Oktoberski favoriti

petek, oktober 28, 2016

Po dolgem času bom z vami ponovno delila svoje priljubljene izdelke, tokrat bodo glede na mesec tudi barvno usklajeni. Bližamo se koncu oktobra, ki je svetovni mesec boja proti raku na dojkah, zato sem iz svoje rutine izbrskala meni ljube izdelke, ki jim je skupna rožnata embalaža.



Weledin mandljev duo za nego telesa
Prekrasen losjon za tuširanje, ki se ne peni, ima bogato teksturo in za sabo pusti čisto pa vendar precej negovano kožo. Tole je že moja druga embalaža. Sicer ni na vsakodnevnem meniju, mesto deli še z enim odličnim gelom za prhanje. Ne glede na izbiro izdelka za tuširanje pa zadnje tedne vedno sledi mandljev losjon, ki resnično nahrani in neguje suho kožo. Super je tudi pri občutljivi, razdraženi koži, ker jo lepo pomiri. Priporočam vsem, ki imajo težave z res izsušeno občutljivo kožo, ki ji pozimi redko kaj paše.

Bioderma Sensibio nežen peneči čistilni gel
Še en super izdelek za občutljivce. Mene je prepričal kot prvi čistilec v večerni rutini, ker odlično odstrani make upa, pri tem pa ne izsuši kože. Odličen je tudi kot jutranji čistilec. Nežno pa vendar temeljito očisti pore. Po 14 dnevni uporabi sem dejansko opazila manjšo rdečico in občutljivost na ličkih. Ker imam sama mastno kožo, kateri se precej hitro zamašijo pore sem bila pred uporabo kar malo skeptična. Pa me je prepričal v vseh pogledih. Super je tudi embalaža na pumpico. Izdelek, si definitivno zasluži čisto svojo objavo, zato bom nekaj detajlov pustila nerazkritih, do takrat.



Bioderma Sensibio Deo
Dolga leta sem popolnoma zaupala samo Rexoni, vmes pa preizkusila kar nekaj izdelkov, ki me niso prepričali. To leto sem odkrila že tretji deo, ki deluje. Primeren naj bi bil tudi za največje občutljivce, sama pa tega ne morem potrditi, moje podpazduhe prenesejo vse, tudi Hidro Fugal Forte. Opazila sem malo zmanjšano potenje, zasluga gre Aluminijevem klorohidratu, ki ga deo tudi vsebuje, zato spada med antiperspirante. Žal v stresnih dneh, ne zaupam izdelkom, ki ga ne vsebujejo zato še vedno uporabljam antiperspirante. Tale me je prepričal. Ni ravno 24 urni, tako kot piše, z lahkoto pa preživi tudi kakšen bolj stresen dan. Ima nežen prijeten vonj, skoraj malo moški. Ne glede na barvo embalaže, je primeren tudi za moško uporabo. Biodermina linija za občutljivo kožo ima zaščitrno roza barvo.

Dvorec Trebnik vlažilni serum
Je must have za hladne dni v obvezni kombinaciji s kremo. Serum je izredno tekoče teksture in se hitro vpije v kožo. Ker vsebuje hialuronsko kislino, ki s kože rada hlapi priporočam obvezno uporabo kreme, ki serum "zaklene" v globje predele kože. Koža je navlažena in prijetna. Uporabljam ga predvsem zvečer, občasno tudi čez dan. Ta izdelek ima tudi dva ogromna plusa- namreč minimalno 95% sestavin je naravnih in gre za Slovenski izdelek.
Serum jaz nanesem na dlani, malo segrejem in ga ne mažem, temveč tapkam po koži. Uporabljam, ga tudi okrog oči, pred nanosom kreme. Prepričana sem da je primeren za vse tipe kož.

L'Occitane Arlesienne delicious gloss
Ne maram teh hibridov med glosom in nego. Tale pa je prav poseben. Diši odlično, je rahlo rozkaste barve in ima prijeten okus. Sama ga uporabljam ob dnevih, ko ne nosim make upa, za še dodatno nego. Pa še en plus ima, malo je masten zato ga z oblizovanjem ustnic ne pojem takoj in ostane malo dlje časa na ustnicah. Sestavine po mojem mnenju niso preveč bleščeče, pa OK spregledam. Za občasno uporabo je resnično prijeten. Priporočam ga vsem navdušenkam nad L'Occitane izdelki in tistim, ki niso preveč stroge ko pride do sestavin.


Kako ti je všeč objava? Kateri pa je tvoj najljubši rožnat izdelek?

You Might Also Like

8 Comments

  1. Same lepe rozike:), še dva seruma porabim do konca pa preizkusim tega od Dvorec Trebnik, se že veselim. :) Biodermin deo pa deluje in to zelo dobro, v zaprtem prostoru, pod debelimi pletenimi puloverji se je obnesel več kot odlično. Vonj je unikaten, za oba spola in še tak nežen je:) Mislim, da bi tistim z občutljivo kožo bi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uf, težko bi bilo izbrani le en najljubši rožnat izdelek, mogoče v tem trenutku paletka Pink Fizz od Makeup Revolution ali pa Melvitin gel za tuširanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prehitro kliknila objavi :D Melvitin gel za tuširanje rožna rosa. :) (Tamara)

      Izbriši
  3. Weleda mandelj zmaga, ni premočan vonj. Loccitane gloss pa tudi ni slab, ne preveč lepljiv a se lepo obdrži :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Super objava! Moj najljubši roza izdelek je defintivno Bioderma antiperspirant. Gel za čiščenje pa še čaka na testiranje. xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Biodermo še testiram, me pa deo ni tako prepričal kot BIO od nuxa, tist mi je fenomenalen :)

    Mi je pa Dvorec Trebnik top!

    OdgovoriIzbriši
  6. Deota še nisem testirala, sem pa gel za umivanje obraza. Me je pozitivno presenetil, nisem pričakovala...super mi očisti obraz, ne draži kože, kar mi je bilo glavno, da je ne izsuši, hkrati pa da jo dovolj dobro očisti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideja o roza barvi objave za mesec oktober :) Serum od Dvorca Trebnik še nisem imela šanso sprobat, ker imam v rutini neke druge kreme, ampak bom tudi to mogla. Veš, da najprej nisem vedela, da se gre za L'Occitanov glos? Šele ko sem ga nanesla sem videla, da je tekstura malce sticky. Pa priznam, da sem ga tudi okusila (sicer ponesreči, ker rada grizem ustnice) in je kar sladek! xD

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe