Essence longlasting lipstic in Wear Berries!

petek, januar 23, 2015


Danes bom nekaj besed namenila tejle Essence lepotički, ki bo kmalu zapustila prodajne poličke, zato pohitite z nakupom če vam je všeč. Priznam, da mene v trgovini sploh ni mikala, dokler nisem prebrala nekaj ocen in videla kako izgleda na drugih puncah. Potem sem še malo odlašala z nakupom, par dni nazaj pa sem imela ogromno srečo, da sem še dobila predzadnjo iz stojala, po že znižani ceni.

Pred to imam še kakšno Essence longlastnig šminko v zbirki in čisto vse so mi všeč, tako da tudi tale odtenek ni nič drugačen.
Šminka je obstojna par ur, kar sploh ni slabo za šminko nižjega cenovnega razreda. Če sem bolj natačna tale zdrži nekje 3-4 urce, pa potem še vseeno ne zbledi čisto iz ustnic ampak pusti lep madež.
Barvo tudi če se najbolje potrudim, ko je nebi znala razložit. Sem se potrudila in naredila čim bolj realne slike. Na embalaži izgleda divja barva, pa potem na meni sploh ni, Je nekaj kar bi lahko nosila vsak dan brez problema.
Poleg barve mi je najbolj všeč tekstura šminke, ki je malo kremna. Vsekakor pusti za samo lepo barvo in pri tem ne izsuši ustnic. Jih ravno ne neguje, ampak pusti takšen mehak prijeten občutek. Se to sliši logično?

Za 99c je res super šminka, tako da si jo privoščite, če jo še najdete kje.

Katera je pa vam najljubša iz longlasting linije?
_______________________________________________________________________________________________________

[ENG]Today I will talk about my last Essence purchase their Longlastin lipstick in Wear Berries, that will soon be discounted. When I saw it in stores I didn't like it at first, but then I saw a few reviews and swatches around the internet and it went on my WL. Then I just postponed with the purchase. But then I few days ago I find it reduced to 99c and it went in my shopping bag immediately.

I own a few Essence Longlasting lipstick and I love all of them. They are all amazing considering the price. And so it's this one.
I wouldn't really say longlasting since it lasted on my lips around 3-4 hours and then it leaves a nice stain.
Even if I try my best I can't describe the colour correct. So I try really hard to take photos that are realistic. I could wear it on a daily basis it's nice wearable colour.
Beside the colour I like the texture too. It's a little bit creamy, not nourishing but it leaves nice soft filling to lips. If that makes any sense?

For a 99c its amazing lipstick that I would recommend to everyone.

Do you like Essence Longlasting lipstick range?









Do you remember me bragging about my skin here? Yap do you see that little fellow on my chin? Thank you for ruining everything!

You Might Also Like

14 Comments

  1. tole sem pa dans gledla, ker je itak bla 0,99€ ampak sem jo pustla, ker ne nosim pink šmink...ampak ne vem zakaj na tvojih slikah zgleda tako bledo, ker je odtenek precej živ drugače :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se pa sploh ne zdi živ. Na meni je čisto taka nude nevpadljiva. Res nemogoča barva za opisat :) Ampak res zlo podobna kot na slikah :)

      Izbriši
    2. jaz sem jo samo na roki swatchala in je bla čist pink in vem, da bi zarat moje barve ustnic tud tak na mojih ustnicah zgledala :)

      Izbriši
    3. Hmm zanimivo. Ker moja sploh ni na pink. Je pa malo temnejša in malce bolj vijola kot moja naravna barva :)

      Izbriši
  2. jaz sem jo tut na razprodajah kupla, mi je ful všeč :) ponavadi mi pink šminke ne pašejo, ker imam rdeče lase, ampak ta zgleda kar kul :) je pa tut prednost da je bolj temno pink oz vijola barve :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A se tebi zdi živa barva? Ker na meni je full rahla, jst bi skor nude lahka rekla. Sam mal temnejša od mojih ustnic.

      Izbriši
  3. Meni je pa tale naravnost prekrasna. Sicer imam eno že doma, pa vendar si želim še kakšne na zalogo. Pa mi na žalost ne bo zneslo te dni iti do kakšne drogerije z Essence izdelki. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa saj ne rabiš na zalogo :)
      No vsaj jaz ne, ker ne glede na to kok mi je všeč, ko je ne bom v tapravem roku porabla, pa tudi hitro najdem potem kakšno novo, ki mi je bolj všeč in potem bom na to pozabila :)

      Izbriši
  4. Ooo kje si jo pa dobila za 99 centov? :) js sem jo glih dans v Dm kupla, ampak seveda za višjo ceno. Mi je pa tudi všeč njena tekstura, pa zelo lepo se maže :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V Mullerju. Očitno v Dmu še nimajo znižanj. ;)

      Izbriši
  5. Res cudovit odtenek :) super ti pase!
    xo
    K.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zanimiv odtenek :) V velenju je verjetno ni več ane ? :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Najlepši odtenek iz celotne kolekcije =) lepo ti paše!
    xo
    K.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe