Vikend TO DO seznam

petek, september 23, 2016

Ponavadi si raznih urnikov in TO DO list ne delam. Predvsem zato, ker se jih velikokrat ne držim. Tale vikend pa si bom vzela čas samo zase in poleg lenarjenja naredila še par obveznih stvari. Za razvajanje mene in moje duše. Če te zanima kaj se je znašlo na listi, pokukaj pod sliko.




* Prvo morem obvezno pospraviti sobo, na plan privlečti svečke, tople odeje in jesensko garderobo malo urediti. Uradni začetek jeseni je že za nami. (vedno pred začetkom sezone tudi preperem oblačila, ki so stala v omari dlje časa-kaj uporabljate za čisto in dišeče perilo?)

*Preglej malo tudi modne bloge za navdih pri jesenskih outfitih. Imate kakšno idejo za blogerko, ki so oblači precej nosljivo? Pa imam mogoče kakšno visoko bralko? 180cm? Kje se kupijo super modni kosi za večje ljudi? :P

*Privošči si kopel! Doma imam še eno lush bombico, katere rok bo kmalu potekel. Obožujem kopeli ampak se definitivno preredko odločam za njih.

*Ko bom uživala v kopeli si moram obvezno na lase nanest oblogo s kokosovim oljem in vlažilno masko za obraz, super všeč so mi My Hoin Ni iz Mullerja.

*Predolgo časa je odkar sem nazadnje prebrala knjigo. Za hladne jesenske večere moram nujno tehnologijo menjati za kakšno dobro knjigo. Kakšna ideja?

*Obvezno morem pregledati zbirko ličil in malo menjati izdelke. Tiste starejše-sumljive, pa odstraniti iz zbirke.

*Pregledati moram tudi zalogo čajev in pokukati če je kakšen nov dober okus na trgovinskih policah.

*Prihajajoče hladno vreme, bo zahtevalo tudi posebno nego, obvezno moram pregledati kaj se skriva v moji zbirki in pregledati kaj je še uporabnega. Ker je večina izdelkov naravnih, ponavadi ne počaka do naslednje sezone.

*Neli(moja psička) bo zelo vesela daljšega sprehoda. Odkar je vreme bolj hladno je čudežno oživela :D

*Napiši prošnje in jih pripravi, da jih odneseš drug teden v različna podjetja. Ste opazile kje kakšen hud job? Zelo bom vesela če mi sporočite ;)

Moj vikend bo očitno namenjen čisčenju in organizaciji, nedeljski večer pa bo izključno za negovanje in razvajanje z domačim SPA-jem. Bi vas zanimala objava kaj vse vsebuje domač razvajajoč večer?
Kaj boste pa ve počele? Tudi ve ob spremembi hladno-toplega vremena in obratno naredite "spomladansko" čisščenje starih zalog?

Tokrat vsa bili z Moniki z mislimi pri isti objavi, tako da pokukajte še kaj bo ona počela ta vikend.

You Might Also Like

7 Comments

  1. Midve bova pa kar obe imeli mini čistilno akcijo doma:), jaz moram res najprej v red spravit naš kaos, da bo nekako izgledalo vse skupaj. Je pa moja omara tudi nujno potrebna reda:). P.s jaz bi tudi imela eno tako banjico, pa vse te Lush kroglice:)

    Za službo pa močno držim pesti, samo močne pozitivne misli, če pa bom kje izvedela za karkoli pa Veš, da ti sporočim. :)**

    OdgovoriIzbriši
  2. Super napisano. :)
    Pri meni je podobno, imam v omari še kar poletne stvari, na policah v kuhinji pa še vedno premalo čajev. ;) Bom čez vikend tudi to uredila. Sicer pa glede oblačil, evo me ... 180 cm. ;)
    Glede oblačil jaz v H&M, Zara, Vero Moda in podobnih brez problemov najdem stvari, ki mi ustrezajo. Probleme imam predvsem pri trgovinah kot so Bershka, Stradivarius in podobno, zgornji deli (predvsem balzeri, jakne, plašči) so mi vedno pri rokah prekratki, enako je npr v Primarku. :/ Včasih zna tole biti ful tečno, ko mi je recimo največja jaknica kar jih pač imajo glede rokavov ok, ampak povsod drugje pa je pač preširoka. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj to mi pa res da občutek koliko imam še za naredit predn grem na faks :O Začnem jutri :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sami super plani, sliši se kot odličen vikend ;) Knjigo bi tudi jaz morala prebrati, pa jo vedno zanemarim zaradi drugih stvari.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz imam tudi v planu branje in obvezno masko za obraz :)
    Si že nakupovala v Primarku? Jaz samo še tam kupujem hlače, stanejo 8€ in so dosti dolge. Tudi majčke imajo dost dolge rokave in pokrijejo trebuh, yaaay za nas visoke :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Dobra ideja. Če najdeš kak dober čaj, let me know ;) Bo treba obnovit zalogo pred zimo =D
    Xoxo
    A.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideje za naprej. Držim pesti, da jih uspešno izpelješ ;) Ker si napisala, da ti lahko predlagamo kakšno dobro knjigo, si lahko pogledaš moj blog, mogoče kakšno najdeš. :)) Drugače pa povej kaj rada bereš in ti kaj predlagam.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe