Gelish NOTD

petek, januar 09, 2015

Ni veliko lakov, ki bi me prepričali v gelish manikiro. Ponavadi, ko vem, da je pred mano delavni teden, ko ne bo preveč časa za lakiranje si privoščim gelish in ponavadi je vedno v rdeči barvi. Ker naravnost obožujem rdečo. Potem pa se od časa do časa zgodi, da najdem kakšen lakec, ki me prepriča in bi ga lahko nosila dlje kot pri meni traja klasična manikira. Hitro se zgodi in pristane v gelish varijanti na mojih nohtih in tam ostane vsaj cel teden. In če me spremljate že dlje časa verjetno veste, da imam rada žive in vpadljive barve na nohtih. Tokrat se je naredil čudež. Na Instagramu sem se zaljubila v umazano nude roza lakec znamke Catrice. Včeraj je šel na nohte, danes je že v Gelish varianti.
Da lahko pa vsak svoj lak spremenim v gelish lak uporabljam Gelibility. Super iznajdba, kjer ni potrebno kupovati dragih gelish barvnih lakov. Enostavno zmešaš z svojim lakom in tvoja mainkira je hitro obstojna do 10 dni.
Torej kateri lakec me je tako prepričal?
Catrice- Karl Says Tres Chic in na prstancu še bolj prekrasen Catrice Luxury Lacquers-Star's & Stories.

___________________________________________________________________________________________________________

[ENG]There are not a lot of polish that would convince me to wear them in gelish version. When I know I will have a busy  week I always put gelish on and the most of the time that would be in red colour. But when I fall in love with any new polish, I put them on in a gelish version. To do that I use Gelibility soak off gel. With it you can turn any of your polish in a gelish manicure. You don't need to buy expensive gelish colours. Perfect right?
This time one polish stole my hard. I find it on a Instagram and then I run to buy it. Really unusual colour for me. Dusty nude rose colour. If you follow me for some time now, you will know I don't wear nude colours on my nails at all. Something must be wrong with me :D
The polish that stole my heart is gorgeous Catrice-Karl Says Tres Chic with Catrice Luxury Lacquer- Star's & Stories on a ring finger.


Klasična manikira / Nail polish manicure







You Might Also Like

4 Comments

  1. O krasna manikurca..nevpadljiva, mirna..zelo všečna..Smem vprašat za Gelibility,si mogoče spisala kakšno objavico o tem.Verjetno se pri nas tega ne da kupiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. <3
      Nisem še. Bi jo pa mogla ane?
      Pri nas se ne da kupit, se pa lahko naroči na njihovi strani.:)

      Izbriši
  2. JAAA jst mislim, da bi blo super, če bi kj napisala o tem..mene osebno ful zanima,pa verjetno tudi še marsikatero punco, ker je ful dober izdelek.mogoče spišeš kdaj v prihodnje:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Zivjo! Tudi mene zanima kaj vec o gelibility ... v kaksnem razmerju se mesa, kako ga potem odstranis - enako kot navaden gelish ali je kaj vec tezav ... lp, Karmen

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe