Happy New Year! (NOTD)

ponedeljek, januar 05, 2015


Vsem mojim bralcem želim Srečno v letu 2015, upam, da bo to vaše leto in si ga boste zapomnili po dobrih stvareh.

Prvi post, začenjam z novoletnimi nohti oz. z barvo, ki jo zelo malo nosim, pa me vedno znova navduši. Vijolična. Ne vem zakaj se jo tako na veliko izogibam, ko pa me vsakič, ko jo uporabim preseneti s svojo lepoto. Definitivno je tale lakec eden izmed lepših v moji zbirki. Kiko laki so cenovno dostopni, vednar zelo kvalitetni. Imam jih kar nekaj v svoji zbirki, pa me še noben ni razočaral. Tale lepotec je Kiko 278, prekrasna bleščičasta vijolična barva. V tejle manikiri sem ga še nadgradila z Catrice Million Styles nadlakom. Kako je všeč ta kombinacija vam, lahko presodite po slikah.

S kakšnimi nohti pa ste ve začele leto 2015?

A.

 [ENG] I wish al off my readers a happy New year! I hope this will be you year and you will remember it after all the good stuff that happend.

I am starting my New year with a mani post. With the color that I am not wearing it too often, but I should because I am always amazed by the gorgeous look of it. This is definitely one of the most gorgeous polishes in my collection! Kiko 278. Gorgeous shimmery violet colour. I love Kiko polishes, they are so affordable, but still great quality. I upgrade this mani with Catrice Milion Styles topcoat. Do you like it?

With what colour on your nails did you start a year of 2015?
A.





You Might Also Like

2 Comments

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe