Nega ustnic z Nuxe Reve de miel

sobota, november 05, 2016



Nuxe balzam za ustnice, je izredno opevan po družbenih omrežjih že leta. Najdemo prave hvalnice, po drugi strani pa je nekaj večjih imen med lepotnimi guruji, tale balzam tudi negativno ocenilo. Precej časa je bil na WL, vendar nikoli ni prišel na vrsto za nakup. Sama imam izredno majhno zbirko balzamov za ustnice in tudi v prihodnje bo ostalo podobno. Moji balzami morajo imeti naravne sestavine, zato ker jih veliko večino pojem. V poštev tudi ne pridejo klasični parafinski balzami, ki jih je potrebno konstantno nanašati. Zame je balzam dober, če zadostuje nanos zjutraj in zvečer po negi, ravno tako kot recimo nanšam 2x dnevno kremo za obraz. Prav smešno se mi zdi, ko kdo hvali kakšen balzam za ustnice in se na čveku ob kavi z njim namaže 10x. Zame je takšen izdelek NO-GO že nekaj let.

Nuxe obljube

Balzam je bil ustvarjen 22 let nazaj in je danes absolutni best-seller. Vsebuje kar nekaj dobrih aktivnih sestavin kot so med, karitejevo maslo, eterično olje grenivke in druga rastinska olja. Dokazano hrani, obnavlja, mehča in ščiti ustnice.

"Potopite prst v kultno embalažo in občutite njegovo izjemno slastno teksturo, 
ki ponuja edinstven občutek, ob nanosu na ustnice pa ponuja božansko meden okus."

Izdelek je narejen v Franciji od oblikovanja do proizvodje. Kar avtomasko tudi pomeni, da ni testiran na živalih, ker je to znotraj EU prepovedano. Formula je brez mineralnih olj in parabenov, ter podobnih škodljivih sestavin. Poleg tega izdelek vsebuje lahko sledljive sestavine. Všeč, mi je da Nuxe skrbi tudi za naše okolje z recikliranjem s strani podjetja in uprave, izdelki pa so odeti v EKO dizajn pakiranja. Velik plus je tudi, da so izdelki za čiščenje biorazgradljivi (zaradi tega nujno potrebujem izdelek za čiščenje obraza in tuš gel, kakšno priporočilo s stani bralk?)
Veseli me tudi, da se Nuxe zavzema za zaščito čebel in sodeluje z organizacijo "Dom za čebele"- sponzorira nakup panjev na Vogezih v Fr.

Pop art zbirateljska izdaja balzamov za ustnice

Navdušena sem, ko dobim kakšen izdelek, ki mi je pisan na kožo. Tokrat sem izmed treh embalaž dobila točno takšno, ki ustreza meni. Roza embalaža skriva v sebi GLAM, turkizna pa NATURAL. Moja vijolična je ROCK edicija. Temno vijolično ozadje z nagajivim nasmehom-rock-chic, za samozavesten značaj. Tole je zbirka omejenih embalaž leta 2016, pri nas je na voljo v lekarnah. Vsebina ostaja ista.

Meni je embalaža prekrasna, vedno bolj sem navdušena nad izdelki za ustnice v lončkih, prav zaradi prekranse embalaže. Mat steklo in pisan pokrovček. Poleg tega je izdelka v lončku precej več, kot v klasičnih oblikah. Nuxe balzama je 15g, cena pa je 12,64. (če ti povem, da je klasične Labelle samo 4,8g stane pa približno 3€, potem tale balzam sploh ne deluje več tako drag ane? + odlične sestavine. Tukaj ga v klasični embalaži dobiš celo za 8,2€.)



Moja ocena

Navdušenja nad izdelkom ne morem skrivat, to seveda lahko opazite tudi na mojih družbenih omrežjih. Prvo sem bila presenečena nad precej mehko teksturo, ki se res lepo razmaže. Vonj je citrusni, mene spominja na pomarančo. Okusa po medu ni. Na ustnicah pa zanimivo deluje precej suh, ni niti malo masten, kar je precej nenavadno za takšne izdelke. Sem bila skoraj razočarana. Pa sem mu vseeno dala priložnost in izkazal se je za odličen balzam. Še vedno je nanos 2x na dan dovolj, moje ustnice pa so še vedno mehke in nahranjene. Tudi mat šminka na njih deluje OK. Kako deluje na razpokanih suhih ustnicah nimam pojma, od kar uporabljam naravne balzame za nego, nimam več teh težav.
Naj samo upozorim, vse ki ste navajene na parafinske balzame za ustnice. S prehodom na naravni balzam, si lahko za kratek čas prikličete suhe ustnice, ker so le te dobesedno odvisne od parafinskega filma. Vendar bodo kasneje dosti bolj zadovoljne in negovane. Toplo vam priporočam balzam za ustnice z naravnimi sestavinami, predvsem zato ker veliko le tega pojemo. Na dolgi rok potem zaužijemo kar precej slabih sestavin.


Edini minus je da vsebuje namesto parabena konzervans BHT. Če je tako, bi precej raje videla na spisku paraben kot pa BHT, ki ga je pridno nadomestil v večini izdelkov, ki se oglašujejo da so brez parabenov.

Bi izdelek priporočila prijateljici? Bi. Tudi vam ga. Spregledam BHT in ga priporočam vsem, ki želite bolj naraven izdelek za nego ustnic. Jaz že več kot 1 leto ne vem kako izgledajo razpokane, suhe ustnice.

*Balzam sem prejela v oceno, vendar nihce na oceno ni imel vpliva. Mnenje je moje in iskreno.

You Might Also Like

7 Comments

  1. Meni je tudi super! Sicer ga uporabljam sedaj dva dni, ampak ja. Zaenkrat odličen. Zvečer sem si ga namazala, potem včeraj enkrat čez dan in zopet zvečer. Ustnice niso več suhe, čeprav so moje rade zelo suhe (koža se kar lupi :() in tudi pečejo me kar pogosto sedaj ko je hladneje. No tukaj tega ni več in upam, da tako tudi ostane :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam, da bo se naprej tako super! Sem prepricana, da se bo zaradi super sestavin stanje celi izboljsalo na splosno. ;)

      Izbriši
  2. Tok je dober <3

    Tudi jaz imam danes objavo o njem!

    OdgovoriIzbriši
  3. V zadnjih parih dneh sem prebrala kar nekaj objav o tem balzamu, tako da sem se odločila da ga tudi jaz kar preizkusim :) edino kar e ne pritegne je da se nakaša z prsti? Drugače pa hvala za super objavico :)
    ~ M
    https://2girlsand1bl0g.blogspot.si/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa ravno te embalaze obozujem, ker so ponavadi notri precej bolj negovani balzami. Jaz ga v resnici nanasam samo zjutraj in zvecer po negi obraza, takrat imam tudi ciste roke :) za na pot pa res ni prava embalaza. :)

      Izbriši
  4. Eko embalaža, razgradljive sestavine, zavzemajo se za zaščito čebel? O takih podjetjih prav rada berem in jih tudi podpiram :) Balzama še nisem preizkusila, slišim pa večinoma dobre stvari o njem. Tudi meni je dober tisti izdelek, ob katerem je dovolj le en ali dva nanosa na dan in imam mir ;) xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe