Weleda Skin Food

sreda, januar 13, 2016

Tale ocena je precej primerna glede na vremenske razmere. Sama imam skozi vso leto precej suho kožo, pozimi pa še srbi in se lušči od suhosti. Letos sem končno uresničila željo in kupila Weledin Skin Food ali po naše hrano za kožo :)
Krema je namenjena negi suhe in zelo suhe kože. Za obraz in telo. Moja kozmetična zbirka je precej velika, pa njej podobnega izdelka še nimam.
Krema je precej kompaktne strukture, ki se ob stiku s toploto začne topit, zato je nanos lažji. Kot ime pove je precej hranilna in posledično malo mastna. Tudi pri vpijanju ni najhitrejša.
Je pa zato zelo negovalna in res nahrani kožo. Sama jo uporabljam pred spanjem za roke, stopala, komolce in kolena.  Zbudim se z mehko in vse prej kot suho kožo. Tudi učinek je dolgotrajen, kreme ni potrebno non stop na novo nanašati in če sem še vedno kakšen večer prelena za nego, se to nikjer ne pozna.
Sama je na obrazu ne uporabljam iz strahu, da bi mi povzročila zaradi svoje hranilnosti kakšno zamašeno poro. Bi pa bila primerna za vse z res suho in ne problematično kožo.
Precej prav pride tudi v dnevih prehlada, za pomiritev in nego kože okrog nosu.


 Še sestavine.

Jo imate, uporabljate? Vam je všeč vonj, ki je pri tej kremi precej specifičen?
Če se kdo od vaših znancev spopada s suho kožo, bova oba vesela vsake delitve. Na mojem blogu je to zelo preprosto, z gumbi na koncu objave ;).

You Might Also Like

6 Comments

  1. Sem slišala že veliko pohval za to kremo in sem si jo vedno želela preizkusit. Ampak se mi je zdela cena previsoka, da bi jo uporabljala po telesu, po drugi strani pa je na obrazu tudi jaz mogoče ne bi upala iz istih razlogov kot ti :). Je pa res, da bi jo verjetno porabila za roke, ker imam te res zelo suhe :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz jo samo na zelo suhih predelih. Za nego celega telesa je je res premalo. Za roke je pa tudi samo za takrat, ko imas cas, da se vpije. Res je hranilna.

      Izbriši
  2. O, carsko tole bi tudi jaz rabila :)

    Sicer imam poplavo vseh masel itd. ampak izgleda obetavno!

    OdgovoriIzbriši
  3. O kk faj mi je brat v slovenščini review:), se ful fajn bere ocena in weleda je itak zakon.**

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ohh hvala <3 me veseli, da dobim nazaj kaksen feedback :)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe