My Beauty Box

torek, januar 05, 2016

Že drugi mesec me je razveselil My Beauty Box s škatlo dobrot. My Beauty Box je mesečna naročniška storitev, ki vsebuje 5 vzorčnih kozmetičnih izdelkov v prekrasni lila škatlici. Izdelke, ki jih preizkusite lahko kasneje tudi naročate v njihovi trgovini. Moram priznati, da me je tokrat res 100% prepričal in bi škatlo tudi sama kupila.

Pri My Beauty Boxu je uporabna tudi škatlica za nadaljno rabo, saj je lepa in precej trpežna. Vse skupaj pride lepo zapakirano in je kar užitek odkrivati izdelke, ki se skrivajo za vijoličnimi lističi.



Pokukajmo kaj me je tokrat pričakalo v škatli:
Weleda krema za roke Rakitovec 50ml je idealna zame. Če me spremljate dlje časa itak vete da sem obsedena s kremami za roke. Tako da, sem se je precej razveselila, namreč moja Skin Food gre proti koncu. Krema ima precej prijeten vonj, ki mene spominja na pomarančno cedevito. Je pa to najbolj hitro vpijajoča krema za roke, kar jo moja gromozanska zbirka vsebuje. Krema ima res lahko teksturo ampak je kljub temu dovolj negovalna za našo suho zimsko kožo. Naj omenim še Weledino kovinsko embalažo, ki je meni zelo všeč.

Essie- A Cut Above je res prekrasen bleščičast lak. Rožnato zlate bleščice lahko popestrijo vsakodnevne manikire. Primeren pa je tudi za decemberski praznični čas. Jaz sem ga kombinirala z svetlo roza in črnim lakcem. Essie je definitivno ena izmed mojih ljubših znamk lakov za nohte, če bi bila cena še malo dostopnejša, bi imela precej veliko zbirko :) Klik za ogled moje novo letne manikira, ki je preživela 5 dni :)


Yankee Candle- Candy Cane Lane prekrasen božični vonj. Tako kot večina YC tudi tale svečka zapolni ves prostor s prijetno dišavo. Tele mini svečke so itak moje favoritke, saj se sama precej hitro naveličam enih in istih vonjev, pa še cenovno so dostopnejše.

Ginvera BB krema je meni precej neznana. Zato sem jo malo pogooglala in ugotovila, da je precej kvalitetna in cenjena krema na trgu, lahko se pohvali tudi s kar nekaj nagradami. Meni je všeč. Malo vlažilna in nekje srednje prekrivna. Finish je lep naraven. Idealna za vsakodnevno rabo. Me je pa malo presenetilo da se odtenek res lepo zlije z mojo svelo poltjo. 

Macadamia Deep Reapir masko sem uporabljala že pred leti na mojih takrat še beljenih in precej izsušenih laseh. Bila je top. Lasje so bili mehki in lepšega videza, pa tudi bolj nahranjeni. Jo definitivno priporočam. 

Lintd čokoladni božiček je izginil takoj po fotografiranju, Lintd čokolade so meni precej pri srcu in glede na to da sem škatlo dobila kakšen dan pred božičem je bil tudi idealni ne lepotni dodatek. 


Čisto vsi izdelki so uporabni, tako da škatlo res priporočam. Hvala ekipi My Beauty Boxa za tako lepo predpraznično presenečenje. ^
Če vas škatla zanima, vam priporočam ogled njihove strani, kjer si lahko preberete še več podatkov in tudi naročite svojo decembersko lepotno škatlo.


Naj pa vam še vsem skupaj zaželim res lepo leto 2016, naj bo to leto, leto izpolnjenih želja.
Jaz sem eno od želj že uresničila, namreč tokrat me berete iz nove domene. 

You Might Also Like

14 Comments

  1. Res sami super izdelki.
    Odtenek Essie lakca je S-V-E-T-O-V-E-N!!! <3
    So pa tudi ostali izdelki super in uporabni, dejansko vreden svoje cene.
    Februarja, ko pridem iz finančne krize zaradi decembra škatlico ziher naročim! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam. Je pa to že drugič Essie lak noter :)

      Izbriši
  2. Pravluštna škatlica, ki me je prav priznam prepričala s tvojim opisom. Če malo skupaj povzameš računico kar doseže,oz.preseže vrednost 15 eur, že zaradi Essie lakca je super in JC svečk in Weleda je top. In še tukaj čestitke za domeno,paše tvojemu blogu:)*

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako čudoviti izdelki <3 Prava škatlica presenečenja. Essie lak pa mi je itak prvi padel v oči. Mamljivo :3! XOXO

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam, če je nebi dobila bi jo sigurno naročila :)
      Hvala <3

      Izbriši
  4. Res super škatlica, z vsako boljša. Prav presenečena sem bila, da je notri Weleda. Vonj od kreme za roke mi ni tako všeč, vendar je formula odlična kot vedno.
    Super si spisala, zelo berljivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In to full size Weleda <3
      Meni je pa vonj všeč, formula je pa zmagovalna :)
      Hvala <3

      Izbriši
  5. Odlična vsebina! <3 Izgled bloga ob novi domeni je prekrasen! You go girl! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooo ful lepo! Dejansko res super vsebina. Sploh svečka in lakec ooohh. Res so se potrudili in dobro izbrali.

    OdgovoriIzbriši
  7. Tudi mene so izdelkii iz te prikupnee škatlice zelo navdušili, če odmislim to, da sem jo čakala dva meseca :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Glede na to, da vas je večina blogerk navdušenih nad tole škatlico, bo res treba premisliti o nakupu :D (Tamara)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe