Izdelki ki jih vzamem s sabo na plažo

četrtek, julij 28, 2016

Včeraj sva s fantom odšla na celodnevni izlet na našo obalo. Seveda sem spakirala preveč stvari, to je opazil tudi fant in mi z veseljem dodal to pripombo, vendar sem vso kozmetiko skrbno izbrala in tudi uporabila. Če vas zanima kaj se znajde v moji torbi za na plažo berite dalje.

Slike žal ne bodo morsko obarvane, namreč telefona nikoli ne nosim s sabo na plažo. Sem jih pa posnela danes doma.



Obvezna oprema je seveda krema z zaščitnim faktorjem tokrat sem s sabo vzela Niveo Protect & refresh, zame je zaščitni faktor 30 očitno premalo. Nisem bila opečena, sem pa malo porjavela. (in tega res ne maram, sedaj zgledam umazana. Hvala olivni podton). Krema res malo ohladi in da pri špricanju prijeten občutek hladu. Za samo pusti fino plast, ki ni neprijetna in se obdrži na koži tudi po kopanju. Vonj ima klasičen, po kremi za sončenje. Naslednje leto bi raje preizkusila kakšno bolj naravno znamko. Laboratoires de Biarritz krema za obraz z zaščitnim faktorjem 30 je odlična! Čeprav je malo mastna, mojih por ne zamaši. Kljub temu, da sem bila zunaj tudi med 10-17 uro, ob 10 sem se še celo kopala, nisem bila opečena v obraz. Niti v nos ne, kar je pravi čudež. Je pa moja koža za kakšen ten dva temnejše, kar mi resnično ni všeč, ker vrat ostane bel. Super je, ker je krema organska, kar potrjuje tudi certifikat BIO cosmetique. Vonj je neka mešanica prijetnega kokosa in kariteja. Vendar ne pričakujte tistega umetnega osladnega vonja kokosa. Ker sem kremo nanesla večkrat čez dan zato sem s sabo vzela tudi Biodermino Hydrabio h2o micelarno vodico, da sem obraz očistila soli, odvečnega sebuma in prejšnega nanosa kreme. Tako sem vsak nov nanos nanesla na čisto kožo. Micelarna vodica je odlična, na bombažni blazinici dejansko opaziš umazanijo, koža pa ni izsušena po uporabi. Super je tudi za osvežitev obraza čez dan ob dnevih brez make up-a. Za hitro hidracijo pa sem letos sabo vzela Avonov Naturals sprej za osvežitev in hidracijo obraza. Drugače obožujem Melvitine vodice, vendar te nebi preživele tako visokih temperatur. Avonov sprej je odlično opravil svoje delo, čeprav je aloe in bombaža notri zelo malo. Ker pa sestavinsko ni najboljši, bom raje ostala zvesta svojim Melvitinim vodicam.




Za lase pa je poskrbel Avonov sprej Advance techniques z UV zaščito. Ker sem si zmočila tudi lase o tem če jih je zmastil ne morem poročati. Lahko pa povem, da so lasje ostali mehki in zdravega sijaja. Verjetno bi o kakšnem super efektu lahko poročala, če bi na morju ostala še kakšen dan. Moji lasje so letos bolj zdravi, kot uničeni, tako da bi lahko preživela tudi brez njega. Ampak bolje preventiva. Seveda sem tako kot telesu zvečer tudi lasem privoščila prav posebno nego.
S sabo vedno odnesem tudi tuš gel, tokrat sem izbrala odličen Avonov hladilni tuš gel s prekrasnim poletnim vonjem po kokosu in karamboli. Všeč mi je ker prav osveži, kožo pa imam očitno super negovano, ker mi jo kljub temu da sestavinsko ni najboljši sploh ne izsuši.

To leto sem žal pozabila svoj balzam za ustnice z zaščitnim faktorjem. Precej pomemben izdelek, na katerega večina pozablja. Tukaj me zanima če uporabljate balzam z zaščitnim faktorjem in katerega izberete? Opazila sem, da ima enega Biobaza z zaščitnim faktorjem 30, ki ga dosežejo z naravnimi olji. Žal vsebuje lešnikovo olje in si ne upam izdelka preizkusiti zaradi alergije na lešnike. Ga je katera potestirala? Mogoče katera ve če ga lahko uporabljam kljub alergiji? Precej me mika, saj vsebuje 100% sestavin naravnega izvora.



Bi vas zanimala objava tudi kako sem svojo kožo negovala ob prihodu domov? Sonce je naredilo svoje in tako sem ji privoščila super nego, lase pa sem globinsko navlažila.

Ko sem na svoji FB strani danes povprašala kaj vzamete s sabo na plažo, vidim da po količini nikakor ne izstopam. Kaj pa ve vzamete s sabo na plažo? Mi priporočate kakšen nov izdelek za preizkus?

You Might Also Like

4 Comments

  1. Ha, podobna zbirka kot moja :)

    Samo da nujno dodam še kremo za roke, ker imam tako suhe (sol dela svoje) in pa labela!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kul izbira, dear ;*. A se ti zdi modra Bioderma kaj boljsa od roza? Lepe fotke <3 take sveze in ciste ;).

    OdgovoriIzbriši
  3. Avonov spraj za lase bom jaz tudi nesla s sabo na morje. Všeč mi je vonj. Verjetno ga bom kdaj uporabljala tudi za odišavljanje las :D. Jaz sem očitno edina, ki ne upa uporabljati Avonove meglice za obraz na soncu. BHA kisline v njem me strašijo in nočem dobiti opekline na soncu. Zato ga uporabljam pod makeupom in sončno kremo bolj kot vlažilni tonik.

    Jaz vsako leto najdem nek balzam za ustnice z zaščito, ker imam lepotične pike po ustnicah in res nočem še dodatnih. Letos imam od Belweder z faktorjem 20. Po navadi pa izberem kar kaj v DM-u. Balea variante in podobno. So mi pa všeč bolj mastni, da ostanejo na ustnicah tudi v vodi :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Biodermina vodica je res vrhunska, ma nič ne bi rabla po njeni uporabi tako lepo navlaži kožo. Jaz vedno pozabim vzet s sabo kj za lasne konice::)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe