3 načini razstrupljanja z glino

ponedeljek, avgust 22, 2016

Ker nimam preveč zdravega načina življenja, vsaj dvakrat letno svoje telo razstrupljam. Spomladi sem ga rastrupila z Weledino kuro, lansko in to jesen pa bom za to uporabila Slovensko glino. Vendar poleg pitja, glino uporabljam čez vse leto za razstrupljanje in nego kože.

Že nekaj časa sledim na socialnih omrežjih Tini, ki se ukvarja s proizvodnjo Slovenske gline. Za nakup le te sem se odličila predvsem zaradi tega ker v objavah opazim Tinino pozitivno energijo in veselje do dela. Namreč če je izdelek narejen z veliko mero pozitivne energije ima tudi boljšo učinkovitost. Glina je Slovenska in ker ne prepotuje pol sveta obdrži več pozitivnih lastnosti. Poleg klasične gline za pitje in glinene maske (o kateri sem že pisala tukaj) imajo na voljo tudi še nekaj drugih izdelkov. Visoko na moji WL je tudi Tinina knjiga, kjer je še več receptov v vezi z glino. Vso ponudbo in kar nekaj odličnih nasveto najdete na njihovi spletni strani glina.si.


Glina je odlična, saj deluje kot magnet na vse toksine. Je pa pomembno, da masko na koži ne pustimo dlje kot od 10 do max 15 min, saj naj bi po tem času začela nazaj sproščati vse odpadne snovi v kožo. Več nasvetov pa preberite tukaj.


Torej kako pa jaz uporabljam svojo glino:


1. Za pitje

Ko se odločim za razstrupljanje to traja 3 tedne. Vsak večer si zmešam vodo z žličko gline in pustim zmes počivati čez noč. Glina se usede na dno kozarca, vendar ostanejo v vodi dobre lastnosti gline. Zjutraj na tešče spijem vodo, usedlino pa pustim. Voda nima neprijetnega okusa in jo brez težav spijem. Če se odločite za močnejše razstrupljanje, lakho po 3 tednih nadaljujete še z eno kuro, kjer zjutraj spijete vse, tudi usedlino. Samo premešate še enkrat pred zaužitjem.
Sem opazila kakšne pozitivne učinke? Sem. Prebava je postala bolj redna, koža se mi je učistila in tudi opazila sem več energije, ki mi jo drugače kronično primakuje.

2. Kopel za stopala in telo

Imate težavo s trdo kožo, glivicami? Zmešajte si pest gline v lavorju tople vode, dodajte kakšno kapljico eteričnega olja čajevca in rezultat je zagotovljen. Glivic se boste preverjeno znebili, stopala raztrupili, posledično se tudi manj potijo koža pa bo precej bolj mehka. Žal je ta super učinek mehke kože bolj kratkotrajen, zato glinene kopeli izvajam vsak teden. Tudi utrujena stopala lepo osveži. Na naših stopalih se nahaja veliko energetskih točk in zemljevid celotnega telesa, zato je raztrupljanje čez stopala zelo učinkovito. Poleg tega velikokrat pozabimo na ta zelo pomemben del telesa.

3. Maska za obraz, stopala, telo

Glino zmešam z vodo ali hidrolatom, da dobim gladko zmes in redno izvajam maske obraza, stopala in bedra. Koža in telo se pri maskah razstupita, saj glina veže nase toksine. Koža na obrazu je mehka in zdravega videza, stopala nenormalno mehka in opažam še kakšen dan zmanjšano potenje, bedra pa vedno bolj napeta in zdravega videza (pri meni so precej slabo prekrvavljena, kar se pozna tudi pri izgledu kože.)



Medtem, ko imate različne verzije gline, jaz uporabljam klasično glino za vse tegobe. Si pa v prihodnje želim preizkusiti tudi kakšno "tematsko". Učinki so vidni tako na izgledu kot počutju. Sama pazim, da po uporabi gline na telo in obraz nanašam čim bolj preproste izdelke iz naravnih sestavin.
Torej moje mnenje je da vsak izmed nas potrebuje doma glino, na kakšen način jo uporablja pa je odvisno od vsakega posameznika. Trenutna hrana in trendi kozmetike pridno zastrupljajo naše telo in vsaka pomoč telesu pri razstrupljanju je več kot dobrodošla.

Za 600g gline boste tukaj odštele 8.5€.

You Might Also Like

4 Comments

  1. Glina je res super, sploh, ker je pa še naša pa sploh. Jaz in moja prijateljica Sara sva čisto zaljubljeni v Tinine izdelke.Za raztrupljanje pa sem že pred časom rekla, da bom nardila, pa potem nisem, pa se mi zdi, da bo sedaj na jesen pravi čas. Mi je pa glina sploh zakon za stopala, ker jih tako fajn zmehča, pa se jepol lažjekosat s suho kožo:).

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo sva se z Moniko pogovarjali včeraj in res morem tudi jaz preizkusit to glino! :) Res si super opisala in me še bolj prepričala v nakup. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta glina je res svetovna. Za stopala je vrhunska, in koža je po tretmaju taako zelo gladka. Imela sem tudi njihovo milo, ki je bilo všeč celo mojemu očetu, ker je tako lepo dišalo :P

    OdgovoriIzbriši
  4. Uporabljam glineno masko, mislim pa, da bom preizkusila tisto razstrupljanje. Probat velja ;)

    Xoxo,
    A.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe