3 pomladne šminke

četrtek, april 04, 2019

Pomlad je pri meni čas nežnih, svetlih, pastelnih baru. Redkokdaj na pomlad nadanem kakšno kričečo šminko-te so rezervirane za hladnejše dneve ali poletne noči. In letos že nekaj časa variiram med tremi, za katere lahko mirno rečem da so trenutno najljubše. Tako po teksturi, barvi, obstojnosti in negi.


Prva je netipična zame. Gre namreč za gloss in ne šminko. Če bi mi pred leti rekli, da se bo v moji torbici nujno skrival tudi gloss, vam tega ne bi verjela. Ampak se spreminjamo in L.O.V LOVlicious caring volume gloss je od decembra pri meni stalnica. Uporabim ga vedno, ko imam nežen make up, ko želim samo malo barve in sijaja na ustnicah in ko želim še malo nege. Za gloss je precej obstojen in sijaj bledi lepo enakomerno. Vonj je zelo nežen, nevsiljiv. Barva pa "my lips but better", vsakodnevna nude barva z rahlim rožnatim podtonom. Moj je v odtenku 100 Mystic Sand.
Ko potrebujem malo daljšo obstojnost, pa še vseeno želim kremno teksturo in nego izberem Bourjois Rouge fabuleux. Tale šminka pa je spremenila vse standarde, ki jih od klasične šminke želim. Po mojem ima Bourjois pri nas ene boljših šmink, ki nikoli ne razočarajo. Tako kremne-maslene teksture šminke še nisem imela. Poleg prijetnega občutka in nežne nude rozaste barve pa je šminka še obstojna. 02 A l'eau de rose je barva šminke, ki paše na vse tene kož in na prav vsak make up videz.
Tretja izbira je izmed teh najbolj drzna. Malo bolj umazano rozkast odtenek je odličen za vsakodnevno uporabo, ko potrebujem malo bolj obstojno šminko in satenast zaključek. Šminka ni čisto mat in se ne posuši. Ni suhega občutka na ustnicah in posledično ne izsušuje ustnic. Govorim o Rimmel Stay satin tekoči šminki v odtenku 130 Yuppie.



Tole je moj top izbor treh pomladnih šmink, med katerimi rotiram zadnje tedne. Kakšen pa bi bil tvoj? Katera šminka te je navdušila v zadnjem času?

You Might Also Like

1 Comments

  1. LOV ima res super lipglosse, imam enega in ga obožujem. Nežno roza odtenek in ga lahko povsod kombiniram. Ostane tam, kjer ga naneseš in ne izsuši ustnic :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe