December je čas za... RDEČO!

sobota, december 24, 2016

Ja pri meni je vse leto čas za rdečo, ampak december da rdeči barvi še nek dodaten poseben čar. Letošnje leto je bilo v znamenju mat šmink, jaz pa ta december predvsem izredno rada nosim klasične-kremne šminke. Naravno imam bolj zgubane ustnice, mat šminke pa to samo še poudarijo, zato manjša sprememba. Rdečo-zlata kombinacija-ja prosim. Če je zraven če malo črne pa še toliko boljše. Rdečo imam najraje na nohtih in ustnicah, črno pa oblečeno. Zlata mi je všeč, ker se sveti in ker sem sraka. In ko so vse tri v kombinaciji sem srečna.



Avonovi laki so pri meni že dlje časa stalnica, ker so obstojni in lahko mazljivi ter pigmenitani. Na nohtih nosim rdeč lak iz linije True colours Perfect reds v odtenku Real red, čez pa enega izmed meni ljubših bleščičastih lakcev iz linije Magic efects. Meni osebno top kombinacija za prihajajoče praznike.



Na ustnicah imam rdečo šminko prav tako iz perfect reds linije, v odtenku Scariet Siren. Šminka je lepo mazljiva in prekrivna. Ima svetleč zaključek. Ravno zaradi svoje kremne teksture je na ustnicah izredno prijetna. Barva je malo temnejša rdeča.



Na očeh imam senčila iz paletke Tartelette, to je paletka ki je vredna vsakega evra in je pri meni že več kot pol leta stalnica. Škoda da Tarte ni lažje dosegljiv tudi v Evropi. Piko na I mojemu videzu pa doda metalik zlat eye liner Golden Rose.

Letus se izredno veselim praznikov in še vedno stiskam pesti za bel Božič in preostanek decembra.

Vam drage moje bralke pa želim resnično lepe praznike preživete v krogu najdražjih. ♥

Vse dobro,
Ana


You Might Also Like

3 Comments

  1. Zlat eyeliner lepo poživi, pa še lepo paše tvoji barvi učk :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj js si pa tako ne upam uporabljat drugih eyelinerjev kot črnega :D Ampak tebi pa noro dobro paše!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prvi odstavek je kot da bi brala opis zame :D. No samo jaz rada nosim tudi kakšne barvita oblačila. Drugače pa je tudi moja najljubša kombinacija zlata in rdeča :). Zlat liner ti odlično pristaja. <3 Sem že občudovala fotografije na Instagramu :). Čudovito.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentarje. Vedno preberem vse z velikim veseljem ♥

Subscribe