NOTD: Mint Candy Apple

sreda, januar 21, 2015


Se že katera počuti čist pomladno? Glede na vreme, ki ga imamo zadnje dni sem prilagodila tudi že nohtke, v bolj sveže pomladanske barve, pa tudi make up, je že bolj lahkoten. Danes vam pokažem nohte, kmalu pa že vsakodnevni make up. Seveda je na mojih nohtih takoj pristal najlepši mint lakec v moji zbirki :)
Začela sem z mojim trenutno naj podlakom Broadway Nail Strengthener s česnovim ekstraktom, potem sem nanesla 2 plasi Essie Mint Candy Apple in pa na prstanec Catrice  Milion Brilliane v odtenku It's Show Time ter eno plast naj nadlaka Seche Vite. Vse skupaj sem okrasila še s Konad vzorcem iz m78 šablone. Za vzorec sem uporabila Bel in Črn Konad lak.

Kako vam je všeč?

P.s So vam všeč slike? Malo sem se igrala z nastavitvami fotoaparata in moram priznati, da mi je všeč končni idelek ;)
_______________________________________________________________________________________________________

[Eng] The weather here is nothing like winter. We have warm and sunny days. It's screaming spring. So I started wearing more bright colours on my nails and even my make up is more light. Today I am going to show you my nails, but very soon there will be a make up post too. Of course I am opening the spring time with the most gorgeous Mint polish.
I started my mani with Broadway Nail Strengthener with Garlic extract  then I applied two coats of gorgeous Essie Mint Candy Apple and on a ring finger I applied Catrice Million Brilliance in It's Show Time. I finished with one coat of Seche Vite. Then I decided to do a Konad pattern too. For that I used m78 plate and special white and black Konad polish.

Do you like it?

P.s Do you like my photos? I played with my camera setting and I must admit I like the finishing product.







You Might Also Like

16 Comments

  1. Ta je res lep lakec :) <3 Eden izmed mojih prvih Essiejev :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se popolnoma strinjam. Pri meni isto, pa verjetno bo prvi lak, katerega nakup bom ponovila. Je tak must have :)

      Izbriši
  2. Zelo lepo si si uredila nohte, so mi všeč :) predvsem vzorček je super :)

    Tudi sama mam polag ostalih Essijevih lakov en odtenek minta in se v teh časih vsekakor prilega :) pa še s temi laki za povrhu nisem razočarana :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! :)

      Se popolnoma strinjam. AMpak meni so ameriški dosti boljši kot naši.

      Izbriši
  3. Luštna manikura, sploh vzorec je simpatičen. :) Pa tale Essie je takoo lep, čeprav ga sama nisem kupila. <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Mislim, da se mu ne boš mogla več dolgo izogibati :)

      Izbriši
  4. WOW this looks absolutely stunning!!!!

    Josie XOXO
    Fashion Mumblr

    OdgovoriIzbriši
  5. Perfektno in super barvna kombinacija <3 Meni s temi šablonami nikoli ne uspe, sem že zdavnaj obupala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Si kdaj poskusila že na štampilki premazat vzorček z prozornim lakom, počakat, da se posuši in potem odstranit iz stampiljke z pinceto pa nalepit na noht?

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe