Razmišljam: Zakaj raje berem bloge, kot tiskane lepotne revije

torek, junij 27, 2017


Ne zato ker sem sama tudi blogerka, ampak zato ker tiskane revije sploh niso več to kar so bile pred leti. Ali pa sem jaz bolj "pametna" ker bolj poznam teren. Ko odprem revijo me pričaka takoj od 6 do 10 strani reklam. Potem pa je vsaka druga stran ponovno reklama. Tudi članki, so že sponzorirani. Taka revije bi lahko bila v trafiki zastojn in ne od 1,5 pa vse do 5€.
Občutek, ko primeš revijo v roke, brez tistega belega elektronskega sijaja je čudovit, ampak kaj ko potem tudi vsebina ni.
Blogerke pa po drugi strani niso omejene na meje revije. Pišejo točno to kar jim leži na duši. O izdelkih, ki so jim všeč ali pa ne tako zelo. Tudi blogerki ne zaupam vsaki. Berem tiste, ki vem da so iskrene in delajo to z veseljem. Blogerka, ki leta in leta nabira svoje občinstvo, ga v zameno za en izdelek ne bo izgubila. Lahko verjamete, da se ne izplača. Številke rastejo počasi.

Vzamem tablico v roke, želim si da bi bloglovin lahko prelistala kot revijo. Pa poskrolam po njem in si izberem članke za prebrat. Od lepotnih, do življenskih nasvetov, kakšnega recepta in diy. Blogerke prišejo o izkušnjah in ne to, kar jim sponzor objave narekuje. Pa še vsi članki in objave so brezplačni. Poleg tega pa večina vsebuje še res lepe fotografije.

Ko mi ni do branja se obrnem k youtubu in pogledam par videov. Pogledam tudi reklame, ker vem da na ta način dobi vloger kakšen cent na svoj račun. Tistih, ki imajo v enem videu več reklam, že dolgo ne gledam več. Tudi na youtubu najdem veliko nasvetov in idej. Prav tako brezplačno.

Res sem razočarana, kaj se dogaja s tiskanimi revijami. Branost najbrž opada, ravno zaradi reklam in neiskernih objav ampak ravno ta opad vodi v še več reklam. To mi je jasno. In če se na trgu pojavi revija z manj oglasi ali celo nič in s kvalitetno vsebino, bi zanjo z veseljem plačala kakšen € več. Občutek, ko revijo držiš v roki in vonjaš še vonj svežega tiska je čisto drugačen od digitalnega in ga imam iskreno še vedno raje.

Tole so moje misli, ko sem danes razočarana kupila ta mesec že drugo revijo samih reklam. Ta ima vsaj kvalitetno naslovko. Res sem razočarana..

Kaj pa ve? Še berete tiskane revije? Kakšno pa je vaše mnenje o blogih?

You Might Also Like

7 Comments

  1. Redko. Ponavadi pri frizerju ali na morju - tam skoraj vedno :)

    Se pa strinjam s tabo, tudi pri blogih postajam izbirčna :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz če berem pri frizerju potem takrat ko čakam na vrsto. Pa še to ponavadi frizerske revije, za malo inspiracije.

      Seveda, tudi blogi niso vsi isti in zaupanja vredni. Ampak izbira je ogromna. In med mogoče 100 novimi objavami izberem od 5-10 objav, ki jih preberem.
      Hvala Katja za mnenje.

      Izbriši
  2. Nikoli jih niti nisem brala, sem že v mladih letih preveč poznala zakulisje. :D Še pri frizerju ne posežem po njih ... ura miru in sproščanja bolj paše. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja vidiš jaz pa ne. Ponavadi sem od 30-50% revije prebrala ostalo samo prelistala. Ampak je bil sproščen čas to. Zdej me pa to opravilo samo jezi. ;)
      Hvala tudi tebi za mnenje.

      Izbriši
  3. Se 100% strinjam s tabo. Pred leti sem z veseljem vzela v roke revijo, se z njo usedla pod balkon in zraven srkala kakšno osvežujočo pijačo. Sedaj pa ta čar izginja, ker so v revijah same reklame. Tudi plačane članke se zavoha že na daleč. Kar je res škoda. Na tak način bodo revije vse dražje, ker jih bodo ljudje vse manj kupovali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno to! To je bil tak odklop od realnosti. Hvala za mnenje Tanja.

      Izbriši
  4. Tudi jaz, zelo poredko kupim revijo, ker so v njej same reklame. Pomnem se pred leti, ko sem skos kupovala Cosmopolitan, sedaj že dolgo več ne.Si raje kupim knjigo. Vsaka druga stran je reklama, v člankih pa tako ali tako izdelki, ki so del reklame. Saj vem, verjetno posel tako deluje, služi, ampak jaz vseeno raje berem bloge. In, ko želim kupiti nekaj novega mi bo stric google že pomagal. Blogi so zakon in vesela sem za raznolikost, ker imam na voljo toliko možnosti, različnih mnenj, da kupujem na to na podlagi tega.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe