Trije najljubši iz Nuxe-a

sreda, maj 16, 2018

Nuxe je ena mojih ljubših negovalnih znamk. Vesela sem, da sem imela priložnost preizkusiti kar nekaj njihovih izdelkov. Priznam, da se je precej težko odločit kateri trije resnično izstopajo iz množice. Za enega sem bila sigurna takoj, za ostala dva pa sem mogla dobro razmisliti. Nuxe mi je všeč zaradi negovalnih izdelkov za telo, vsi so vlažilni in dobro negujejo mojo suho kožo, pa tudi prijeten razvajajoč vonj imajo. Žal se ne razumem več tako dobro z izdelki za obraz, tam bi raje videla majn parfuma, pa vseeno se je en znašel tudi med najljubšimi.

Trije najljubši iz Nuxe-a

Moja velika zbirka Nuxe izdelkov. Creme Prodigiuse je bila dolgo moja najljubša krema za obraz, sem tudi ponovila dva nakupa. Potem pa se je moja koža spremenila in se s to kremo ni več preveč dobro razumela. Res škoda, ker je bila kar nekaj časa moja najljubša. Jo pa še vedno priporočam vsem za nakup. Čisto vsi izdelki na sliki so mi všeč in jih rada/sem jih rada uporabljala.

Prvega bi rada izpostavila Nuxe reve de miel balzam za ustnice, ki sem mu še vedno zvesta, kupim pa ga tudi prijateljicam za rojstne dneve. Še vedno lepo neguje moje ustnice, vzela pa sem ga s sabo tudi v porodno sobo, kjer je več kot odlično preskrbel ustnice z zadostno vlago, da niso bile razpokane in suhe. Celotno oceno lahko najdete tukaj: Nuxe reve de miel balzam za ustnice.

Trije najljubši iz Nuxe-a

Kot drugo bi najraje izpostavila celotno negovalno rutino z Nuxe, ampak če bi mogla izbrat iz nje samo en izdelek, bi to bil Huile Prodigieuse- suho olje za nego telesa in obraza. To olje je njihova prodajna uspešnica in ni zaman. Je lepo negovalno, prijetnega vonja in se dokaj hitro vpije v kožo. Vonj na koži ostane skoraj cel dan ampak je zelo diskreten. Za zelo suho kožo sam ni dovolj, je pa odličen za razvajanje tudi ob dnevih zelo suhe kože.

Trije najljubši iz Nuxe-a

Nirvanesque krema za oči je bila po dolgem, dolgem času pravo odkritje za nego okrog oči. Do nje so mi vse kreme samo še poudarile moje temne kolobarje, tukaj pa sem končno opazila razliko v zmanjšanju. Že to, da po nanosu niso bili poudarjeni je bila zmaga. Krema je lepo negovalna, namenjena preprečevanju gubic in zakrivanju znakov utrujenosti. Verjetno imam že tretjo ali pa celo četrto embalažo. 

Trije najljubši iz Nuxe-a

Toliko o mojih najljubših iz Nuxe-a. Res me zanima kateri pa je vaš najljubši in če imate rade Nuxe negovalno kozmetiko.

You Might Also Like

1 Comments

  1. Mene pa suho olje - klasično, najbolj opevano sploh ne gane več.

    Odkar imam Oliva, ki je res najbolj hranilno in vlažilno olje na svetu, mi je Nuxe čisto premalo.

    Mi je pa blazno fajn vlažilna in medena linija, kremice mi top pašejo + vonj parfuma in seveda balzamček za ustnice :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe