Freedom Pro Shade & Brightenen Shimmer Kit

sreda, avgust 24, 2016

Tale paletka bi si zaslužila titulo za najbolj cute paletko. Super majhna, za v vsako torbico in zame odlična izbira zemeljskih baru z bleščicami. Tole paletko privlečem na plan, ko želim prekinit monotone mat make upe in ko pakiram ličila za na pot. Ubistvu je ves čas v torbici, kjer imam vsakodnevni make up. (Bi vas zanimalo kateri je to? Večinoma se samo občasno malo menjuje)


V paleti najdete 7 senčil, od teh je eno večje kot ostala, skupaj pa tehtajo 5.6g.
Prva in druga senčka, sta odlični za osvetljevanje notranjega kotička očesa razlikujeta se po tem, da je prva bolj belkasta pearl, medtem ko druga potegne bolj na šampanjec barvo. Obe senčki sta OK pigmentirani in s primerjem brez problema obstojni čez dan.

Tretja senčka v paletki je meni najljubša in največkrat uporabljena. Prekrasna zlata, idealna za čez celotno veko, tudi za poživitev mat očesnega make upa.

Če bi bila četrta bolj pigmentirana, bi bila verjetno najlubša. Enako kot tretja. Škoda samo da na veki ostanejo le bleščice in bolj malo barve.

Peta je najtemnejša v paletki in je odlična za zunanji kotiček očesa, je tudi odlično pigmentirana. Imam občutek, kot da vsebuje rozkaste bleščice. Ni klasična rjava, potegne malo na hladno.



Šesta se od pete razlikuje le v tem, da potegne bolj na toplo-bronz barvo.

Sedma ima lep "crome" izgled in ne vsebuje vidnih bleščic. Jaz jo najraje uporabim pod obrvmi. Bi se pa verjetno dobro obnesla tudi kot osvetljevalec obraza, moram preizkusiti še to varianto.



Vse senčke se žal tudi drobijo in kakšna od bleščic pri zabrisovanju hitro pade na lička. Glede na ceno paletke, ki je res nizka ne moremo pričakovati čudežev. Meni je v celoti všeč, edino to ji zamerim, da je četrta senčka tako zelo slabo pigmentirana.

Paletko lahko naročite na licila.si za 3,95€.  Jaz pa sem med brskanjem našla še tele dve, ki gresta absolutno na WL klik in klik. Freedom make up ima konstatno tudi precej zanimivih novosti. Resnično rabim službo, da lahko ponovno zapravljam za kozmetiko, ki je ne rabim :P

Imate kakšen Freedom izdelek? Ste zadovoljne z njim?

P.s Danes se obvezno pokukajte k Moniki. Izbrala je kar nekaj izdelkov ki nam jih priporoča za preizskus. Jaz ji popolnoma zaupam in pridno pišem WL za čase ko bo denarnica to spet dopuščala ;)

You Might Also Like

8 Comments

  1. Tole sem si pa kupila tudi sama,pa je za svojo ceno bila super, je pa meni bil tudi najljubši 3 odtenek.:):):), sicer je zj nimam več,s em mogla malo čisto nardit, ampak ni bila slaba. P.s objava o temkajimašv svoji torbici, pa obvezno pade, sej veš, smo firbčni kaj drugi nosijo s sabo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh, simpatična <3 Preveč imam nude paletk, vsako ko vidim, bi imela, hihi ;) Tudi jaz sem za objavo, kaj nosiš v torbici, pretty-please-with-a-cherry-on -top ;)
    Xoxo,
    Ajda

    OdgovoriIzbriši
  3. v teji paletki pa se nahajajo krasni odtenki :) <3 moram pokukat, če jo imajo še na zalogi :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Midve tudi navijava za objavo o torbici :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sej jo dobila za darilo, bi se kar strinjala, če ne drugega jo vedno spakiram za na pot, ko grem kam na hitro pa se mi ne da preveč s sabo vlačit :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je tale paletka več kot odlična! Sprva mi ni bila nekaj zelo všeč, zdaj pa jo naravnost obožujem. Uporabljam jo predvsem za kakšen "hiter" mejkap - smokey eyes, svetle senčke vedno uporabim kot highlighter za v osvetlitev kotičkov očesa. Pa še takšne super potovalne velikosti je. Love it, xx

    OdgovoriIzbriši
  7. meni so tudi najljubše paletke zemeljskih tonov :) žal je pa še nisem uspela sprobat tako, da me to še čaka :D js pa mam službo, pa še vedno premalo €, da pokupim vse te dobrotice :D verjemi, da nikoli ni dovolj denarja :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe