Dr. Organic kakavova nega telesa

sobota, december 01, 2018

Že pred časom me je razveselil Dr.Organic paket s celotno kakavovo linijo. Kremi za obraz sem podarila prijateljici, ker so namenjene suhi/zelo suhi koži, izdelke za telo pa sem pridno testirala sama.
Celotna linija ima zelo lep topel, čokoladni vonj, ki daje razvajajoč občutek. Mene ti sladkobni, topli vonji kar pogrejejo in so idealno za zimo. Celotna linija je zelo prijetna, negovalna, kremna in se odlična za razvajanje suhe kože. Kakavovo maslo je znano po svojih negovalnih učinkih, suho kožo navlaži in nahrani. Pomaga pri regeneraciji in kožo zaščiti. V kakavovem maslu najdemo palmitinsko, stearinsko in oleinsko kislino, antioksidante in vit E- od tod tudi super negovalne lastnosti kakavovega masla.



Dr. Organic kakavovo maslo za telo

Izdelek bazira na soku aloe vere, vsebuje kakavovo maslo, čebelji vosek, mangovo, olivno, šipkovo olje. Masla so že nekaj časa moja najljubša oblika nege telesa. Zato ker so precej bolj negovalna in hranilna kot mleka/losjoni za telo. Tole maslo sem čez poletje uporabljala za nego stopal pred spanjem in se je odlično obneslo! Sedaj ko so dnevi hladnejši pa ga uporabljam po telesu. Res lepo nahrani suho kožo in se kljub bogati teksuri dokaj hitro vpije in ne pušča mastnega občutka na koži. Vonj na koži je pri meni zelo prijeten in ne preveč vsiljiv. Maslo imam na nočni omarici in si pred spanjem na debelo namažem še stopala in roke. Dolgo sem razmišljala kateri izdelek iz celotne linije bi bil favorit.. no izbrala sem maslo. Minus je samo rok uporabe, po odprtju je uporaben samo 6 mesecev. In moj je že rahlo spremenil barvo in vonj.

Dr. Organic kakavov piling za telo

Piling bazira na soku aloe vere, kot večina Dr. Organic negovalnih izdelkov. Za piling poskrbita vulkanski mineral Perlit in zrnca kakavovih luščin. Odlična novica, da piling ne vsebuje plastičnih delcev in zato z njim ne onesnažujemo narave, Sama sicer ne maram mehanskih pilingov, ampak tale je poseben. Tako kremna tekstura in prijetni nežni mehanski delci. Zelo rada ga uporabljam, sem že skoraj izpraznila embalažo. Piling sem si naredila enkrat na teden, da sem odstranila odmrlo kožo in je zato bila kasnejša nega bolj učinkovita. Ima pa en minus, zaradi zelo kremne teksture je mehanske delce malo težje splahnit iz kože. Sama sem piling nanesla na vlažno kožo, dobro pomasirala z krožnimi gibi (v tem času vodo obvezno zaprem) malo splahnila in vmes še rahlo pomasirala, da se je piling lažje odstranil. Koža je po uporabi prijetna, ni suha in ne zateguje.


Kremni gel za prhanje s kakavovim maslom

Sok aloe vere s surovim organskim kakavovim maslom, s sadnimi izvlečki marelic, koskosa in dateljev. Je zelo kremen in prijeten za uporabo. Kožo med prhanjem neguje in kopalnico napolni z prijetnim vonjem. Koža po prhanju ni suha in razdražena. Priporočam sedaj za zimski čas, meni poleti ne odgovarjajo take kremne teksture.

Čudežno olje s kakavovim maslom

Mešanica kakavovega masla in kokosovega, šipkovega, mandljevega olja. Vsebuje še olje pšeničnih kalčkov in sončnično olje. Namenjeno je negi tesela, obraza in las. Je večini favorit te linije. Sama sem nad njim navdušena, ampak ima od celotne linije edin meni malo neprijeten vonj. Olje je bogato in negovalno, pusti za samo film na koži. Sama bi ga priporočala za res suho kožo in obvezno nanos na vlažno kožo, da se dobro vpije. Odličen je za samomasažo.



Če na koncu potegnem črto, sem z izdelki zelo zadovoljna in jih brez pomislekov priporočim tudi vam. Sploh če imate suho, razdraženo kožo zaradi mraza in centralnega ogrevanja. Linija je dosti bolj primerna za zimsko nego, zaradi bogatih tekstur. Piling in maslo bom tudi sama še kdaj ponovno kupila.
Kakavova linija Dr. Organic je na voljo v spletni trgovini Lepa z naravo in v Tuš drogerijah.

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe