Zimsko razvajanje z L'Occitanom

četrtek, januar 07, 2016


Čisto vsak L'Occitanov izdelek, ki sem ga preizkusila do sedaj razvaja vse moje čute. Ne vem zakaj, ampak njihovi izdelki dajejo prav poseben razvajajoč občutek. S svojo nežno pa vendar bogato teksturo negujejo mojo suho kožo, ki pozimi kar kliče po bogati negi. Letus sem končno preizkusila kultno Mandljevo olje za prhanje* in moram priznati, da je absolutni favorit pod prho. Z nežno peno, neguje suho kožo, mene pa še dodatno razvaja s prijetnim sladkastim vonjem. Je vreden svojih €? Zame ja, in za vse s suho kožo je čez zimo must have, ker kožo že med prhanjem neguje.

Da podaljšam sladkast vonj po prhanju in kožo še dodatno navlažim ter nahranim, nego nadaljujem z Madljevim koncetriranim mlekom za telo*. Ni tekoče tako kot sem navajena pri ostalih mlekih ampak je bolj kompaktne strukture. Se lepo razmaže in hitro vpije. Koža pa je cel dan prijetno mehka in negovana ter obdana v sladkast vonj mandljev.

Da nisem vsa "sladka" roke negujem z vrtičnim vonjem. V torbici imam vedno kremo za roke in trenutno je to L'Occitanova krema za roke Srce vrtnice*. Zaradi visokega deleža karitejevega masla je krema res negovalna in moje roke to zimo spet niso nič razpokane. Zaradi potovalne 30ml embalaže je odlična za v vsako žensko torbico.

Naj dodam še to, da me letos po zelo dolgem času koža na telesu ne srbi niti malo. Veliko zasluge lahko vzame L'Occitane in Dvorec Trebnik, največji del pa verjetno gre Melviti.

L'Occitane ima trenutno tudi zimska znižanja, mogoče najdete kaj zase. Jaz pa veselo pričakujem Valentinovo kolekcijo in komaj čakam nakupe novih razvajajočih izdelkov ;)
Čeprav sem vse tri izdelke dobila na BBMULJ, je moje mnenje iskreno in izdelke z velikim veseljem uporabljam. Olje imam že tretjo potovalno embalažo.



S katerim izdelkom pa ve razvajate kožo pozimi?

You Might Also Like

5 Comments

  1. L'Occitanova krema za roke Srce vrtnice se mi ful ful vidi <3 Moram preizkusit, čimprej! Vidim, da znamko res vsi samo hvalijo, kar je awesome.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri meni ima taksen SPA filing. Razvajajoc. Ne znam razlozit, res ne ;)

      Izbriši
  2. Jst bom pa samo potrdila vse kar si zapisala:), ko me kaka prijatlca upraša, kak gel mi je kul, vedno rečem, oljni gel mandelj in obvezno trobim še zraven, pa od Dvorca trebnik še nujno probaj, meni je rakitovec (kljub temu, da sem potrebovala nekaj časa glede privajanja vonja) amaziiiingggg:):) in ja jst tudi imam to zimo ful fajn kožo,nč ne srbi kj,nimam kakih suhih luskic.Prava nega res zmaga:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa isto jaz :) Vidis meni je pa vonj DT full vsec :) barva mi ni :O
      In koza, se nikol ni bla tolk udobna ;)

      Izbriši
  3. Mandljevo olje za prhanje je moje najljubše. ♡ Vonj je božanski. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe