Moji trenutno najljubši izdelki

petek, julij 08, 2016


Priznam, da nisem preveč pridna tudi če se bi odločila redno pisati mesečne favorite. Problem je da tudi vsak mesec niso drugačni izdelki in bi bile objave precej dolgočasne. Zato pa vam sedaj obljubljam, da bo objava na blogu vedno, ko odkrijem ali menjam tiste favorite. Tokrat jih je kar nekaj, celo celotna rutina čiščenja obraza. Takoj ko sem jo spremenila se je koža resnično izboljšala in trenutno pišem objavo z res lepo kožo, brez aktivne akne. Super ane? Še boljše od tega pa je da je polovica izdelkov Slovenskih! Super se razvija trg naravne kozmetike tudi pri nas. Okej brez nadaljnega nakladanja poglejmo moje trenutne favorite.

Alpstories čistilni gel

Tole je že druga embalaža, prvo sem kupila in bila izredno zadovoljna z njo, potem pa nikakor ni prišel na vrsto nov nakup. Žajbelj in meta sta glavni sestavini izdelka in več kot očitno blagodejno vplivata na mojo kožo, ki se je takoj začela čistiti. Sedaj se masti malo majn in tudi nepravilnosti so v zelo malem številu ob hormonskih spremembah. Sem pa spremenila tudi čas umivanja in gel res lepo krožno masiram po koži vsaj minuto. Prej sem bila res brzinska pri tem opravilu. Izdelek je naraven in ima precej dolg spisek sestavin, ki jih ne vsebuje. Preverite ga 
tukaj. Za 200ml embalažo boste odšteli 12,80€. Pa bodite pozorne da uporabite res malo izdelka, ker drugače se ga porabi precej hitro. Kupite ga lahko na zgornjem linku.

Essentiq vlažilni tonik

Po dolgem času klasičen tonik za na vatko. Mogoče je celo ta izdelek "kriv" za izboljšanje moje kože. Občutki ob uporabi so res prijetni. Naraven vonj in prijeten vlažilni občutek. Tonik se odlično obnese tako na mojih suhih, kot muhasto mastnih predelih. Malo sem bila skeptična, ker vsebuje limono pa se je izkazal za odličnega. Vidim, da bo kar nekaj časa stalnica v moji rutini. Ob pregledovanju njihove sp. strani sem svojo WL povečala za kar nekaj izdelkov. Kmalu pa boste lahko brale o njihovem šamponu proti mastnim laseh, ker dela čudeže na lasišču.
Za 100ml tonika boste na Ecco verde odštele 11,49€
p.s a niso preproste ampak vseeno tako čudovite embalaže?

4 Kids and us mleko proti celulitu

Končno imam možnost preizkusiti izdelke te super opevane znamke. Čeprav v tem času nisem opazila drastičnih sprememb na mojih bedrih, sem super navdušena nad preprosto embalažo, teksturo izdelka in vonjem. Vpija se hitro, pa vendar dovolj počasi, da je čas za krajšo masažo. Koža pa ostane prijetna-mehka na otip in napeta. Tudi tista pusta siva barva izgine iz mojih precej slabo prekrvavljenih beder. Z veseljem si ga nanesem po tuširanju, ker je res super izdelek. Tole je že tretji favorit Slovenskega porekla s skrbno izbranimi naravnimi sestavinami. Cena za 100ml mleka je 24,90 € na njihovi sp.strani.

Nuxe Vlažilna krema iz linije Creme Prodigieuse
Končno krema, ki ustreza moji zmešani koži. Opažam, da je s spremembo kreme prišla tudi lepša koža z manj zamašenimi porami. Očitno niso bile vse akne iz prejšnih obdobij hormonske in je bila za njih odgovorna tudi nepravilna krema. Tale krema res lepo navlaži kožo in čeprav ima mat efekt za sabo pusti 
zdrav lesk in z vsako uporabo bolj enakomerno polt. Je precej prijetne skoraj bogate teksture. Najceneje jo najdete na Sophii kjer boste za 40ml kreme odštele 19,90€



Nuxe krema za okrog oči iz linije Nirvanesque
Tukaj bi skoraj lahko rekla čudežna krema. Pa ne zato, ker bi res bila ampak zato ker je na moji koži naredila dosti več kot ostale kreme za okrog oči različnih cenovnih rangov. Starih gubic ni čudežno odpravila, kar jih nobena ne bo. Me pa pridno varuje pred novimi in daje napet videz pod očmi. Najboljše od vsega pa je, da so temni kolobarji za odtenek, dva majn vidni. Ker imam resnično tanko kožo ti ne bodo nikoli izginili, zato se že manjša sprememba super pozna. Tudi korektor sedaj izgleda lepše. Koža je navlažena in svežega videza kljub še opaznim kolobarjem. Za ogromnih 15ml, ki se porabljajo res počasi, boste na Sophii odšetele 17,48€. 

Avon Glow krogljice
Must have izdelek to poletje. Kroglice, ki na koži pričarajo videz zagorelih ličk in dodajo prav poseben sijaj, da lahko osvetljevalec brez problema izpustite. Pigmentirane so dovolj, da je učinek viden in premalo, da bi izdelek lahko nanesle ob nepazljivi uporabi preveč. Naredijo res prijeten videz ličk. Misli, da nisem edina blogerka, ki jih je ta mesec uvrstila na seznam favoritov. Aja pa še to, vonj imajo poseben, malo sladkast. Tisti, ki te kar odnese nekam na sončno plažo.
Na voljo so v Avonovih katalogih.

Etre Belle maskara z hialuronsko kislino
Tole ni maskara, ki bi pri meni naredila tisti wauu efekt umetnih trepalnic. Zagotavlja pa lepo poudarjen naraven izgled in tudi nego trepalnic, saj vsebuje hialuronsko kislino. Ker se premika z našimi trepalnicami in jih ne obteži tudi zmanjša lomljenje. Odlična maskara za naraven videz, obenem pa tudi malce privzdigne moje ravne trepanice. Na voljo je v njihovi sp.trgovini za okroglih 20€. 



Tarte paletki Tartelette in Tartelette tease
Ta dva bisera sta pa najboljši nakup v zadnjih parih letih. Čeprav se barve malo prašijo so te izredno dobro pigmentirane, obstojne brez podlage in zabrišejo se tako dobro kot nobene druge senčke, ki jih imam. Poleg vsega naštetega so še bolj naravne od ostalih. Trenutno nebi pogrešala nobene paletke, če bi vse ostale čudežno izginile. Tile dve sta dovolj. Od naravnih, komaj opaznih make upov, do malo bolj močnih in odličnih smokey eye. Vse zmoreta.
Kupila sem jih na uradni Tarte strani, ki tudi pošilja k nam, če vas zamika nakup.
Klik za Tartelette in Tease.


Tokrat imam za vas še par swatchev senčk iz palete Tartelette:

1- Dreamer, 2-Best friend, 3- Power play, 4- Multi-tasker, 5- Fashionista

In pa Tartelette Tease:

1- Wink, 2- Crush, 3- First kiss, 4- Bff, 5- Heartbreaker

You Might Also Like

10 Comments

  1. Dražite nas s temi paletkami <3

    Glede 4kids se popolnoma strinjam, takšno crkljanje je! <3

    Nuxe kreme moram še preizkusiti, me ful firbec matra kako bojo ugajale meni.

    Imam pa trenutno mleko za čiščenje in kremo od Plantae, in je vse odlično! Ti priporočam, da pofehtaš vsaj za kakšen tester, ker so izdelki čudoviti, predvidevam da bi ti bili všeč :) <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe Katja imaš pa ti več izdelkov za draženje, 100% :P
      Nuxe so mi odlične res, tudi tiste testerčke ko sem dobila in sprobala ni bilo kakšnih negativnih posledic na moji koži.
      Jaaa mi delate lušte z objavami o teh izdelkih ja, samo mi je cena trenutno malo previsoka ;)

      Izbriši
  2. Jooj tale Tarte! Koliko si odštela za poštnino, carino, davek? :) Mene ful mika nakup! AlpStories čistilni gel je tudi meni odličen, komaj čakam, da ga spet ponovno kupim!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nič, sem jo naročila na stricov naslov v ameriki. Pa mi jo je potem on dostavil, ko so prišli na dopust. Prekrasna je resnično. Upam, da čimprej dobimo kakšno EU trgovinco z izdelki ;)
      Super je ane, samo ga res moreš dat minimalno količino, če ne gre prehitro po njem.

      Izbriši
  3. Kraaaasni izdelki in saj Veš,da mi je všeč,ker so prijazni do kože.Veš,da sem jaz ta Alpstories gel, teh 100 ml porabila v 1 mesecu, se res hitro porabllja.In Avon kroglice so bile tudi men mojimi favoriti, ker so mi res všeč. Komaj čakam,da boš imela še večkrat tako objavo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res se hitro porablja, ampak če ga daš pol majn kot druge, je še vseeno učinkovit. To sem se jst naučila hard way, ko sem kupila taveliko embalažo in sem jo v enem meseci izpraznila. Ampak učinek je pa amazing.
      Avon kroglice so res poletni must have. <3

      Izbriši
  4. Jaz sem Avonove kroglice tudi uvrstila v junijske favorite :D. Res so super in kot praviš, lahko osvetljevalec kar izpustiš z njimi. 4 kids and us celulitno kremo tudi jaz uporabljam trenutno. Seveda ne opazim neke razlike, ker niti ne verjamem v te kreme, je pa dobro vlažilna. Etre Belle maskaro sem preizkusila samo enkrat pa me ni navušila. Se mi zdi, da podaljša in malo definira, ampak ne da dovolj volumna in ne drži zavihanosti preveč.
    Tartelette je verjetno ena najlepših palet, kar se tiče izgleda. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa tudi nisva same, kar nekaj ostalih punc jih ima še med favoriti. To nekaj pove ;)
      Meni pusti res super kožo, tak razvajajoč uinek ima se mi zdi. Mi je dosti bolj všeč kot ostale kreme proti celulitu ;)
      Ne naredi nekega wau efekta to je res, ampak jaz opažam, da mi pri odstranjevanju potem manj izpadajo trepalnice. Si pa vzamem 2 min več za nanos in jo orng napacam, da je kul efekt :)
      Pa full so kvalitetne res.

      Izbriši
  5. Avonove kroglice so must have! :D Jih uporabljam že precej dolgo, vmes sem preizkusila tudi kroglice drugih znamk, ampak so mi še vedno najljubše njihove. :) (Natalija)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res so super! Vidim, da nam je večini všeč ta izdelek ;)

      Izbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe