L'occitane: Linija za dojenčke ki jo kradem Zali

sreda, september 18, 2019

Že v začetku moje nosečnosti sem vedela, da kmalu prihaja linija za nego dojenčkov znamke L'Occitane. Kako zelo sem se je veselila. L'Occitane je pri meni zapisan kot znamka, ki ima res negovalne teksture in ima poseben razvajajoč učinek. V moji kopalnici je pozimi vedno mandljevo olje za prhanje, na nočni omarici pa karitejeva krema za roke, nad katero je navdušena tudi moja mami z izredno suho kožo. Potem pa me je presenetil paket, res čisto nepričakovano sem prejela v test linijo izdelkov za dojenčke. Kakšno veselje!

Z Zalo redno uporabljama 3 izdelke iz te linije, ki vam jih bom danes z veseljem predstavila v tem zapisu. Si mamica, potem obvezno naslednjič ko greš mimo L'Occitane trgovine, preveri to linijo. Nimaš otrok? Nič hudega vsaj en izdelek je must have tudi za nas, takšne teksture in nege nisem našla še pri drugem.


Mehurčkasta zabava z kremasto peno

Odličen izdelek 2v1, za telo in lase. Na pumpico. Največji plus so pri otroških izdelkih pumpice, kjer lahko zelo elegantno doziraš izdelek samo z eno roko. Zali je izjemno zabavno, ko ji na dlan kapnem malo izdelka in se ob stiku z vodo in drgnjenjem spremeni v peno in mehurčke. Izdelek sma ravno zaradi zabave porabile precej hitreje, kot bi ga drugače. Ja, ja vem kaj mislite, večna gelov ima isti princip- vsi se zabavno spenijo. No tale je tiste značilne L'Occitane teksture, pena je prijetno kremna, bogata. Drugačna od tistih ostalih, res. Sem prepričana, da imajo v trgovini tester in umivalnik, kjer lahko preizkusite izdelek. Vonj je izredno nežen in prijeten in se ne obdrži na koži. Tudi lase, umije nežno, ne peče oči in se lepo izpere. Lasje so po uporabi mehki in rahlo dišeči. Balzama za lase za Zalo še ne uporabljam.

Vlaženje kože z vlažilnim mlekom

Občasno kožo negujemo tudi z vlažilnim mlekom, samo zaradi masaže in ker je Zali to izredno všeč. Zala nima suhe, problematične kože in se držim načela manj je več. Mleko je negovalno, lepo navlaži kožo, je lahke, hitrovpijajoče formule. Tudi mleko občasno malo ukradem Zali, ker je pri roki v kopalnici, pa še pumpico ima-kar je meni ogromen plus. Mojo zelo suho, srbečo kožo nežno pomiri in jo navlaži.  Nežen vonj linije je ogromen plus.

Nežno crklanje z masažnim balzamom

Tole pa je zvezda linije. Ne za Zalo, ampak za mami. Prisežem, da tako dobrega masla za telo še nisem imela. Žal je embalaža majhna in se ga precej hitro porablja. Ker sem malo škrta ga uporabljam samo za stopala, obnohtno kožico in roke. Tako mehkih stopal že dolgo, dolgo nisem imela. A kaj je najboljše? Tekstura. Maslo ima zelo zanimivo penasto teksturo, ki se ob stiku s kožo in toploto topi v oljno teksturo. Je zelo hranilen in na koži pusti malo filma. Kar me ne moti, ker točno takšno nego na teh predelih potrebujem. Balzam priporočam in je moja lubica, ki bo od sedaj naprej vedno na zalogi doma. Tega sem že skoraj porabila in kar malo jokam. Pred zimo, nabavim novega. Za na nočno omarico.


Nežna dišavna vodica

Izdelek, ki je zame v tej liniji odvečen. Sem mnenja, da ni potrebno že dojenčke obremnjevati z dišavami. Ampak to je samo moje mnenje, mnenje osebe ki ne nosi parfuma vsak dan. In zdi se mi fer da povem svoje iskreno mnenje. Gre pa za izredno luštno steklenicko z mat steklom in lesenim pokrovčkom. Super za na poličko. Dišavna vodica ima zelo zanimivo formulacijo- tudi tukaj je 95% sestavin naravnega izvora, je brez alkohola in parfum kot sestavina je na zadnjem mestu. Vsebuje karitejevo maslo in je na koži res nežno dišeča. Nič vsiljivega. Jaz ga bom prišparala, ko bo Zala kakšno leto starejša in bo želela imeti svoj parfum. Tole bo odlična alternativa za razne frozen in podobne otroške parfume.


Cene, militražo in vse ostale informacije o bebe liniji pa najdete tukaj.
Tudi tokrat je L'Occitanu uspelo z še eno luštno, negovalno in razvajajočo linijo. Tako kot L'Occitane zna. Jo priporočam? Zelo. Priporočam pa tudi obisk trgovine, kjer lahko teksture in vonje tudi preizkusite.


You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe