Pozdravljen november

torek, november 12, 2019

Zadnji mesec jeseni je tukaj. Počasi a res počasi prehajamo v zimo, dnevi so hladnejši, manj sončni in predvsem krajši. Zame je november težek mesec. S sabo nosi polno negativne krame.. Ampak po toliko letih je morda čas, da se zadeve spremnijo. Da postane spet pozitiven mesec. Da se veselim življenja, da sem dočakala še en rojstni dan in da ga tudi tokrat lahko slavim z Zalo.

Oktober je bil čudovit mesec. Točno takšna jesen v kateri uživam. In kako hvaležna sem, da sem ga lahko preživela z Zalo. Večino dni sma izkoristile zunaj. Na tem področju, je čisti ati, ki je po cele dneve zunaj. Jaz sem bolj notranji človek in rabim prav brco da se ob malo slabšem vremenu spravim na zrak. In vesela sem da imam doma sedaj pravo motivacijo. Tudi pozimi in v slabem vremenu je potreben svež zrak, sprehod, zunanja aktivnost.


Ta mesec bom zase storila:

Nehala sem bom basati z junkom.

Raziskala bom zdrave jedilnike, v naše obroke dodala malo baru in različne zelenjave. Definitivno bom kupovala manj sladkarij in slanih prigrizkov, ki jih potem pojem brzinsko. Zelo negativno se poznajo na mojem počutju zadnje čase in tudi na izgledu kože. Čas je za spremembe! Pa svojo omarico z nakupljenimi prehranskimi dodatki moram izpraznit. Zadnji čas, da se porabijo.

Drugo kavo bom zamenjala za čaj

Prvi jutranji kavi se ne odpovem! To je skodelica, ki me zbudi, pocrklja in to pomeni čas zame. Enostavno jo imam preveč rada in preveč uživam v njej. Bom pa drugo in zadnje čase vse pogosteje tretjo skodelico kave zamenjala za zeleni čaj z medom. Poln energije, antioksidantov in prav tako čisto po mojem okusu. Najboljši so tisti razsuti iz čajnic. Morem nujno v nabavo. 

Ne glede na vreme bom odhodila en sprehod vsak dan

Kot sem že napisala, sem raje notri na toplem in opazujem naravo čez okno. Ampak tudi v hladnejših dnevih telo potrebuje svež zrak in aktivnost. Priznam da me Neli velikokrat prisili na sprehod ob nemogočih dneh in za to sem izredno hvaležna. Sicer z zamikom, ampak sem. In seveda tudi otroci potrebujejo zunanje aktivnosti, za krepitev imunskega sistema. Zala tako uživa ob skakanju po lužah, da enostavno sprehoda zaradi dežja ne moremo izpustiti. Mislim, da potrebujem tudi sama škornje, da zbudim otroka v sebi s skakanjem po lužah.

Privoščila si bom osvežitev garderobe

Dnevi ko sem brezglavo nakupovala oblačila in vsako sezono ustvarila kup nepotrebnih smeti so davno za mano. Moja garderoba je res minimalna in nakupovanje oblačil mi je grozno opravilo. Trgovine pri nas imajo res grozno robo, ki na meni visi in mi sploh ne stoji drobro. Sedaj pa sem se odločila, da vsak mesec namenim 50€ za svojo garderobo in da počasi nakupim dražje, nove kose, ki jih bom lahko nosila leta. Na tak način bom naredila tudi nekaj za okolje. Prva na seznamu je bunda. :) Da me ne bo zeblo. Še dobro, da je black friday pred vrati in morda ulovim kakšno s popustom.

Izklopila telefon

Jup, priznam da sem čisto preveč odvisna od njega in da lahko ure in ure zapravim za neproduktivno brskanje po socialnih omrežjih. Detox teden načrtujem že nekaj časa.. in komaj čakam, da ga uresničim. Nujno ga potrebujem.


Toliko za moj rojstnodnevni mesec. Najboljše od vsega pa je, da bom ponovno bolj produktivna na blogu in Instagramu. Imam cel kup inspiracije in načrtovanih objav. Se že veselim! Kaj pa boš ti naredila zase ta mesec?

You Might Also Like

0 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe