5 nasvetov: Nega nohtov

sreda, september 28, 2016

Nohti so precej pomembni, niso samo za lepši izgled rok, ampak nudijo oporo našim prstom, po drugi strani pa se spremembe v telesu hitro pokažejo na nohtih in lahko kakšno težjo bolezen hitro opazimo s spremembo nohtov. Zato tudi v bolnicah med posegi ne dovolijo nalakiranih nohtov.

Lepo urejeni nohti niso samo dolgi in nalakirani, tudi kratki, ki so urejeni in zdravega videza povedo veliko o nas. Zadnje čase opažam, da ima vedno več žensk težave s krhkimi nohti, zato vam bom danes ponudila 5 nasvetov, ki so meni pripomogli do lepšega izgleda. Je pa definitivno dobro preveriti kaj v našem telesu ne štima, oz. kaj mu primanjuke, če imate že dlje časa boge nohte.


1. Investirajte v dobro stekleno pilico

Če se vam nohti radi cepijo in so mehki je steklena pilica nujen pripomoček, saj nohtov ne "trga" toliko kot klasične pilice. Čeprav je z njo dovoljeno piljenje v obe smeri, jaz še vedno svetujem piljenje v eno smer. Meni so se po redni uporabi steklene pilice, nohti precej izboljšali in plastenje se je nehalo. Vedno po krajšanju nohtni rob tudi zaprem, to storim tako da polirno pilo postavim na nohtni rob, 90 stopinj na nohtno ploščo in s hitrimi gibi premikam pilo od zgoraj navzdol. Tako se noht zapre in se prepreči plastenje.
Sama uporabljam stekleno pilico znamke MontBleu- dosegljiva je tukaj.

2. Nega nohtov

Ja, vlaženje nohtov je zelo pomembno, zato po vsakem odstranjevanju starega laka, priporočam nekajurno pavzo, za nego nohtov. Odlična za to sta Artdeco serum za nego nohtov in Alessandro roza kremica, ki je namenjena poškodovanim nohtom. Po nekaj uporabah so nohti precej bolj zdravi, tudi plastenje se počasi ustavlja. Ravno primankovanje vlage vodi v suhe in razcepljene nohte, ki so velikokrat tudi krhki.
Klik za Alessandro kremico. 

3.Redna nega obnohtne kožice

Tukaj nastopi moj večni favorit Lemony Flutter, ki nudi obnohtni kožici odlično nego, meni pa ravno dovolj časa, da zvečer pred spanjem zmasiram tudi nohtno raztišče. Ker povečam prekrvavljenost, pride do raztišča več mineralov in hrane, zato nohti rastejo hitreje in precej bolj zdravi. Še tako lepo nalakiran noht ne bo izgledal preveč urejen, ob suhi in natrgani obnohtni kožici.
Masaže se lotite ob korenu nohta, malo pod lunico, masirajte s krožnimi gibi; gibi proti srcu so močnejši medtem ko rahlo potegnemo stran od srca. Ob redni masaži, ki za vseh 10 nohtov traja 5 min boste opazile precej lepšo obnohtno kožico in rast nohta bo vidno pospešena.
Klik za Lemony Flutter

4. Nohte plošče se ne pili

Če imate naravne nohte, nohtne plošče ne pilite. S tem odprete noht, ki je bolj ranjiv in manj odporen na bolezni. Če imate res hrapavo ploščo, spolirajte na rahlo in še to samo v eno smer, potem pa uporabite podlak, ki bo zapolnil brazde. Jaz sem pred srednjo šolo redno pilila tudi nohtno ploščo, ko sem s tem nehala, sta ostala samo še 2 nohta, ki sta se cepila. Ostali so postali dosti bolj zdravi.

5. Uporaba dobrega podlaka

Nujen korak, za vse ki si nohte lakirate je podlak. Medtem ko je lahko negovalen in nohtom nudi tudi nego, po drugi strani naš noht zaščiti pred barvnim lakom in podaljša obstojnost manikure. Čeprav so zelo moderni tisti z vsebnostjo formaldehida, jih jaz odsvetujem. (oz. lakirajte v dobro prezračenem prostoru, in preprečite stik laka z obnohtno kožico.)
Sama imam trenutno že drugi flaško Rimmel Nail nurse podlaka in sem z njim zelo zadovoljna. Priporočam.

Bonus:
V srednji šoli sem se spoznala tudi z mineralno pilico, ki je čudež za poškodovane nohte. Meni najbolj všeč je Alessandrova, ki je iz profesionalne linije, Mineralna pila je polna mineralov, ki jih s pomočjo pile vnesemo v nohtno pločšo, že po prvi uporabi postanejo nohti sijoči in bolj zdravega videza. Trenutno žal te pile nimam, si jo pa privoščim vedno, ko so moji nohti v katastrofalnem stanju. Pa tudi vem, da veliko ljudi ne ve da ta zadeva dejansko obstaja :)

Tole so moji nasveti, ki se jih redno držim, ko želim bolj zdrave in lepše nohte. Imaš še ti kakšen nasvet? Deli ga z mano v komentarjih.

p.s prevri tudi prejšno objavo s petimi super nasveti, nazadnje sem pisala o negi kože. Klik.

You Might Also Like

5 Comments

  1. Super nasveti. <3 Moji nohti so relativno obupni, ampak jih vseeno negujem, kolikor se le da. Vsekakor pa moram začet delat to s polirno pilico, da zaprem nohte, ki se zelo radi plastijo. Pa masaža, to je tko fajn.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem imela težave z nohti. Imela sem pomanjkanje vitaminov, kar se je opazilo tudi na nohtih. Pila sem vitamine in šumeče tablete kalcija skoraj 3 leta. Potem se je koncentracija vitaminov v telesu ustalila. Imela sem tudi posebno prehrano (več zelenjave in sadja, vitaminski sokovi, beljakovine...). Vendar se nohti niso pozdravili. Bili so čedalje slabši. Loščili so se na plasti (kot čebula), pokali do krvi na sredini nohta. Škarjice sploh nisem rabila, ker so se enostavno odlomili. Probala sem razne utrjevalce, trdilce... različne cenovne razrede. Še vedno nič. Pred pol leta mi sestra za "foro" posodi Essence Studio Nails Ultra Strong Nail Harderer. Prvi mesec so me nohti po uporabi zelo pekli (prav zoperen občutek). Potem po 3 mesecih uporabe so moji nohti zdravi, trdi, dolgi. Se ne lomijo, ne cepijo in ne pokajo. Zdaj uporabim Škarjice, ko so predolgi ;) Kar nisem mogla verjet. Plačevala sem veliko dražje za utrjevalce, nato pa mi je pomagal čist poceni od znamke Essence (stane namreč nekaj čez 2€). Danes uporabim podlak, lak, nadlak in še utrjevalec. Brez njega se ne grem več. Bom preiskusila tudi tole tvojo pilico z minerali. Hvala za nasvete. Upam, da se nisem preveč razpisala. Lp, Maja

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz imam tudi bolj uboge nohte, tako da mi je ta objava zelo zanimiva. :) Sama imam kristalno pilico, ki je res odlična napram vsem drugim, ki sem jih imela prej. Sicer se moji nohti konstantno cepijo. Je pa res, da nisem preveč vestna pri zadevah za obnohtno kožico in vlaženjem. Vedno pa uporabim podlak, ki je še pocebej nujen pri kakšnih temnih laki, drugače ti zelo obarvajo naravni noht. Super objava, sem se naučila nekaj novega ;).

    OdgovoriIzbriši
  4. Super nasveti, steklene pilice sotudi meni zakon, dokler ne padejo po tleh in se razbijejo. Ampak mi je veliko bolj prijeten občutek piliti z njimi.P.s še več bi takih super rubrik z nasveti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uporabila nekaj nasvetov in se že pozna napredek. Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe