Sproščujoča nedelja

nedelja, oktober 02, 2016

Ponavadi nedelje preživim precej aktivno s fantom, večino dneva sva zunaj in si polnima baterije za prihajajoči teden. No velikokrat se moja baterija po aktivni nedelji še bolj sprazni, zato sem si tokrat privoščila mojo nedeljo. Doma in precej leno. V tokratni objavi vas bom popeljala čez mojo precej leno nedeljo.


Čeprav sem zadnje čase jutranja oseba, sem to nedeljo poležavala malo dlje. Ob 9 sem bila sicer budna, pa vseeno nisem svoje tople, mehke postelje zapustila še celo uro. Vstala sem se ravno toliko, da sem si skuhala kavo in se hitro vrnila v njo. Moja trenutno najljubša z malo smetane je Beaneis kava z okusom vanilije. Med pitjem kave rada pregledam instagram, prebrem kakšen blog ali pa igram Best fiends. Po res dolgem času ponovno igram igrco, verjetno bo veljal rek Bolj star, bolj nor :)















Ko veliko šalco kave končno izpraznim, se dobesedno prekotalim do kopalnice. Sledi res topel tuš z mojim trenutno najljubšim mandljevim losjonom Weleda, nato pa še nega z Weledinim mandljevim mlekom. Prekrasna kombinacija.

Za obraz testiram novo L'occitane linijo Čista potonika in mi je učinek po 14 dneh uporabe zelo všeč. Poleg čistilne pene in matirajočega fluida, dam na obraz še Dvorec Trebnik tonik in Nuxe kremo za predel okrog oči


Ko zapustim kopalnico, je že skoraj čas za kosilo. Ob nedeljah sva z mami bolj zgodni in kosilava že ob 12h. Danes sem ugotovila kako zelo všeč mi je solata iz kitajskega zelja, definitivno bo od sedaj večkrat na meniju. 

Po kosilu si skuham svoj najljubši bel čaj Pai mu tan in se zleknem pred računalnik. Berem bloge, gledam YT videe, pijem čaj in si odstranjujem star lak za nohte. Sledi popoldanski premor od lakiranja in nega nohtov.

Takrat dejansko ugotovim, da bi lahko svoj totalno dolgočasen dan, spremenila v blog objavo. Lotim se pisanja in se v trenutku odločim, da peljem Neli na enourni sprehod. Odlično je bilo, kljub temu da je vreme res muhasto in da naju je za par minutk zmotil tudi dež. Ko sem prišla iz sprehoda sem si naredila večerjo, ter pripravila toplo kopel z Lush bombico. Ste že videle kako prekrasna je letošnja božična kolekcija? Na obraz pa si po čiščenju nanesem še My Hoin Ni masko za obraz s hialuronom in algami. 

Za večerne nege uporabljam 4kids and us pomlajevalno kremo, ki je naravnost fantastična. Zleknem se v posteljo, kjer dokončam tole objavo in v roke vzamem knjigo. Večer bom zaključila z branjem Jericine knjige- Draga duša dobrodošla na zemlji. Da bo vzdušje v sobi toplo pa si bom prižgala še Yankee Candle svečko z vonjem Summer peach.

Nič kaj posebnega, pa vendar super nedelja.
Kaj ste pa ve počele na to dežovno nedeljo?

You Might Also Like

9 Comments

  1. Luštna objava :) Fotografije so čudovite! L'Occitane je po mojem mnenju v negi prav must have. Sama se, če druga ne, pocrkljam z njihovo kremo za roke. Počas bom pa tudi sama šla nabaviti kakšno Yankee Candle svečko ali vosek :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hahah, moje nedelje so pozimi vse enake :D

    Spremljanje smučanja (iz postelje) potem se preselim na sedežno gledam skoke in tek, vmes goveja juhica, meso iz juhe, testan krompir z zaseko, puding za sladico, potem spet šport.

    Zvečer pa 1 uro ležanje v banji in razvajanje z vsemi mogočimi pilingi in losjoni in masli za telo! <3

    Če je izpitno obdobje je vmes še učenje, če so objave za blog, tudi to... Drugače pa se trudim, da se ob nedeljah spočijem, sploh ker imam v ponedeljek nekaj ur zumbe na različnih koncih LJ. in samo laufam naokrog :D

    Eto, upam da je dost podrobno, hahaha <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Super nedelja. Mojih že kar nekaj zadnjih nedelj pa je bilo delovnih =/ Se pa že veselim naslednje nedelje, ki ne bo delovna ampak turistična ;) Drugače pa jaz nedeljo zamenjam za ponedeljek, ko ni dela, pa se takrat razvajam. Bana, piling, maska, čaj, svečke, knjiga. To je vse kaj rabim. Če sem pa res pri volji pa še laptop za pripravo objav in branje drugih blogov - tako je takrat edino, kdaj imam čas vas brat ;)
    Xoxo, A.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooj super ideja za objavo! Sem jo z veseljem prebrala - še več takih objav prosim, xx

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole je nedelja čisto po mojem okusu! :) Zanimiva objava, z veseljem bi prebrala še več podobnih.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sama imam rada bolj 'lene' nedelje saj vem, da bom cel teden morala delati in sem raje en dan bolj ležerna. Super objava :)

    Leja

    OdgovoriIzbriši
  7. Takšne nedelje so najboljše! Se popolnoma strinjam s tabo kako pogosto poskušamo preživeti nedeljo čim bolj polno, a na koncu ugotoviš, da si še bolj utrujen kot pred tem :D izbrala si pa res same lušne stvarce, ki so res tko pomirjujoče :D ob tvoji objavici me je kar primlo, da bi si pripravla kakav in se zavlekla pod dekico :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlično si se spomnila pretvoriti svoj ležerni dan v objavo :) Tudi sama imam rada relax nedelje ;) xx Maja

    OdgovoriIzbriši
  9. Super objava! Mislim, da imamo vsi nedelje bolj na izi;) Tudi moja je podobna. Zjutraj kavica in prebiranje FB-ja, instagram...in podobno. Potem sprehod s psom in branje. Po kosilu spet kavica in branje :) Zvečer pa pogledam kakšno komedijo ali romantiko v družbi ali sama. Sledeči nedeljski večeri pa bodo v znamenju talentov. Sem pa prvič slišala za tole knjigo, ki jo omenjaš. Bom dala na to read listo ;) Še kdaj lahko kakšno priporočiš. Lep teden ti želim! :))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe