Moje 3 naj poletne tekoče podlage

sreda, september 14, 2016

V največji vročini se poskušam izogibati make upu, oziroma ga nosim samo ko je nujno in ga odstranim ob prvi priliki, ko lahko. Pa vseeno je trajalo kar nekaj časa, da sem odkrila super drogerijske podlage, ki delujejo tako poleti in pozimi. Dvema je skupno, da sta srednje prekrivni ampak zelo lahki, medtem ko je tretja malce gostejša in bolj prekrivna. Letus sem kljub temu članku, pridobila malo barve in sem lahko končno preizkusila temnejši del podlag. Odkrila sem eno novo in eno, ki jo imam doma že nekaj časa.



L'oreal Nude Magique Eau de Teint

Je moj absolutni zmagovalec, ko pride do tekočih podlag. Resnično izjemno lahka tekstura in lahka do srednja prekrivnost. Ena redkih podlag, ki se meni ne "skejka" po nosu in bradi. Ima pa po drugi strani velik minus-odtenek. Ta nikakor ni niti malo Porcelanast. Želim si, da bi bil dosti svetlejši pa bi bila tole moja največkrat uporabljena podlaga. Podlaga je izjemno tekoče teksture, zato bi ji prav prišla kakšna pumpica, ali kapalka- hitro se zgodi da imaš na roki res preveč podlage. Sama jo najraje nanašam z Ebelin gobasto jajčko(tisto, ki v obliki in barvi posnema Beauty blender). Na koži, da res prijeten svež občutek in je pravo nasprotje težkih maskastih podlag. Všeč mi je, da je odteke precej nevtralen ampak za nas svetlokožke definitivno ni primeren. Preden grem na nasledjo, naj še samo omenim, kako mi je všeč embalaža, mat steklo, da res luksuzen izgled, škoda samo da je doziranje podlage izjemno težko. Za 20ml L'oreal nude magique boste na Salma.si odštele7,76€.

Catrice HD Liquid Coverage Foundation

Tole je zmagovalec med embalažami, mat steklo in kapalka za odlično doziranje. Če bi sklepali po embalaži, bi mislili da je podlaga precej dražja, kot je v resnici. Tale sicer ni tako lahke teksture kot zgornja, je pa vseeno lažja od ostalih preizkušenih. Tudi tale se ob pazljivem nanosu nič ne "kejka". Prekrivnost je srednja ampak se da odlično stopnjevati. Če jo stopnjujem, se mi počasi začne nabirati ob porah na nosu. Ob uporabi mi je jasno, zakaj nam je blogerkam tako zelo všeč. Kljub temu, da je lahka in super nosljiva, brez problema prekrije marsikatero nepravilnost. Ten kože je lepo izenačen. Se pa tudi tukaj nebi nič bunila, če bi obstajal še svetlejši odtenek. Na voljo je v Mullerjih za malo majn kot 8€.





Rimmel Match Perfection

Podlaga, ki obljublja vidno prekrivnost z vidno izboljšano kožo. Tole je najsvetlejši od teh treh, škoda ker ima bolj rozkast podton. Verjetno bi morala izbrati odtenek Prcelain. Tale podlaga je precej gosta in zato tudi ni tako zelo lahka kot zgornji dve, je srednje do polno prekrivna in lepo izboljša videz kože. Meni sicer ne skrije por, na nosu se mi celo malo skejka, tako da tiste trditve o pore blurringu žal ne morem potrdit. Mi je pa všeč, ko potrebujem malo večjo prekrivnost in obstojnost. Nisem prepričana, če bom nakup ponovila, mogoče ja-ker je odtenek super svetel. Čeprav Rimmel sedaj prodajajo tudi pri nas, bom to znamko še naprej kupovala na Salmi, cene so dosti bolj ugodne. Rimmel match perfection tako stane 5,15€

Od zgoraj navzol: Loreal 100 Porcelain; Catrice 010 Light Biege; Rimmel 010 Light Porcelain; Revlon Colorstay 110 Ivory

Kateri pa je vaš absolutni poletni zmagovalec, ko pride do podlag? Poleti nosite kaj manj make upa?
Upam, da vam je bila objava všeč in se že veselim vaših mnenj, ki jih lahko pustite v komentarju.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Rimmla sem si omislila tudi jaz, pa da vidim kako se bo obnesel :)

    Catrice sem probala v drogeriji, pa me nekako ne prepriča, sem pa videla da je zelo lahek in skoraj kot BB kremica z boljšo prekrivnostjo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me zanima kako ti bo Rimmel ;)
      Meni je pa zelo všeč ;)

      Izbriši
  2. Catrice je tudi meni všeč in ga zdaj mešam z malo temnejšimi. :) Za zimo bo pa verjetno spet pretemen. Ah ti odtenki v naših drogerijah...izgubljanje časa. Mogoče bi pa lahko malo obnovili kakšno raziskavo o Slovenkah in odtenkih. Prvič pa slišim za tega L'Orealovega. Sliši se zelo zanimivo, ampak je verjetno spet odtenek ta zakaj nihče ne govori o njem :D.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catrice bo pozimi sigurno pretemen, vsaj eni ker mam bel vrat.. Loreala pa pri nas tega ni na voljo. Ene 2 leti nazaj je bil v tujini tak mali trend. Odtenek pa škoda besed res. P od porcelana ni ;( Se ti ne splača niti preizkušat ;)

      Izbriši
  3. Ja z odtenki je vedno problem. Pa vse bledoličnice imamo obvezno roza podton, ane? :) Šalo na stran, sem bleda, rumena in z zelo dehidrirano kožo tako da je najti dobro podlago zame misija nemogoče :( Sem swatchala tole Catrice podlago v Mullerju ampak mi je tudi najsvetlejši odtenek pretemen :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, vse smo rozike :D
      Saj ni preveč svetel.. Kaj pa drugače uporabljaš?

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe