5 Nasvetov za sproščujoč večer in boljši spanec

ponedeljek, november 07, 2016

Ko imam za sabo stresen dan, me vse te misli zelo težko zapustijo in ležanje v postelji lahko postane prava muka, do zgodnjih jutranjih ur preden lahko končno zaspim. Tudi ko že zaspim, se prebujam in premetavam po postelji. Gre za rahel, nekvaliteten spanec. Zjutraj sem resničen zombi, vsa zabuhla v obraz, zmedena in počutje resnično ni preveč dobro. Preizkusila sem kar nekaj nasvetov, vednar tile najbolj delujejo zame. Dejansko jih prakticiram skoraj vsak dan za preventivo. Spanec je izboljšan, počutje boljše in tudi čez dan sem lažje kos težjim nalogam. Moj večer sprostitve gre nekako takole:

Vir slike.


Uporaba sveč, dišečih olj in rahle svetlobe

Končno je tu hladnejše vreme in prvi plus so dišeče svečke. Zame so sladki, sadni vonji precej sproščujoči in največkrat bo gorela svečka z vanilijevim vonjem. Zadnje čase sem precej stroga pri nakupih svečk, še najraje posežem po O.W.N candles, ki so slovenske in brez hudih kemikalij, ki bi me isti čas zastrupljale. Poleg svečk imam prižgano tudi solno lučko in namizno luč, ki jo pa usmerim stran od svojega kotička. Stenska luč je izkloljena.

Lepotna večerna rutina

Ugotovila sem, da če grem pod tuš tik pred spanjem, se še bolj zbudim. Zato grem v kopalnico če je možno v zgodnjih večernih urah. Moja rutina nege obraza je vedno enaka, menjujem pa izdelke pod tušem. Redko kdaj si naredim kopel, čeprav je to ena izmed boljših rešitev za sprostitev. Izdelki s katerimi se tuširam, so ponavadi oljni, bogatih tekstur in toplega sladkega vonja. Mene takšen vonj sprosti, vi pa si izdelke seveda prilagodite svojim potrebam. En izmed meni ljubših za takšno rutino je L'Occitanovo mandljevo olje za prhanje.
Rutina se nadaljuje še v sobi, kjer nanesem izdelek za nego po tuširanju, v veliki večini je to Nuxe suho olje, naredim manjšo samomasažo in negujem še stopala ter roke. Stopala so obdana v miljon točk in kratka masaža le teh deluje odlično sproščujoče. Nadanem najbolj smešna, topla in udobna oblačila.

Adijo tehnologija

Najboljši nasvet ever! Še zadnjič pregledam FB in Instagram potem pa prekinem svoje razmerje s socialnimi omrežji. Odprem svoj CALM app in odmeditiram s pomočjo programa. Super zadeva vam rečem. Poleg vodenih meditacij imate na voljo še nekaj izredno sproščujočih zvokov, ki vas bodo resnično sprostili. Čeprav bi najraje na tablici prebrala še bloge, sem ta del prestavila čez dan, gledanje v svetel ekran me samo še bolj zbudi.

Sproščujoč pogovor s fantom ali branje knjige

Zadnje čase vedno raje prebiram knjige, še posebej angleške saj tako vadim tudi svojo angleščino. Knjigo berem v originalni različici in ne v digitalni. Če sem pri fantu, pa sledi prijeten pogovor v njegovem objemu. Tudi ta del je izredno sproščujoč, sploh poslušanje bitja srca. Me prijetno uspava.
Aja pa še to, knjiga naj ne bo napeta kriminalka, ki nas bo samo razdražila pred spanjem, ampak nekaj lahkotnega, sproščujočega. Mogoče bo pa vas ravno kriminalka uspavala.

Poslušanje sproščujoče glasbe

Tokrat vzamem v roke nazaj telefon, si na youtube-u poiščem videe z Relax glasbo, pogasnem luči in čisto potiho poslušam glasbo. Poskušam misliti čim manj, kar zahteva veliko vaje. Poglobim se v glasbo in počasi odhajam v meževo deželo. Ponavadi najdem nekaj krajšega, nekje 20-30 minut, zato da se izklopi samo in ne potrebujem skrbeti še za to, ko končno skoraj zaspim.

Bonus: Uporabite lahko tako imenovani "pillow spray". Sprej, ki ga za lažji in boljši spanec pošpricate po povštru. Zame to žal ne pride v poštev, ker se mi zdi, da ima enostavno vse premočan vonj. Sicer imam izredno rada Le Couvent des minimes pillow spray, ampak ga uporabljam čez dan po zavesah za osvežitev zraka. Ne maram vonja sivke, pa vseeno obožujem vonj te mešanice, kjer se prepletata sivka in mandarina.



Kaj pa so vaši nasveti za boljši spanec? Navijate za še več podobnih objav z 5 nasveti?
Prijeten ponedeljkov večer vam želim in dober spanec :*

You Might Also Like

9 Comments

  1. Tudi midva imava "instagram time" predem zaspiva, potem pa se crkljava in pogovarjava dokler se postaneva tako zaspana da zaspiva v objemu :) (oh, kako sem pocukrana, ampak je res hihi)

    Kopel pomaga in tale parfumček za blazinico je tudi fajn <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlični nasveti. Si praktično zajela vse na kar tudi sama pomislim :). Meni je všeč mini masaža obraza, ko si z oljem odstranjujem ličila. Se mi zdi, da me vedno sprosti :). Imam tudi jaz en ta pillow spraj od Avona in mi je všeč predvsem pozimi. Drugače zna biti vonj tudi meni premočen. Včasih ga pošpricam kar po sobi, ne samo na blazino.

    OdgovoriIzbriši
  3. joj kako kjut post! Še posebej me je navdušilo poslušanje bitje srčka :$ Res dobri nasveti :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Super nasveti! Jaz ponavadi po tuširanju končam s knjigo v roki. Namesto luči si na platnico knjige pripnem bralno lučko, ki ima čisto drugo svetlobo. In seveda prižgem dišečo svečko. Največkrat z vonjem sivke, ki res pomirja. V decembru pa vonj cimeta, ki te preprosto omami. ;)

    http://knjigoljubka.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super nasveti. Tudi jaz rada uporabljam CALM app :) Za O.W.N candles pa prvič slišim, tako da moram pokukat na splet :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo fotko si naredila, je sicer dopoldan, ampak bi kar zlezla pod tisto mehko odejo ;). Kje se pa kupi te svečke? Jih ne poznam ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Tole so super nasveti. Predvsem odklop od tehnologije mislim, da je danes nujen za sprostitev misli. Če bi meni to uspelo, bi bila gotovo precej bolj naspana :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako luškani nasveti! :) Sama imam tudi podobno večerno rutino, imam pa težave s tehnologijo... Vedno nekaj berem ali gledam na tablici, moram biti res vztrajna, da mi uspe :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf en tale pillow spray rabim! <3 Luškano. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe