Wau teden- Nuxe Bio Beaute

ponedeljek, maj 30, 2016

Na svojem FB profilu sem vas vprašala, če bi v tem tednu želele prebrati nekaj objav z izdelki, ki so me dobesedno sezuli. Glede na odziv, sem se lotila ocen izdelkov, ki so res dobri, v nedeljo pa vas bo na blogu pričakala objava o izdelkih, ki so me razočarali. Začela bom z oceno dveh izdelkov, kateri so prepričali tudi kar nekaj soblogerk. Mislim, da smo vse pričakovale precej majn od njih.



Prvi je 24 urni osvežujoči deodorant* (50ml), ki ne vsebuje alkohola in aluminijevih soli. 99,9% sestavin je naravnega izvora, 44% vseh sestavin pa je pridobljenih z bio kmetijstvom. Deodorant obljublja 24 ur svež vonj.
Sama sem kar nekaj časa trdila, da ne morem brez antiperspiranta, namreč spadam med tiste ljudi, ki se potijo več. Včasih mi še antiperspirant ni dovolj. Pa sem ob pogledu na vsebino paketa malo povesila nasmeh, saj sem bila prepričana, da deo zame ne bo ok. Pa kako zelo sem se zmotila. Najprej deo vedno testiram čez noč. To pomeni, da se stuširam zvečer, nanesem deo in preverim rezultat zjutraj pred novim tušem. No po divji noči, zahvaljujoč sanjam sem se precej zbujala in potila. Vonj je bil še vedno svež, malo sladkast takšen kot ob nanosu. Priznam, da sem bila presenečena. Sledilo je še testiranje čez dan, služba in sproščeno popoldne. Deo sicer ni preživel z istim vonjem ravno do večera, ampak nihče mi tudi ni rekel da smrdim. Verjetno zame med vročinskimi vali ne bo, se bom pa z njim predružila čez zimo in ob deževnih poletnih dneh ;)
Vsem, ki se ob trenutnem trendu želite izogniti aluminijevem kloridu in iščete nekaj kar z lahkoto preživi z vami ne preveč stresen dan, priporočam tale organski deo!



Drug izdelek iz istega paketa pa je Satenasto olje, ki kožo napne* (100ml). 100% sestavin je naravnega izvora, 42% vseh sestavin pa je pridobljenih z bio kmetijstvom.
Olje na pumpico, ki odlično razprši vsebino po koži ima prijeten citrusno sladkast vonj in je res prijeten na otip. O napeti koži ne morem poročati, zadnje čase imam res negovano kožo, lahko pa potrdim da se olje res hitro vpije v kožo in ne pušča mastega filma. Pri Melvitinem suhem olju ob istih obljubah koža še vedno ni dovolj nahranjena, ob slabih dneh potrebuje še dodatno nego, pri Nuxovem olju to ni potrebno. Koža je mehka, nahranjena in zdravega leska. Vonj pa je res prijeten in čeprav poleg citrusov zaznam še nekaj sladkobe, ne bo pretežek za čez poletje. Edini minus je, da se olje porablja res hitro. Nakup olja sigurno ponovim, je eno izmed boljših olj.


Nuxe izdelkov še sama do nedavnega sploh nisem preizkusila, verjetno zato ker ne maram nakupovati kozmetike v lekarnah. Ko pa sem začela testirati ta dva izdelka in ostale testerčke, ki sem jih dobila v paketu, pa sem nad učinkom navdušena. Klasična linija sicer sestavinsko ne blešči, si pa v prihodnje želim, da razvijejo še več izdelkov v liniji Bio Beaute.

Izdelki so trenutno tukaj tudi znižani.

*Oba izdelka sem prejela v oceno od podjetja Sabex. Mnenje je moje in je iskreno, podjetje na mojo oceno ni imelo vpliva.

You Might Also Like

2 Comments

  1. Oba produkta delujeta super na meni in še tako lepo dišita <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Glede potenja te čisto razumem, pri meni je enaka situacija. Deodorant se super bere, ampak bi potem tudi pri meni mislim, da bil boljši za kak jesenski, zimski čas. Za enkrat prisegam na Borotalco!

    Od Nuxe sem za enkrat testirala samo serum in mi je bil odličen. Drugače pa čudovite fotografije :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe