Aktualno: Instagram spremembe

torek, marec 29, 2016

Naj že na začetku povem, da nisem strokovnjak za socialna omrežja, sem pa zadnje dni pridno spremljala dogajanje okrog Instragrama in bodočih sprememb. Bilo je vprašanje časa, kdaj bodo spremembe prišle, že nekaj časa je Instagram namreč pod okriljem Facebooka. Čeprav smo imeli radi Instagram predvsem zaradi kronološkega razporejanja objav, je čas za spremembe tudi na tem področju.


Spremembe so ponavadi dobre, samo ljudje jih težje sprejmemo. Če bodo spremembe dobre na IG bo pokazal čas. Vem pa samo, da vključevanje obvestil ni prava rešitev. Par dni že gledam objave o tem, kako me prosijo naj vklopim obvestila na njihovi strani. Pa razmišljam če si res želim dobiti obvestilo vsakič, ko nekdo objavi sliko. Sama ne, verjetno bi slej ko prej začela izklapljati obvestila, kar je velika možnost, da bi IG zaznal kot nekaj negativnega in avtomatsko nehal prikazovati nove objave določenih oseb(vsaj tako nekako deluje tudi fb).

Če pogledamo kako deluje FB, več kot lajkate objave določenih oseb, več jih boste videli na svoji časovnici. In če sklepamo da se bo podobno zgodilo tudi na IG je verjetno boljša rešitev, da podarjate več srčkov in napišete tudi kakšen komentar osebam, ki jim radi sledite. Tako boste dosegli, da bodo objave vidne na časovnici.

Smo se pa verjetno majnši uporabniki ustrašili, manjšega sodelovanja pri novih objavah. Kaj bom jaz storila in poskušala svoj IG popeljati še dlje.
Poleg tega, da se bom trudila za res dobre fotke, bom vodila evidenco, kdaj imam na svojih objavah največ interakcije. Tako časovno, kot vsebinsko. Tudi # bom pridno uporabljala še naprej. Sama najdem precej novih zanimivih uporabnikov ravno prek #. Namesto, da dnevno objavljam nezanimive vsebine, bom na IG naložila samo fotko s katero bom 100% zadovoljna. Priznam, da si želim kakšen srček več in tudi kakšnega novega spremljevalca. Ampak zaradi številk ne bom šla preko sebe, ostala bom zvesta mojim interesom še naprej.

Če so moji nasveti pravilni nisem prepričana, z vami delim nekaj znanja, ki sem ga pridobila med raziskovanjem sprememb in branjem člankov na to temo. Vem, da spremembe prihajajo, počasi a vztrajno. Namesto, da si pri meni vključite obvestila vas prosim za kakšen srček več, pa tudi komentarjev bom izredno vesela. Če opazite, da kot nora lajkam vaše zadnje slike veste zakaj. Ker mi je všeč vaše delo in bi ga rada spremljala še naprej.

Me še ne spremljate na Instagramu? No najdete me pod Anna_madaboutred. Se "srčkamo" na Instagramu še naprej.

Tokrat ne bom delitve objave vesela samo jaz, mogoče bo kdo zelo vesel novih informacij. Deljenje je zelo preprosto z gumbki pod objavo.

You Might Also Like

6 Comments

  1. Joj, upam da ne naredijo te spremembe, nič nisem vedela o tem - sem se pa kar razkurila, ko sem vklopila pri parih ljudeh notifications in NE, nočem vedet za vsakega kdaj kaj objavi.

    Bom že pogledala, ko bom imela čas. Grozno res, too much sam pumpajo s tem.

    Instagram naj kar ostane tak kot je, ga imamo radi takšnega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni po pravici povedano sprememba ni všeč zato, ker rada sledim stvarem po kronološkem zaporedju. :) Je pa res, da mi po celem dnevu službe ni do "skrolanja" nazaj do zadnje slike, ki sem jo videla večer prej, zato bi lahko bila ta sprememba dobrodošla. Videla bi tiste res hude* slike in ne bi zapravljala časa z gledanjem manj zanimivih fotk. Če pa bo algoritem dejansko funkcioniral, pa je spet druga zgodba.

    *Subjektivno gledano, seveda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sicer pravim "better safe than sorry", zato sem tudi objavila fotko za napisom. Zagotovo bodo spremembe prinesle to, da se bodo določene objave prikazovale višje v "časovnici", to bodo menda tiste, za katere imaš vključen notification, veliko lajkaš ali pa je na splošno bolj popularna fotka (vprašanje po kakšnem algoritmu). Meni osebno zagotovo takšne spremembe niso všeč, se pa zagotovo strinjam - dobre in zanimive fotke so ključ do več všečkov in več sledilcev. In konsistenca. In objavljanje ob pravem času. In še kaj :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj nič ne rabijo spreminjat, meni je instagram carki, 100x boljši od FB-ja in kar tak naj ostane:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem bila očitno v skupinici poizkusnih. Najbolj mi gre na živce, ker mi vztrajno skriva recimo Ajdine objave. Smarten up algorithm. :P

    OdgovoriIzbriši
  6. Moram priznati, da se prav nič ne veselim teh sprememb. Instagram uporabljam že kar nekaj časa in zadnje čase mi je vedno manj všeč. Vse te slike "vklopi notifikacijo", slik ljudi, ki sem jih konstanto spremljala sploh več ne vidim oz. mi jih ne prikazuje. Ne vem...enostavno ni mi niti malo všeč kar se dogaja. Ampaaak bomo preživeli. Od mene pa dobiš vedno srčka, le kako ne bi ob takih lepih fotografijah. xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe