Dobrodošla prva Missha trgovina

nedelja, februar 10, 2019

Ponovno sem se potepala po Ljubljani, tokrat sem bila na otvoritvi prve Misshine trgovine pri nas. Znamka Missha je pri nas že nekaj časa dosegljiva na spletu, sedaj pa lahko nakupujete korejsko kozmetiko tudi v prvi trgovini pri nas.


Missho in korejsko kozmetiko že poznam in uporabljam. Do sedaj sem zadovoljna uporabnica BB kreme in "sheet" mask. Po današnjem dnevu pa bom preizkusila še nekaj zame novih izdelkov, seveda sem izkoristila otvoritveni popust. Na predstavitvi sem si pridno delala zapiske in nekaj točk bom delila tudi z vami:

Korejke kožo čistijo dvojno

Tudi pri nas je dvojno čiščenje že nekaj časa popularno. Prvi del za odstranitev ličil, drugi za čiščenje kože. Korejke obvezno za prvo čiščenje uporabijo oljno čistilo, potem pa gel na vodni osnovi. Zveste so tudi toniku, ki koži po čiščenju povrne pH.

Essence in serumi

Korejke plastijo nego in uporabljajo tudi več serumov in essence. Essence so zelo vodne teksture in sledijo v negi takoj po toniku. Oboje se na kožo počasi in rahlo tapka, se ne masira. Najlažje boste izdelke natapkale z blazinicami prstov. Pri nanosu si vzamite čas in v njem uživajte. Privoščite si nežno tapkajočo masažo. Izdelki si sledijo na kožo glede na teksturo. Tekoče, vodene teksture gredo na kožo pred kremnimi, oljnimi. Izdelki s pršilko gredo na kožo prvi.

Polžja slina

Vedno bolj popularna tudi pri nas. V Korejskih izdelkih jo najdemo bolj koncentrirano in je super za obnovo kože. Odlična je za brazgotinasto, starejšo kožo. Super za dodatek vlage in osvežitev. Polži pri pridobivanju sline ne umrjejo in baje ne trpijo.

Obvezen SPF

Pri uporabah izdelkov s kislinami je uporaba SPF-a obvezna. Korejke pa jo religiozno nanašajo redno, vsakodnevno. Zavedajo se, da na ta način ohranjajo kožo dlje časa mlado, poleg tega pa strmijo k svetli, sveži, mladi koži. Korejske SPF kreme so lahke in vlažilne in so čisto nekaj drugega kot "naše". Tudi BB kreme vsebujejo visoke zaščitne faktorje.



Martino Borščak, kozmetičarko, vizažistko in lastnico Šminkarnice sem vprašala kateri izdelek za nego kože in kateri izmed ličil je must have, enako vprašanje pa sem postavila tudi Ini-lastnici Missha trgovine. Obe sta odgovorili sheet maske in BB krema. Z njima se strinjam tudi sama. Sheet maske uporabljam redno, zelo rada imam Misshine, ker so lahko dostopne pri nas in po ugodni ceni. Uporabnica BB kreme pa sem že 3 leta.

Trgovina se nahaja v BTC-ju v Ljubljani. V hali A5, kjer je Muller. V stavbo vstopite ob stranskem vhodu in po stopnicah oddidete v prvo nadstropje. Takoj iz stopnic vam v oči pade Missha trgovina.

Trgovina mi je izredno všeč, poleg Misshe najdete v njej tudi nekaj ostalih korejskih znamk. Tudi COSRX Low pH čistilni gel imajo- meni je odličen. Po obisku trgovine imam ogromno WL negovalnih izdelkov. Sem bila tudi pridna in malo zapravljala. Mnenja sledijo kmalu.


P.s Me že spremljaš na Instagramu? Tam sem dosti bolj aktivna, dnevno objavljam utrinke iz vsakodnevnega življenja in na storijih pristane tudi dosti kozmetike, hitrih ocen in nasvetov. Klikni follow ;).

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe