat je sedaj možno dobiti tudi pri nas. V prekrasni spletni trgovini Destination pretty. Klik. In cena? Cena je več kot ugodna! 
Pa pojdimo še na slike te prekrasne kombinacije!

Uživajte te tople, sončne jesenske dneve! V komentarju mi pa zaupajte svojo naj izbiro lakcev in šminke za jesen! :)

A.








You Might Also Like

11 Comments

  1. Ful lepa kombinacija! Bahama Mama lakec že imam, kateri shimmer pa bi priporočala namesto tega, ki si ga ti uporabila? :) xoxo

    www.tamarasbeautytalk.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Uff niti približno ne vem! Priznam. Mislim, da še česa podobnega nisem našla. Res je edinstven lakec, ampak misli, da se ga ne da dobit več, vsaj na Kiko strani ga ni več. :(

      Izbriši
    2. Joj škoda, bom preverila, mogoče pa najdem kakšnega podobnega :).

      Izbriši
  2. Lepa jesenska kombinacija <3 Pa dobro da si me spomnila, da moram kupiti nadlak, ker se je moj Essie G2G že preveč zgostil :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! No super, jaz ti priporočam SV. Sicer se tudi zgosti ampak obstaja njihov thinner!

      Izbriši
  3. Super kombinacija, Bahama Mama je tudi eden izmed mojih najljubših lakov za ta čas :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz tudi obožujem Bahama Mama lakec. <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe