Razstrupljanje z Weledo

nedelja, maj 15, 2016


To pomlad sem toksinom in celulitu napovedala poseben boj. Lotila sem se razstrupljanja telesa z Brezovo kuro in nad celulit sem tokrat šla z brezovim pilingom in oljem. Olja za nego telesa uporabljam redno in jih obožujem, za celulit pa dosedaj nisem imela še nobenega, tako da me je res zanimalo kako se bo obneslo.

Weleda ima 3 izdlke, ki bazirajo na brezi in so naravni proizvod. Prva je Aktivna brezova kura, ki poskrbi za razstrupljanja in odvajanje toksinov iz telesa, njeni učinki so zanimivi. Prebava postane redna, potenje je malo povečano in struktura kože se precej izboljša. Povečano je tudi izločanje vode, zato sem se trudila res redno pit vodo in nesladkan čaj. Weleda je poskrbela tudi za zanimive recepte, kako kuro zaužiti. Sama sem se potrudila in jo pila z vodo, priznam ni najboljšega okusa. Pomembno je da se kuro redno uživa 3 tedne, za kar so potrebne 3 steklenice. Kura vsebuje mlade brezove liste iz biološke pridelave, ki vsebujejo velik delež flavonoidov, ki aktivirajo ravnovesje tekočin v telesu in poskrbijo za izločitev odpadnih snovi iz organizma. Ob uživanju kure se priporoča zmanjšanje vnosa sladkorja in kofeina, nasplošno bolj zdrava prehrana. Prve dni vas lahko spremlja tudi glavobol in malo slabše počutje, ki se po tednu dni preneha in se splošno počutje izboljše, tudi energije je več.

Naslednji izdelek je Piling za prhanje iz brezovih listov, nežen prijeten kremast piling, katerega sem enkrat na teden uporabljala kar po celem telesu. Piling vsebuje res drobne delce iz čistega carnauba in čebeljega voska, ob stiku z vodo se lepo kremasto speni, kar da res prijeten občutek. Vonj je prijeten, svež. Koža je po uborabi mehka na dotik, struktura se precej izboljša. Ker je res kremen, kože ne izsuši, za to tudi poskrbijo olja ki so dodata pilingu.

Tretji izdelek, katerega testiranja sem se najbolj veselila je Olje proti celulitu iz brezovih listov. Poleg je dodan še rožmarin in lobodika, ki aktivira presnovo kože. Olje peščk marelice, jojobino olje in z vitamini bogato olje pšeničnih kalčkov, kožo obnavljajo. Olje se dokaj hitro vpije v kožo in za sabo pusti mehko, izboljšano kožo. Poleg tega, da sem olje redno uporabljala na stegnih, sem ga enkrat tedensko po pilingu nanesla na celo telo. Koža se je precej popravila, je poenotenega videza in ima zdrav sijaj. Po stegnih, ki pa so pri meni precej slabo prekrvavljena, to se vidi tudi na sliki kože, ki je ovenela in sivega videza. Redna uporaba olja in kombinacija z redno masažo je sliko kože precej izboljšala. Koža ni več ovenela, siva in hrapava, ampak je gladka, napeta in zdravega videza. Posledično je tudi celulit majn viden.

Pa naj še tokrat omenim, ker velikokrat slišim, kaj bodo meni izdelki proti celulitu. V času jemanja KT sem se zredila in dobila "baročno" postavo. Medtem, ko me čez pas ni bilo dosti, sem na obsegu pridobila v stegnjih, boku in prsih. Ko sem prenehala z uživanje, sem zlezla nazaj skupaj in celulit je postal viden. Ne rečem, da ga imam dosti, se ga pa malo opazi(sploh ker imam precej svetlo kožo) in preventivno, da ta nebi napredoval v naslednje faze, redno uporabljam nego proti celulitu. Se toliko boljše, da sem odkrila že 3 naravne izdelke, ki izboljšajo kožo in popravijo izgled celulita.

Učinek kombinacije vseh treh izdelkov, mi je zelo všeč. Glede na to, da se je struktura kože res izboljšala in je bolj napeta je celulit posledično manj viden. Mogoče je bilo dovolj, da sem telo očistila toksinov, ali pa ja kura imela še kakšne druge učinke, namreč po dolgem času, sem dobila dve zaporedni menstruaciji brez groznih krčev, slabosti, slabega počutja, tresenja, splošne nemoči in bruhanja. Objavo sem načrtovala že dosti prej, pa sem mogla počakati še en mesec, da sem preverila če bo druga menstruacija tudi boljša. Olje in piling bom uporabljala še naprej, kuro pa ponovim spet jeseni. Namreč pomlad in jesen sta idealen čas za razstrupljanje.

Če vas je malo zamikal detox telesa, vam tole kuro toplo priporočam, še vedno je pomlad in še vedno je idealen čas za razstrupljanje.


Čiščenje organizma, je priporočljivo dvakrat letno. Moje mnenje je, da ob vsej umetno pridelani hrani, to razstrupljanje resnično potrebujemo. Poleg tega živimo v precej onesnaženem okolju. Sama pojem precej sladkih stvari in industrijsko predelane hrane, kar se pozna na počutju in videzu. Tokrat sem se raztrupljala že tretjič in učinek mi je resnično všeč. Ste se tudi ve kdaj razstrupljale in kako ste se razstrupljanja lotile, pa mi javite v komentarjih. Poleg tega me še tokrat zanima, če je katera moja bralka veganka in ima kakšen zanimiv recept za obrok. Lahko pustite recept v komentarju ali pa prilepite link.


Upam, da vam je objava všeč in ste v njej našle kakšno zanimivo informacijo. Izdelke sem prejela v oceno, vendar je moje mnenje iskreno. Ima katera kakšne izkušnje s katerim od naštetih izdelkov?

You Might Also Like

7 Comments

  1. Zelo zanimiva objava, definitivno me zanima tole olje! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimiva objava, pritegnilo me je predvsem to, da so se ti izboljšale neprijetnosti v času menstruacije, saj imam tudi sama težave s tem. Hvala za info! :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi tale je minila brez večjih težav. Drugače pa super pomaga pitje magnezija( iz sanolaborja) in sok rdeče pese (muller) ;)

      Izbriši
  3. Tudi mene je objava precej pritegnila in to, da se ti je poznalo pri krčih je sploh odlično. Sama imam precejšnje probleme s tem in bi raje dobila naravno rešitev kot pa pitje protibolečinskih tablet, ki mi sploh ne veliko pomagajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poleg razstrupljanja še pitje magnezija in sok rdeče pese ;)

      Izbriši
  4. OO ti se pa resnično primila tega ! Odlično :D Malo si me prestrašila s tisto menstruacijo, ampak samo, da je zdaj boljše ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe