Wau teden: Biobaza crno milo

sreda, junij 01, 2016

Danes bom govorila dejansko o moškem produktu, ki me je resnično pozitivno presenetil. Prvo poglejmo kaj Biobaza obljublja o svojem izdelku:
Črno trdo milo z ogljem za umivanje obraza in/ali britje:
Aktivno oglje in kompleks esencialnih olj pačulija in lovorja čistijo kožo, zmanjšuje maščenje in mašitev por ter nastanek aken. Olivno in palmino olje bogato z vitamini A in E zadržujejo vlažnost in elastičnost kože. Črno trdo milo je idealno za nego nečiste, mladostne kože ali pa ga uporabite pri britju. Milo je v praktičnem lončku za lažjo uporabo. Ustvarja bogato peno a naravne sestavine antiseptičnega delovanja pomagajo pri obnovi kože.



Torej milo sem kupila predvsem za britje nog iz čistega "firbca". Na mokro kožo sem ga nanesla manjšo količino, spenila in obrila noge. Britvica je lepo tekla in po spiranju je koža ostala mehka in ne preveč suha, skoraj kot bi bila že negovana. Nalašč nisem nadaljevala z mlekom, da preverim trditev o negi kože. In ne boste verjele-dejansko drži. Moja suha koža je brez problema preživela dan brez dodatne nege, ter bila prijetna na otip in ni srbela.

Potem pa sem si z eksperimentiranjem na obraz privabila par aken na čelu in bradi. Ker pri meni akne ne zginejo preveč hitro, sem si rekla, da bom preizkusila s črnim milom še po obrazu. Kožo sem si tako z njim umivala zvečer po odstranjevanju make up-a in zjutraj. Če vam rečem, da so akne v 3 dneh izginile, verjetno ne boste verjeli ane? Pa so! Ostal je samo še majhen rdeč madež, ki se tudi celi precej hitreje kot ponavadi. Milo me je navdušilo in je tudi razlog, da sem se odločila ta teden poročati o izdelkih, ki so me precej pozitivno presenetili.
Po uporabi koža ne zateguje, vendar potrebuje nadaljno nego. Sama ga tesiram že 14 dni in se mi v tem času ni pojavila niti 1 akna, čeprav menjujem kreme za obraz ( preizkušam Nuxe testerčke, nekatere anti-aging kreme so precej prebogate za mojo kožo, tako da je to pravo presenečenje). Slika kože se je precej izboljšala, ogrci so postali manjši in majn vidni, rdeči madeži od aken se celijo hitreje in trenutno nimam niti ene aktivne akne ali mozolja, kar je pravi čudež.




Že dolgo me noben izdelek ni tako zelo presenetil. Nakup ponovim, tako za britje kot za čiščenje kože. Ga priporočam in komu? Ne samo našim dragim moškim, ker je super za britje, namreč ne pusti razdražene kože in jo kar malo umiri. Priporočam ga tudi vam drage moje, če nimate problematične kože ga preizkusite za britje. Predvsem tiste z občutljivo, hitro razdraženo kožo. Z mano se že strinja sodelavka in njen sin ;)

Najboljše od vsega pa je cena, ker je milo trdo, se ga porablja res počasi. Za majn kot 3€ dobite 100g izdelka, ki je 99% naraven.

You Might Also Like

7 Comments

  1. Joj, to bi pa bilo najbrž za mojo občutljivo kožo na nogah. Bere se super in še izgled je nekoliko nenavaden. Charming! xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Biobaza za super izdelek, ki ga definitivno kupim in hvala Ana, ker si nam povedala zanj, z mojo Ksenijo ga ne bomo več iskale po spletu..juhuuu:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Si me prepričala-ga bom šla iskat čez kakšne dva tedna, ko pridem ven iz gužve.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj Biobazin sapun sam kupila dečku i tati. Oboje su ga probali i spremili na dno polica u kupaonici. Muškarce je uvijek teško nagovoriti na neki novi proizvod. :) Ali nakon tvoje recenzije vadim ih i početi ću ja upotrebljavati, stvarno si mi dala odličnu ideju! Kako nemam preosjetljivu kožu mislim da bi mi mogao super odgovarati. Karmen

    OdgovoriIzbriši
  5. res je super izdelek... tudi sama sem ga kupila iz čistega fibrca in sem totalno navdušena (ADIJO PENE in HELLO BIOBAZA ČRNO MILO :D)

    OdgovoriIzbriši
  6. Živjo, pa ti milo ni nič izsušilo kože? Ker meni mi ponavadi mila vedno izsušijo in zategujejo kožo kljub temu, da imam mešano do mastno?
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  7. Živjo, pa ti milo ni nič izsušilo kože? Ker meni mi ponavadi mila vedno izsušijo in zategujejo kožo kljub temu, da imam mešano do mastno?
    Hvala

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe