Najljubši izdelki: Januar 2017

petek, februar 03, 2017


Za nego telesa pod tušem obožujem Lashevo The Conforter kremo za prhanje. Odličen sveže sladek vonj, vonj ki kar pogreje. Koža je po tuširanju mehka in manj suha. Vseeno nadaljujem s svojo trenutno najljubšo nego Le Couvent Des Minimes ljubeča nega. Super sestavine in dovolj hranilna formula, ki se precej hitro vpije in pusti za sabo res mehko kožo. Adijo srbenje! Koža je odeta v prijetno, rahlo dišavo za ves dan.

Pridno testiram malo bolj naravne parfume. Trenutno najbolj všečen je L'Occitanov iz Arllesene linije. Nežna sadna dišava, ki me spominja na tople pomladne sončne dneve. Ni obstojna cel dan, z lahkoto pa zdrži par ur.
Bioderna Sensibio deo je pri meni že od začetka zime v redni uporabi. Super deo, ki zaradi vsebnosti aluminija zmanjša potenje, ga pa ne prepreči čisto. Vonj nežen, prijeten-primeren tudi za moške. Super je, ker ne iritira kože, namenjen je tudi tisti najbolj občutljivi. Jaz že imam narejeno zalogo, 14dni nazaj sem ga našla v lekarni v akciji 1+1 gratis.

Na obrazu obožujem glineno masko znamke L:A Bruket, ki za sabo pusti res mehko kožo. Pore niso čudežno zmanjšane in čiste po uporabi, jih pa na daljši rok lepo ščisti in preprečuje nadaljne mašenje. Koža lepše sprejme kremo in nanos make up-a je po uporabi maske lepši. Glina je pa itak znana po svojih razstrupljevalnih učinkih. Uporabljam jo enkrat na teden. Kupite jo lahko tukaj.

Collistar čiste molekule hialuronske kisline in peptidov skrbijo za napeto kožo okrog oči. Zmanjšajo podočnjake in pripravijo kožo na nanos korektorja. Must have pod očesno kremo(moja najljubša je še vedno Nuxe)

Da je nanos mat šmink prijeten in mogoč tudi pozimi pa skrbi meni zelo ljub Nuxe medeni balzam za ustnice. O njem sem na blogu že pisala in še vedno je favorit in must have izdelek v torbici.

Estee Lauder šminka v odtenku Reckless je ena izmed redkih ne mat šmink, ki jih še nosim. Super je mazljiva, ne razlije se v gubice in je dobro obstojna. Prijetna za nosit, ker imaš občutek, kot da nič nimaš na ustnicah. Pa tudi barva je super za vse leto. Opazna a še vseeno nosljiva vsakodnevno. Nekaj selfijev z njo lahko vidite tudi na IG profilu bloga.

Beautiful blogerski planer me rešuje zadnje čase in načtrovanje z njim je precej lažje. Tudi bolj produktivna sem postala, ker mi je res v veselje opravilo obkljukati.

Tole so moji januarski favoriti. Je med njimi tudi kakšen tvoj? Kateri izdelki pa so razvajali tebe ta depresiven januar?

You Might Also Like

3 Comments

  1. Oh ja, tale ljubeča nega je res ljubeča <3

    Jaz imam kremo, še malo bolj gosta in hranilna je, čudovita. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sami bonbončki :).Beautiful blogerski planer sem videla takole prek spleta in je res super. Moj najljubši v januraju Je bil Mia H. obnovitveno multivitaminsko olje Lempea Uni, čistilna krema za obraz Plantae (nevem ali bi ti bil všeč vonj sivke), Zoevina paletka in še veliko drugih:).

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tale Bioderma deo prav pozitivno navdušil - ga zelo rada uporabljam pa še vonj je tako čudovito nežen. Tudi balzam Nuxe balzam je odličen mi je pa trenutno mogoče malce bolj všeč naravni balzam Nona Luise z ognjičem in sivko.

    xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe