Black&White (NOTD)

torek, november 11, 2014



Tokrat sem se odločila, da svoje nohte okrasim z črno belo kombinacijo. Sem iskala različne inspiracije, pa sem se na koncu odločila za čisto preprost izgled z belo podlago in črnim konadovim vzorčkom. Essence je letus na tržišče lansiral prekrasen polnoprekriven bel lak. Če se res potrudite z aplikacijo in nenesete malo debelejši sloj, je lakec prekriven v enem nanosu. Ampak ta lep enakomeren nanos izredno otežuje obupen širok in debel čopič. Tako, da sem res lep nanos dosegla v dveh nanosih. Je pa ta bel lakec, kot predlaga Essence podlaga za izrazitejšo barvo barvnega laka.

Torej na nohtih imam: 1plast Essie Nourish me, 2plasti Essence C&G 199 wild white ways, konadov črn lak in vzorec iz m65 plate.

Kako so pa vam všeč? Drugič pa definitivno izberem drugačen vzorec :)

A.




You Might Also Like

2 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe