Že vohate zimo v zraku? (NOTD)

petek, november 21, 2014

Nor naslov kajne? Ampak enostavno se ne spounem boljšega! Letus spet komaj čakam sneg in prve snežinke. Če bo že mrzlo, naj tudi sneži, da se bo lepo romantično sprehajat zunaj! Martinske sem že očistila in so že v nizkem štartu za uporabo! Zimski lakci, pa so tudi že pripravljeni! Trenutno moje nohte sicer krasi rdeče, zlata gelish kombinacija, sem pa tole manikurco ustvarila prejšni teden in je res že čisto zimska.

Trenutno je v mojem koncu težko najdit res sv.moder lakec, ki bi bil že skoraj bel. Pa je bil prvo tak v planu, potem pa sem morala malo zimprovizirati in sem uporabila temnejšega, ampak še vedno svetlo modrega. Bela je bila seveda obvezna, dodala pa sem še zlato, ker se mi je res lepo podala h kombinaciji.


Kot vedno, sem začela z Essie Nourish me, potem pa sem za belo barvo uporabila 2 plasti Essence C&G 199 Wild white ways, ki je mimogrede res odličen polnoprekriven bel lakec! Za modro sem uporabila zadnje izdihljaje kar enega izmed meni ljubših lakcev, Bourjouis 1S Bleu water, za zlato pa seveda Catrice Goldfinger. Manikirca nebi bila dokončana brez predragega Seche Vite hitrosušečega nadlaka, ki je sedaj dosegljiv tudi pri nas, tukaj.

Drage moje naj se še malo odmaknem od glavne teme, zelo rada bi slišala od vas, kaj bi ve rade prebirale na mojem blogu. Glavo imam polno idej, drug teden fotkam in spišem par objav, decembra bom bolj pridna z objavljanjem! Seveda pa bo vsak vaš predlog več kot dobrodošel!

Lep večer še naprej!
A.






--------------------------------------------------------------------------------------------------------


  Follow me: Facebook | Twitter Bloglovin Instagram

You Might Also Like

7 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe