Nuxe suho olje in 4 načini uporabe

torek, avgust 23, 2016

Že kar nekaj časa spremljam po blogih navdušenje nad Nuxe suhim oljem, tudi profesorice v šoli so mi ga že kdaj priporočile. Pa sem odlašala z nakupom, do letošnjega leta sem bila itak mnenja da olj in oljnatih tekstru ne maram. Pa me je prvo navdušilo tole Nuxe olje, kasneje pa sem imela priložnost potestirati še klasično različico. Priznam, da me je prvo navdišila Melvita s svojim oljem in postavila visoke standarde, ki pa jih je tole kultno Nuxe olje z lahkoto doseglo in mogoče se preseglo. Nisem prepričana, sta huda tekmeca. Tole ne bo navadna ocena olja, teh je po blogih že veliko in v večini se z njimi tudi sama strinjam. Olje je odlično in embalaža večno klasična. Moja je še posebej prekrasna s slikami zgradb iz Pariza.


Olje lahko uporabljate na vsaj 4 načine, tile so prepričali mene:

Nega telesa

Ker je olje suho, pomeni da se zelo hitro vpije in ne pušča mastega filma na koži. Kožo nahrani in ji da lep lesk, poleg tega pa jo udišavi v prekrasno sladkasto dišavo. Ravno zaradi te dišave je hud tekmec Melviti, ki meni na koži po nekaj urah žal oksidira, Nuxe pa počasi bledi in ne spreminja vonja. Koža je po uporabi mehka in nahranjena. Adijo suha koža. Me zanima če bo dovolj močan tudi za čez zimo.

Nega las

Olje lahko uporabite tudi za nego las. Lahko ga nanesete na suhe konjice, ki jih bo brez problema nahranil in jim podaril mehkobo ter lesk. Za to je dovolj res majhna količina olja. Lahko pa olje izdatno nanesete na lase nekaj minut oz. ur pred pranjem. Lasje si bodo vzeli kolikor bodo potrebovali, s pranjem pa boste odstranili odvečen masten sijaj. Po prvi uporabi bodo lasje mehkejši in bolj voljni ob redni uporabi pa tudi bolj zdravi.


Kapljica olja za prekrasen izgled make upa.

Ja tako je. Majhno količino olja lahko dodate v svojo najljubšo podlago in tako zagotovite odličen nanos in lep zdrav sijaj kože. Seveda je ta korak primeren za tiste s suho kožo. Jaz občasno malo olja popršim po gobici za nanos podlage in potem nanesem podlago na obraz. Razlika je očitna, saj se podlaga nanese res bolj gladko in ima lepši videz.

*ob zelo suhi koži lahko zjutraj kapljico olja dodate tudi svoji najljubši kremi in opazujte kako lep zdrav sijaj dobi vaša koža. 

Nega nohtov in obnohtne kožice

Če boste vsak večer in po vsakem odstranjevanju starega laka, namenile 2 minutki negi nohtov in obnohtne kožice ste lahko prepričane da bodo nohti rastli hitreje in bolj zdravi. Tudi za to je odlično suho Nuxe olje. Več o negi nohtov pa v eni od prihodnjih objav.



Takole jaz pridno uporabljam svoje čudežno Nuxe suho olje. Imaš kakšen nasvet kako bi ga še lahko uporabila na drugačen način? Vesela bom, če mi ga zaupaš v komentarjih in z veseljem ga bom delila s svojimi sledilci. Pa še to kateri ti je bolj všeč- klasična verzija ali tista z bleščicami?

Olje verjetno najceneje pri nas dobiš v spletni trgovini Sophia tukaj. (ponavadi k naročilo dodajo tudi testerje, da se lahko sliniš nad ostalimi nuxe izdelki) Za 24,5€ dobiš 100ml olja, ki bo kar nekaj časa pridno negovalo tvojo kožo.

p.s: Danes je drugi dan našega izziva, zato pokukaj še k
Moniki, ki nam je pripravila super objavo o Borjois izdelku za ustnice. Klikklik. Pri Ajdi pa preveri včerajšno objavo o meni neznani znamki laka za nohte. Le kaj bo pripravila danes? Klik.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Super je res in steklenička je tako kultna in lepa. Je pa bistveno cenejša različica npr. od Adrie Spa suho olje isto dobro, samo vonj pa nikoli ne bo kar je Nuxe:)Slikice so 1A ;)*

    OdgovoriIzbriši
  2. Res vsestranski in mi je držal skoraj dve leti :D Končno da sem ga potem porabila :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kako lepa steklenička <3 Res je prekrasna, jaz bi jo imela za okras, hihi ;)
    Xoxo,
    Ajda

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz ga večinoma uporabljam samo po obrazu. Sem ga na morju redno nanašala, ker je koža rabila dodatno nego. Odvečen ostanek na rokah pa sem kar nanesla na lase. Res super olje, ker se hitro vpije. Nisem pa nikolo pomislila za roke. Ga naslednjič še po rokah razmažem :D.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz ga uporabljam za telo in malce za obraz, za nohte sploh ne, dobra ideja!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe