Essence LE Come to Town- 01 Naughty or nice +NOTD

torek, november 25, 2014



Tokrat naj vam res na hitro predstavim prekrasen set lakov za nohte iz tokratne omejene izdaje Essence z imenom Come to Town. Essence te omejene izdaje poimenuje kar trend edition, saj ideje dobiva iz trenutnih trendov. Tale je že čisto praznična. Mogoče bi lahko prišla na police kakšen teden kasneje. Ampak ne glede na vse, mi je najbolj padel v oči tale kompletek lakcev.
V zelo lepi škatlici se skrivajo 3 laki v mini embalažah. Dva barvna laka in en glitter nadlak. Zelo primerno prihajajočim praznikov so laki v vijolični, svetlo rdeči, z mareličnim pridihom in zlat bleščičast nadlak.
Če pohitite do svoje najbližje drogerije, še verjetno lahko dobite kakšen kos.

Za 3 lake z 6ml, sem odštela slabe 4€.

Naj še omenim, da se res lepo nanašajo in so ravno prav pigmentirani. Torej super formula. Tokrat nas pa Essence razvaja tudi z izredno dobrim tankim čopičem!

Na nohtih pričara prekrasen božični izgled.

Kaj pa je vas navdušilo iz te omejene izdaje?

A.




You Might Also Like

5 Comments

  1. Meni so super, sploh plum odtenek. Res sem vesela, da sem ga na eventu vzela. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je kako si razporedila bleščice :)

    OdgovoriIzbriši
  3. O kolk je lep, sploh ta "slivica"

    OdgovoriIzbriši
  4. Oh fajna manikura :)) Še posebej mi je ta violčna lepa :)) Letos mi je očitno violčna ful všečna, ker samo take barve gledam :)) tako lakov, kot oblačil :$

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe