Testiram: Medex kolagen v prahu 2.del

četrtek, avgust 10, 2017

Mesec in pol že redno vsako jutro pijem kolagen. Danes je čas, da z vami delim svoja opažanja. Kar nekaj vas je zanimalo kakšni bodo rezultati.
Naj povem, da po 20 letu proizvodnja kolagena v telesu pade za 1% letno, kar pri meni pomeni, da je samo še 93%. Ravno zaradi tega, ker sem še mlada in telo še vedno proizvaja kolagen kar dobro, sem bila skeptična če se bodo sploh pokazali kakšni rezultati. Sem pa kot kozmetičarka mnenja, da je boljša preventiva kot kurativa. Torej vsaki 20+ letnici predlagam naj preventivno začne s pitjem kolagena, saj je to najbolj zastopana beljakovina v našem telesu. Kolagen ne vpliva le na kožo ampak tudi na kosti, sklepe, vezi, oči, žile. Zato pri Medexu najdemo tudi različne oblike kolagena, ki jih lahko najdeš v moji prvi objavi. (klik)


Kako uživam kolagen v prahu

Kolagen je potrebno zaužiti z dovolj vitamina C, ki pomaga da se kolagen boljše absorbira v telo. Tako si zjutraj privoščim nesladkano limonado, ki ji dodam dve žlički kolagena (10g). Limonado s kolagenom pustim stati kakšno minutko/dve, da se kolagen dobro raztopi, saj se tako hitreje absorbira v organizem.
Kadar zjutraj preskočim zajtrk, si naredim okusen smuti,  ki mu dodam kolagen v prahu. Zmešam pest zmrznjenih malin, banano, svežo mlado špinačo, sok pol limone in kokosovo vodo. Na koncu dodam še žličko Chia semen. Ponovno pustim smuti počivati kakšno minutko, da se kolagen dobro stopi.
Kadar pa sem zjutraj res lena, pa spijem kolagen v že pripravljenem 100% pomarančnem soku.
Kolagen nima nekega specifičnega okusa. V nobenem od načinov, da ne okusim.


Kaj pa rezultati po mesecu in pol?

Priznam, da sem bila prepričana, da jih ne bo. Pa sem se pošteno zmotila. Vsa opažanja so lahko posledica jemanja kolagena.
Dolgo časa se borim s cepljenimi nohti, predvsem kazalec in sredinec na desni roki, sta ves čas scepljena, mehka in lomljiva. Nege nohtov nisem nič spreminjala, v zadnjem času sem si jih tudi bolj redko lakirala. Pa sem opazila, da se je cepljenje končno ustavilo.  Prilagam tudi foto dokaz desne roke. Nohti so čisto »nagi« pa lahko opazite, da imajo nek zdrav sijaj, zgledajo precej bolj zdravi. Zdaj mi je žal, da nisem naredila tudi foto dokaza prej.
Na laseh kakšnega efekta žal nisem opazila, sama imam zelo goste in zdrave lase. Edino kar sem opazila, da se mi je po mesecu jemanja zmanjšalo izpadanje las med pranje.
Koža na obrazu se mi je lepo popravila. Ne vem ali ima to kakšno vezo s tem, da že 3 tedne ne nosim make upa, ali pa učinkuje kolagen. Je bolj zdravega videza, bolj enotna polt. Kljub temu, da imam res osnovno nego koža ni več dehidrirana, je lepo napeta in masti se mi precej manj. Kar je čudno, glede na to da je poletje. Ampak, če je to zaradi kolagena, ga verjetno ne bom več nehala uživati.
Koža na telesu pa je prav tako lepšega, zdravega videza, zgleda negovana, čeprav sem zadnje tedne z nego precej lena. Zasluge pripisujem kolagenu.


Priznam, da me je vse skupaj zelo presenetilo in sem nad učinki kolagena zelo zadovoljna. Vam pa kmalu razkrijem tudi zakaj ga še nekaj časa ne bom nehala pit in me resnično zanima, če bo imel še kakšno dodatno funkcijo ;)


Te še nisem prepričala v uživanje?

*Naj ti zaupam, da kreme s kolagenom na kožo žal nimajo pravega efekta, saj je ne glede na to kaj proizvajalec trdi, molekula kolagena prevelika, da bi lahko prodrla v kožo in imela kakšno funkcijo.
*Medexov kolagen ima hidrolizirane molekule in se zato absorbira v naš sistem, ter se »vsede« tja, kjer je pomanjkanje kolagena
*Z leti proizvodnja kolagena v našem telesu zelo vpada in kot sem že omenila, je kolagen najbolj zastopana beljakovina v telesu in jo najdemo tudi drugje ne samo v koži. Nadomeščanje je res nujno.
*Telo kolagen gradi le ob zadostni količini vit C, zato ti priporočam uživanje hrane bogate z vit C, ali pa dodajanje dopolnila
*Medexov kolagen je Slovenski proizvod.

Je katera bralka že testirala kolagen? Si opazila kakšne učinke?

Preveri tudi mojo prvo objavo o Medexovem kolagenu v prahu. Te zanima še končni rezultat? Ga javim prihodnji teden. Se kmalu tipkamo.


*zapis je nastal v sodelovanju z Medexom.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Medex je moja lubica, tako da kolagen uporabljam že zelo dolgo in tudi sama vidim, da pomaga mojim nohtom. Je pa res, da sama nisem tako pedantna glede čakanja na raztapljanje in mi je potem pitje neprijetno - bom upoštevala tvoj nasvet.

    Glede zadnjega pa lahko rečem tudi, da nima nobenih dodatnih učinkov ;) ampak seveda ga pij še naprej, če ne drugega za lepe nohtke in laske.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Počakaj, da se raztopi, se potem tudi boljse absorbira v telo. ;)
      Bom pila, sploh zdej. Me zanima ce bo kaj pomagalo tudi proti strijam :)

      Naslednji bo pa kolagenflex, ker me koleno matra ze nekej casa.

      Izbriši
  2. Tole rabim, nujno! Sem že tolikokrat premišljevala, a bi si ga kupila ali ne, ampak vsekakor bom kmalu mogla zaviti v trgovino in ga kupiti. Bi si tudi sama želela takšne rezultate na nohtih in koži kot si jih zapisala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja res je super, ti priporočam. Vem da ima Muller velikokrat akcijo in znizanega za 50%, takrat se full splača kupit :)

      Izbriši
  3. Super objava! �� javi ce ti bo pomagalo odpravit strije. Najverjetneje bom tudi sama poskusla, si me prepricala. Jas vsak dan pijem sumece tablete od a do z vitamini in ce ne drugega mi pomaga pri prebavi..

    OdgovoriIzbriši
  4. Pridevniki na -ski, -ški, ki so tvorjeni iz lastnih imen, se piše z malo začetnico, kot v tvojem primeru "slovenski" proizvod. Samo v vednost. :)
    Lep dan!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe