Flower power (NOTD)

sobota, avgust 09, 2014

Pozdravljene lepoticke!

Ena izmed lepsih poletnih baru zame je tudi tale prekrasna modra. Moje nohtke krasi redno, na nogi in na roki. Mislim, da je tole eden izmed mojih boljsih lakec nakupov. Nasplosno so mi vsec tile Bourjous 1s lakci, ceprav ne maram debelih copicev mi je tale super. Na nohtih zdrzijo dosti dlje kot ostali laki, edini minus je dolgo susenje;) Ampak ce bi lahko izbrala samo eno znamko lakcev bi izbrala tocno tele. Nebi se pa pritozevala, ce bi malo razsirili spekter lakcev;)
Ker sem se pocutila kreativno, sem na prstanec na belo podlago narisala se neon rozice in pikice, taksen je bil rezultat:



Meni je zelo vsec in mi je zal, da nisem naredila v gelish varijanti.
Kaksen se zdi pa vam?

P.s sem ze na FB sprasevala, ce bi lahko izbrale en naj lakec za poletje kateri bi bil? ;)

Pozdravcke!
A.

You Might Also Like

1 Comments

  1. Ful lepa mani :)) mene pa so razočarali ti bourjois laki 1s. Nekako se ne ujamemo. Sam ta je res fuuul lepe barve :)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe