Top 5 zimskih lakov. 2017

torek, januar 31, 2017


Tole zimo sem komaj našla samo 5 lakov katere bi uvrstila med najljubše. No uspelo mi je. Izbrala sem tistih 5, katere sem največkrat nosila. Če tega nebi pofotkala že prejšni teden, bi bil izbor danes malo drugačen. Ampak nič skrbet, novosti vam pokažem v eni od prihodnjih objav. Slike nohtov in manikir pa najdete na mojem Instagramu. Me še ne spremljate? Najdete me pod madaboutred_blog.

Na nohtih se zadnje čase precej menjujejo ene in iste znamke. Odkar delam v Golden Rose trgovini se je nemogoče držati nazaj in ne nakupovati novih. Avon, me preseneča z obstojnostjo, Lily Lolo pa zaradi barve in odlične formule brez 8 zlobcev.

Avon Gel Finish katerega imena ne vem. Žal mi je da večina avonovih lakov ne vsebuje imena na steklenički, ampak samo na škatlici. Tale je iz njihove Gel linije. Metalno temno siva. Prekrasna barva, primerna za zimo. Obstojnost in mazlivost je odlična. Tako kot tudi pri drugem Avonovem laku, le da je ta iz Nailwear pro + linije. Ta srebrn lepotec, ki ponavadi krasi samo prstanec v kombinaciji s katero od drugih baru, pa le ima ime: Starry sky.

Naslednja sta oba Golden Rose, prvi iz meni najljubše linije Rich Colour. Izredno dobro pigmentirani in dolgo obstojni laki se najdejo v tej liniji. Tale je v kombinaciji s Starry sky tudi na zgornji sliki. 2 takni plasti. Obstojnost:4-5 dni. Škoda, ker nimajo imen. Tale je samo 52. Drugi je 33 iz linije Color Expert. Druga najljubša linija. Precej podobni sta med samo, le da je ta linija za odtenek manj gosta od Rich Color. Prekrasna Rose Gold barva. Must have zime in pomladi. Ali kot celotna manikira, mogoče kot podlaga za štemlanje, ali pa samo za popestritev kakšne bolj mirne barve, na prstančku.

Zadnji današnji je Lily Lolo. Moj zmagovalec. Tole znamko počasi odkrivam in jo obožujem. Naravna, mineralna ličila, laki pa so brez: Toluene (toluena), DBP (dibutil ftalata), Formaldehyde (formaldehida), Formaldehyde Resin (formaldehidne smole), Camphor (sintetičnega kamforja), Parabens (parabenov), Any phthalates (nobenih ftalatov), Xylene (ksilena), Ethyl Tosylamide Resin (toluen sulfonamidne smole). Moj pinki je v odtenku Candy Floss. Odlično ime za barvo. Lak me je res presenetil, ker je lepo mazljiv, prekriven v dveh tankih slojih in odlično obstojen. Priporočam. Nakup je možen v eni izmed najbolj prijaznih trgovinc pri nas: tukaj.



Okej, če lahko izberete samo en lak iz vaše zbirke, kateri bi to bil? :P

You Might Also Like

6 Comments

  1. Izbrati samo enega = misija nemogoče!😂 Meni so Kikovi laki všečni, ker je ogromno barv na izbiro in obstojnost ni slaba.🙂

    OdgovoriIzbriši
  2. Zadnje čase občudujem tvoje lepe nohtke na IG-ju ta roznata s srebrnimi dodatkom je moj favorit. Moji najljubši lakci:trenutno zadnje mesece posegam po L'Orealovih in Essie.

    OdgovoriIzbriši
  3. Samo enega ne gre izbrati, kaksnih top 10 bi pa ze slo :D Najraje pa imam L'orealove in Anny zaradi obstojnosti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta lak od Golden Rose izgleda zelo zelo lep! Že nekaj časa iščem podoben odtenek, ker imam rada lake v bolj nude odtenkih in tale izgleda čudovit. Nujno si ga morem kupiti! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uuu tale rose gold od GR je zelo lep. Srebrno roza kombinacina je pa zmagovalna, zelo lepo pride. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vau, sami luštni. Dejansko mi je najlepši od Golden Rose - tak šimrast. Odtenki čisto po mojem okusu <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe