Januarski najljubši

torek, februar 12, 2019

Draga Vanja, hvala za inspiracijo. Tudi sama se bom letos trudila, da naredim objavo o najljubših izdelkih čim večkrat, upam da mi uspe čisto vsak mesec. (klik za Vanjino objavo) Ponavadi o izdelku govorim enkrat in sem prepričana, da je dovolj. Pa ni. Veliko vas spregleda tisto eno omembno in če na koncu meseca izpostavim tiste res dobre mislim, da ne bom pretirava o izdelkih. Zadnjič sem dobila pripombo, da premalokrat omenim izdelke, ki jih rada uporabljam in da jih moram omenit večkrat. Sem mislila, da bom tečna če 100x ponovim, da mi je xx krema d'best. Pa očitno ne, tako potem vidite, da jo imam res rada. Čeprav so vse omembe vedno iskrene, očitno raje vidite izdelke večkrat.




L.O.V RoyaLASH superior strenght & volume lash primer*

Nisem si mislila da me bo kdaj kakšen primer za trepalnice prepričal. Sama imam goste, dolge in zelo ravne trepalnice, ki potrebujejo privihanje. Ponavadi jih podobni izdelki samo obtežijo in je privihanje dosti težje. Tale primer pa jih že sam malo privzdige in očitno ni pretežek, da bi trepalnice dodatno obtežil. Po nanosu maskare so privihane in odebeljene. O kakšnih pozitivnih negovalnih učinkih pa zasnkrat še ne morem poročati.

Bourjois rouge fabuleux šminka- 02 A l'eau de rose*

Že dolgo nisem imela šminke s tako kremno, bogato in negovalno formulo. Bourjois sicer na našem trgu itak raztura s formulacijami šmink. Poleg bogate teksture in prijetnega kremnega občutka je šminka zelo dobro pigmentirana in obstojna. Definitivno potrebujem še rdeč in temno rdeč odtenek iz te linije. Moj 02 odtenek je rozkasto nevtralen in je primeren za vse priložnosti. Včasih se je takim odtenk reklo my lips but better, nisem preprična če je to še aktualno poimenovanje. Na tej Instagram objavi lahko pogledate kako odtenek 02 pride na meni.

L.O.V LOVlicious caring volume gloss- 100 Mystic Sand*

Eden boljših glosov kar sem jih kdaj preizkusila. Sicer nisem oseba za glose, dosti raje imam mat šminke, pa sem tega v zadnjem mesecu precej dosti nosila. Je zelo nežne barve, ni lepljiv in je obstojen. Sijaj lepo enakomerno bledi. Odtenek Mystic Sand je lepa nude rjava barva z roza podtonom. Klik za sliko kako izgleda na meni.


Missha Perfect cover B.B.cream (klik za make up vodič z BB kremo)

Ahh zadnje čase rabim res dobro prekrivanje in tale BB krema je odlična. Azijske BB kreme so nekaj čisto drugega, kot te "naše". Formule so lahkotne, dobro pigmntirane in dolgoobstojne. Edini minus so žal odtenki. Sama imam že drugo embalažo in že to sem skoraj porabila. Nakup ponovim. Poglej pa tudi v prejšno objavo, namreč pri nas je sedaj tudi Missha trgovina- klik

Natura siberica The northern collection White purifying face mask

Po vseh decemberskih pregrehah je nujna redna uporaba te čistilne maske. Je že moja druga embalaža in sem z njo izredno zadovoljna. Vsaj enkrat na teden jo obvezno uporabim. Aktivne mozoljčke zmanjša, pomiri rdečico in ohranja čiste pore. Priporočam vsem z mastno ali problematično kožo. Več o maski pa tukaj.


Paese Triple hyaluronic acid*

Mrzel zrak, veter in ogrevani prostori izsušujejo mojo kožo. Zame je obvezen korak po čiščenju tonik in še na vlažno kožo od tonika potapkam hialuronsko kislino in obvezno nadaljujem s kremo oz. oljem zvečer. Kakšnih hudih efektov od hialuronske ne bo, je samo dodatek vlage kože. Jaz opazim razliko kadar je dlje časa ne uporabljam in zato je pri meni must have. Paese hialuronska deluje, plus embalaža je steklena, težka in deluje malo luksuzna. Kapalka deluje brez težav.

Tole bi bili moji najljubši januarski kozmetični izdelki. Bi vas zanimali tudi kakšni nekozmetični?
V januarju sem se zelo razveselila malo snega, pa tudi sončka ni manjkalo. Spila sem hektolitre kave in čaja in preživela še zadnje proste tedne z Zalo. Čeprav se že zelo veselim službe, vem  da bom precej pogrešala najino rutino. Do prihodnjič*

*Izdelek je podarjen, mnenje je iskreno.

You Might Also Like

1 Comments

  1. Imava kar veliko istih favoritov. L.O.V. lash primer je tudi mene presenetil. Zdaj ga dodajam bolj maskaram za definicijo, ker mi doda volumen. Njihov lip gloss je tudi mene navdušil. Od formule do samega nude odtenka.

    Missha BB krema je pa že dolgo moja stalnica. Najbolj ej v uporabi pozimi. Jaz imam celo tisto full size tubo, že drugo in nekaj teh mini sem tudi porabila. Definitivno najboljše glede prekrivnosti in vseeno kar naravnega izgleda. Več odtenkov se pa tudi jaz nebi branila :).

    Favoriti so moje ene najbolj branih objav, tako da očitno jih vsi radi beremo :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe