Summer fresh (NOTD)

ponedeljek, avgust 25, 2014

Zivijo lepoticke;)

Naj vam cisto nahitro pokazem eno manikiro, bolj primerno za pomlad, ampak ujemajoco se z vremenom. Tarnati nad letosnjim poletjem, verjetno ni potrebno vec? Ocitno, ga ne bo:( Jap daje me rahla "depresija", ker je poletje moj cas<3 p="">

Tole manikiro sem na hitro spacala skupaj z Essie podlakom, Deborah belim lakcem, z vsem dobro znanim Essie-jem Mint candy apple in srebernim Essence lakom, tistim na tanek copic;)

Vsi lakci so must have, Essie ker je najlepsa mint barva ever in Deborah, ker je super prekrivna bela;) Srebrni pa tako pase skoraj na vsak lakec, za malo popestritve, kajne?



Takole, medtem ko hudo in pridno vadim fotkanje, da bom imela lepse fotke za blog, sem se vam res na hitro malo javila. Slisimo se spet se tale teden z kratko oceno mojih trenutnih 4 podlag, ki jih izmenicno uporabljam. Vas zanima katere so?

Ne pozabite, lahko me spremljate na Fb, twitter, instagram in bloglovinu;)

Se kmalu spet tipkamo!

A.

You Might Also Like

3 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe