Ocena: P2-Baker street

četrtek, november 20, 2014



Nimam veliko izkušenj s pisanjem ocen šminkam, ampak se bom potrudila in napisala oceno, vas pa prosim, za kakšen nasvet, če ste kaj pogrešale pri oceni, če bi kaj spremenile.
Šminko sem dobila tako kot večina Slovenskih blogerk od prijazne Anje iz Moje drogerije.

Moja drogerija je res luškana on line trgovina s kozmetiko, ki je pri nas drogerije ne držijo.

Šminka je v zelo lepi kovinski škatlici in lahko zgornji del pokrova ob sili uporabimo tudi za ogledalce, pri popravkih šminke. Embalaža je dobra kompaktna, in najbolj važno je, da se ne odpira v torbici. Ker je kovinska, se na njej pozna vsak odtis, ampak mene osebno to ne moti. Na podnu je nalepka z barvo šminke in ime. V mojem primeru je to Baker street.
Ker sem lahko barvo izbrala sama, sem se odločila za en jesenski odtenek. Baker street je bila tista prva, ki mi je padla v oči. Ker z znamko P2 nisem najbolj seznanjena nisem imela kakšnih pričakovanj od šminke. Ko sem jo dobila, sem prvo opazila krasno barvo in ne preveč vsiljiv vonj.
Ko sem šminko stestirala na roki, sem bila presenečena kako pigmentirana je. Z enim potegom dosežeš polno prekrivnost!

Opisovanje baru mi enostavno ne gre, zato vas prepuščam sliki s swatchem!



Šminka je prijetno kremasta in enostavna za nanos. Je res odlično pigmentirana, zato moramo pri nanosu paziti, ker se vsaka napaka zelo vidi. Meni je najlažje, če ustnice začrtam z rdečim črtalom in potem šminko nanesem z čopičem. Tako dobim res lep nanos. Potem pa je tukaj še najboljša stvar, šminka deluje zelo negovalno, saj nimaš občutka suhih ustnic in tudi izsuši jih ne, kot dosti cenovno podobnih šmink. Seveda sem jo testirala tisti dan, ko sem bila v službi, drugače ne nosim make upa. Nanesla sem jo ob pol8 zjutri, in ko sem ob pol 11 odšla na malco, je verjeli ali ne šminka izgledala enako kot pri nanosu, le finish se je malo spremenil iz glossy na rahlo mat. Šminka je neverjetno obstojna! Bledi enakomerno in za sabo pusti res prekrasen enakomeren stain. Izredno primerna za ljudi, ki se nimajo časa non stop ukvarjati s popravljanjem šminke.
Je moja trenutno naj izbira. Porabila, sem je že toliko, da je izginil P2 znakec, ki je bil vtisnjen na vrh šminke.
Sliko, kjer nosim tole šminko najdete na instagramu (klik).

Šminko najdete tukaj, za 3.5€ dobite 4,5g.

Zelo všeč mi je, da so na strani navedene tudi sestavine za vsak odtenek! Za Baker street so naslednje:
INGREDIENTS: PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, TRIISODECYL TRIMELLITATE,
DIISOSTEARYL DIMER DILINOLEATE, HYDROGENATED MICROCRYSTALLINE CERA, TRIDECYL TRIMELLITATE, BISDIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, CERA ALBA, CERA MICROCRISTALLINA, PHENYLPROPYLDIMETHYLSILOXYSILICATE, ISOAMYL LAURATE, OCTYLDODECYL PCA, POLYGLYCERYL-4 ISOSTEARATE, TRIHYDROXYSTEARIN, ETHYLHEXYL PALMITATE, TOCOPHEROL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ASCORBYL PALMITATE, MICA, SILICA DIMETHYL SILYLATE, BUTYLENE GLYCOL, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, SODIUM HYALURONATE, HEXYLENE GLYCOL, BHT, CI 45410, CI 77891, CI 15850, CI 77742, CI 77499



Poleg mene je naredilo še kar nekaj blogerk oceno, kjer lahko vidite tudi druge barve in si lažje izberete svojo najljubšo!

A.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------


  Follow me: Facebook | Twitter Bloglovin Instagram

You Might Also Like

4 Comments

  1. Jaz preprosto obožujem ta odtenek. Pa paše ti. Drugače pa mislim, da si omenila vse, kar je pomembno za oceno. in seveda, hvala za link. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem se odločala med tem in tistim, ki sem ga potem na koncu izbrala :) Se mi je zdelo, da bo ziher kakšna, ki ji bo tudi ta odtenek všeč :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe