Najljubša zimska krema za roke

nedelja, maj 06, 2018

Če me spremljaš že dlje časa, potem veš da sem obsedena s kremami za roke. Ves čas sem v lovu za novimi, a imam dve stalnici kateri sta vsako zimo na zalogi. Ena je Lush handy gurugu, o drugi pa se bom razpisala danes. 


Vedno imam na zalogi kar nekaj L'Occitane krem za roke, ena je na nočni omarici, ena pa obvezno v torbici. V torbici imam manjša pakiranja karitejevih krem z različnimi vonji. Te so idealne za hitro nego in ne vzamejo veliko prostora v torbici. Na nočni omarici pa je nujna L'Occitane krema z 20% karitejevega masla. Vedno vzamem eno pakiranje pred zimo, pa ga kljub redni uporabi ne porabim do konca zime.

Torej zakaj mi je L'Occitane krema za roke s karitejem tako všeč?

Sama želim da je krema za roke lahke, ne preveč mastne teksture, hitrovpijajoča in tudi dovolj hranilna za mojo suho kožo rok. Pozimi imam res suho kožo na rokah, ki pa je tudi precej razdražena in me veliko krem samo še dodatno peče. L'Occitane krema ni ravno zelo lahke teksture, se pa ob majhni količini vpije zelo hitro in neguje kožo na rokah. Kožo pomiri in nahrani, je ne iritira še dodatno. Nad kremo je navdušena tudi moja mami, ki ima še bolj zahtevno kožo od moje. Lansko zimo sem ji jo prvič kupila in prvič ni imela razpokane kože na rokah. Super uspeh in še ena redna stranka.

Ideja za malo drugačno uporabo:

Sama zvečer pred spanjem nanesem izdatno količino kreme, roke dobro pomasiram in nadanem bombažne rokavičke, da se krema bolje vpije. Pozimi je to idealno, ker imam ves čas ledene roke. Med spanjem rokavičke itak zgubim, ampak učinek na koži je pa fantastičen. Priporočam, da trik preizkusite same in verjemite, da je očitna razlika.


Velik plus pri tej kremi je tudi večja embalaža in tako količina traja celo zimo. Verjemite, da nima konkurence na našem trgu. Za to je dokaz tudi ogromna količina prodanih krem. Me pa mika nova verzija, ki ima dodanega še več kariteja. 
Je katera preizkusila kremo za stopala iz te linije? Je kos res suhi, hrapavi in trdi koži stopal?

Katera pa je tvoja najljubša krema za roke?

L'occitane krema za roke je na voljo v L'Occitane trgovinah po Sloveniji, Maxiju in Nami ter v spletni trgovini (klik)

You Might Also Like

1 Comments

  1. Tudi jaz imam rada to karitejevo <3

    In od : Oliva (moraš prezkusit, lahkotna, pusti res super mehke roke, tudi lahek a vlažilen film), Mixe (zelo hranilna), LCDM vrtnarična ...

    <3

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe