Review: Labello/Nivea Lip Butter- Vanilla and Macadamia

ponedeljek, januar 26, 2015




Zelo sem pozna s tole oceno, vem. Ampak me enostavno nič ni prepričalo prej v nakup tegale masla za ustnice. Čeprav so ga soblogerke zelo pohvalile, sem sama že našla moj naj balzam, ki bi ga le težko kateri prekosal. Ko sem se že končno odločila, da ga preizkusim, so me odvrnile sestavine. Nato sem po nekaj časa končno padla in si ga privoščila. Mi je pa zelo zanimivo, kako so po naših drogerijah in trgovinah precej različne cene za tale izdelek.

Embalaža: Je tista tipična klasična kovinska Nivea. Ampak zaradi majhnosti embalaže, jo je skoraj nemogoče odpreti. Traja kar nekaj časa preden mi jo uspe odpret in to je pri meni velik minus. Minus bo veliko komu tudi oblika embalaže, ker je dokaj nehigienska, ko pride do nanašanja. Jaz pač pazim, da nanesem maslo s čistimi rokami. Drži 19ml produkta, kar je zelo dosti, glede na to kakšno majhno količino potrebujemo pri nanosu. Všeč mi je ker so sestavine navedene dvakrat, na ovojni embalaži in na embalaži masla samega. Tako, da tudi ko zavržem ovojnino, bodo sestavine vedno z mano, če jih še kdaj potrebujem kje zapisati.

Tekstura, vonj in barva: Maslo je v zelo komaktnem stanju v embalaži, vendar se v stiku s toplo kožo prične mehčati, in je zelo enostavno za nanos. Težko, bi ga primerjala, doma nimam ničesar podobnega. Meni osebno je tekstura zelo prijetna na otip in za nanos.
Maslo sem izbrala v vonju vanilije in makadamije, ker so mi sladki vonji blizu. Vonj je prijetno topel, vendar nič vsiljivega. Ko ga enkrat nanesem na ustnice, vonj izgine. Pri tem naj omenim še, da maslo nima kakšnega posebnega okusa. Barva je bela, kar mi je všeč, ni mi pa všeč, da je bilo potrebno za to barvo dodati še barvila.

Učinek: Maslo ustnice prijetno zmehča, jih nahrani, tako, da občutek suhih ustnic izgine in tudi hrapavost. Ni mi pa všeč "parafinski efekt" ko maslo, kar obstoji na ustnicah in se nikamor ne vpije. Ravno zaradi tega efekta, maslo zame ni primerno kot podlaga za barvne šminke. Maslo bom ravno zaradi tega raje uporabljala pred spanjem.

Maslo je res prijetno za uporabo, lepo zmehča ustnice in počasi začenjam razumeti vso navdušenje okrog njega. Priznam, da me sedaj mika še kokos in borovnica, ki jih zaenkrat še sploh ne potrebujem v zbirki ;)
Če ga še nimate, definitivno priporočam nakup.

Kaj je pa vam najbolj všeč pri tem maslu?

A.

___________________________________________________________________________________________________________

[ENG]So it happened I finally bought this super hyped up product, and today I will write how I feel about it. Even if my fellow bloggers did some great reviews on this, I still wasn't totally sure if this can beat my favourite lip balm. And not to mention I don't like the ingredients. But somehow I still decided to bought it.

Packaging: It's that typical classic Nivea can. But because this one is super small I just can't open it easily and that is a big minus. And probably to a lot of people the minus would be the can packaging since is not the most hygienic, but that don't bother me. The packaging contain 19ml of product, and that is a lot, since you only need a small amount of the product for application. I like how the Ingredients are listed twice on the both packaging in a case I will need them in future.

Texture, smell and taste: This butter is very compact, but super soft at the same time if that makes any sense. It's easy to apply. I have nothing with the similar texture in my collection. 
I pick up Vanilla&Macadamia scent, because I like sweet scent's. This one is really nice, but nothing too much. Light warm vanilla scent, but unfortunately doesn't taste like vanilla. It doesn't have any taste at all. This one is in white colour, and I hate that they need dyes to achieve this colour.

Effect: The lips are super soft and smooth after application, and the dry effect disappears from the lips. But I don't like how the butter just stays on the lips and don't absorbs in the lips. So that makes this butter bad primer for lipstick for me. I will just use it before sleep.

Overall the butter is really nice for use, it soften the lips and I finally get the hype about it. I admit, that now I want to try the Blueberry and Coconut one too, but I really don't need them :)
If you still didn't get this one, I do recommend it!

What do you like the most about this butter?

A.





You Might Also Like

4 Comments

  1. Meni ti tako lepo dišijo, da sem čisto obsedena z njimi. Jih pa uporabljam samo doma, ker pustijo preveč bele barve na ustnicah. Jaz vanilla-macedamia uporabljam pozimi, sedaj spomladi bo počasi prišla na vrsto malina, potem za poleti pa kokos, ki sem ga pred časom dobila...:) Lahko bi naredili še kakšen pumpik scent za jeseni :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem čisto obsedena s temi izdelki, čeprav se mi zdi da nimajo učinka. Imam pa v kolekciji borovnico, kokos in malino :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz imam malino in pozimi nisem ravno navdušena nad njim, ker mi ne nahrani dovolj ustnic za pomlad/poletje mi je pa OK, ampak tako kot ti ga tudi jaz samo pred spanjem uporabim oziroma samo takrat ko sem doma. Kokos sem pa kupila zaradi opisanega božanskega vonja :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Sem si kupila točno to maslo zaradi vonja, pa mi očitno neka sestavina v njem ni odgovarjala, saj so me ustnice pričele zelo peči. Tako, da na žalost ga nisem mogla uporabljati, pa čeprav ima tako lep vonj. Sem si pa zdaj kupila novega, tistega čisto classic, je pa super, tudi ustnice ne pečejo :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe